{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Den jeg er ;D LÆS DEN!! {{forumTopicSubject}}

Den jeg er, er en hist jeg lige er begyndt på smiley Jeg kan rigtig godt selv lide den, men jeg vil gerne hører jeress mening smiley Her er den smiley

Hej! Jeg vil starte med at præsentere mig selv. Jeg hedder Julie, jeg er 14 år. Min storebror hedder Robert eller som jeg kalder ham Rob, han er 19. Jeg bor hjemme ved min storebror, fordi mine forældre ikke vil have noget med mig afgøre. Det er nok mest pga. at jeg ændrede stil meget, meget hurtigt, fra 7. – 8.. I 7. var jeg den stille pige, der altid lavede sine lektier, og gjorde hvad læren sagde. Jeg havde aldrig nogen kæreste, men jeg har altid været vild med min storebrors bedsteven, Taylor, og er det stadig. Taylor er 17, og MEGA lækker! Nå, men tilbage til mig. I sommerferien fik jeg en veninde nede på rideskolen, Trine, som fik mig til at indse at jeg skulle forandre mig, hvis jeg ville have kæreste på, og miste min mødom inden jeg blev 40. Trine var 15, og havde nærmest knaldet hele byen, som hun sagde. Jeg er ikke jomfru længere. Jeg mistede min mødom, i den sidste uge af sommerferien. Det ikke det jeg havde regnet med, men det var vel okay. Forhen var jeg meget genert, det er jeg ikke længere. Nu går jeg altid i lårkorte nederdele, shorts eller stramme jeans. Jeg har også altid nedringet bluse på, og så er jeg ikke bange for at snave en tilfældig på gaden? Faktisk er jeg lidt af en luder. Jeg har ikke noget imod at rende hen i køkkenet efter en Breezer, med kun BH og G-streng på, mens Rob har venner på besøg. De venner han for det meste har på besøg af er, Kristen, som er hans kæreste, Alice, som er hans bedsteveninde, og så over lækre Taylor!! Faktisk har jeg været besat af ham lige siden starten af 7., men jeg ved godt jeg aldrig får ham.

Jeg gik gennem stuen, i BH og G-streng. Jeg var lige glad med hvad Kristen, og Rob tænkte. Jeg snuppede lige en øl inde i køleskabet, og så skred jeg ind på mit værelse igen. Jeg sad på cam med en dreng fra min klasse, som var ret så vild med mig. Jeg var også ligeglad med at så mig i BH? Jeg synes det var så sjovt at ”lege” med ham drengen fra min klasse, som for resten hed Mat. Jeg kunne få ham til alt foran cam, men jeg kiggede, det synes jeg var for klamt. Pludselig kom Kristen ind, og jeg klappede min pc i.
”Må snakke lidt med dig, Julle?” Spurgte Kristen sødt, jeg havde altid godt kunne lide hende, og snakkede med hende om alt!
”Ja da!” Svarede jeg.
”Det jeg siger nu, er ikke ondt ment, kun fordi din storebror bekymrer sig! Okay, Julie, du skal stoppe med alt det du laver. Han er så bange, at du vil miste din mødom til en du ikke vil!” Sagde hun helt roligt, men jeg vidste godt at hun bekymrede sig ligeså meget som Rob. Jeg kiggede ned i jorden, og med et vidste hun at jeg ikke var jomfru længere.
”Nej, vel Julie? Hvor, hvornår og hvem?!” Sagde hun meget hurtig, så jeg ikke rigtig kunne følge med.
”Ja, jeres bekymringer kommer lidt for sent, for jeg har misset til en jeg ikke engang kendte” Sagde jeg mens jeg kiggede ned i jorden. Kristen sprang op og løb ud af værelset, jeg vidste godt hvad hun skulle. Hun ville fortælle Rob det, og så var jeg på skideren, for Rob OVER beskyttende, nogle gange var det irriterende. Det her var et af tilfældene. Jeg kunne ikke nå at stoppe hende, så jeg rendte ud på toilettet og ”gemte” mig, hvor gammel var jeg dog?
”Julie, sig at Kristen lyver?!” Råbte Rob uden for døren
”Skal jeg lyver, eller fortælle sandheden?” Spurgte jeg forsigtigt
”NU?!” Skreg han igen uden for døren, og jeg gik hen og låste op. Jeg gik langsomt ud, mens jeg kiggede op på ham. Ham var ikke vred, men skuffet. Jeg vendte ham ryggen og gik ind på mit værelse.
”Du ved Taylor synes du er pæn, hvis du ikke lavede dig selv til en dulle?” Sagde Rob mens han kom gående ind. Det var der jeg lyste op. Jeg vidste jeg skulle forandre mig, for at få drømme fyren!

På min fødselsdag, som var 3 dage efter, tog jeg faktisk shorts og en top på da jeg stod op og gik ud og spiste morgen mad. Da jeg kom ud af mit værelse, efter at have gjort mig klar til skole, stod Rob, Kristen og Taylor og skreg en fødselsdag sang til mig.
”I kan virkelig ikke lide mig, hvaa? Siden i lade mig hører jer synge?” Sagde jeg da de ENDELIG var færdige.
”Du har skam stadig din humor sis” Sagde Rob, og der blev jeg sikker på at jeg ikke ville være luder længere.
”Ja, jeg er stadig, den jeg er” Sagde jeg lidt genert, det var første gang i 100 år jeg havde følt mig genert. Det føltes godt at have en følelse, for de sidste måneder havde jeg ikke følt noget.
”Her er din gave smukke” Sagde Taylor og gav mig gaverne. I det første var det kondomer, ironisk nok.
”Rob?” Sagde jeg.
”Jeg skulle være sikker” Sagde han med et smil på læben. I den næste var der den fedeste kjole nogensinde. Den var lidt nedringet, og lårkort.
”Årh. Tak Kristen!” Sagde jeg og krammede hende. I den sidste var der et par fede højhælede der matchede kjolen. Jeg kiggede over på Taylor og sagde:” Det er ikke dig der har valgt den, vel?”
”Haha, nej det er det ikke” Svarede han, mens han grinte. Jeg gik hen og krammede ham, og han krammede tilbage. Jeg blev helt varm inden i.

Henne i skolen kom folk også hen får at sige tillykke. Jeg fik mange kram, også af dem fra 9.-10. klasse. Nok mest fordi jeg var populær der oppe. Det var ikke særlig rart at være den pige, de havde konkurrencer om. De fleste konkurrencer var om sex, hvem der kom først i trussen på mig. En af dem havde allerede haft sex med mig, det var ham der havde taget min mødom. Han fortalte åbenbart ikke andre det, det var jeg taknemlig for. Vi havde været til en fest, og var skide fuld, og der skete det så. Jeg havde ikke talt med ham siden, og jeg talte heller ikke med ham for. Det skete bare. Jeg fik tårer i øjnene, da jeg tænkte på det, for jeg ville ikke have ham til at tage min mødom, det skulle have været Taylor.
”Er du okay?” Spurgte Mat mig pludselig, og afbrød mine tanker. Jeg kiggede forvirret rundt.
”Ja ja, jeg har det fint, hvorfor?” Spurgte jeg dumt.
”Du så bare ud som om du kunne græde vært øjeblik?” Sagde han faktisk ret kærligt. Da jeg tænkte over det havde jeg udnyttet ham, meget! Hvor var jeg dog ond! Jeg fik helt dårlig samvittighed, så jeg måtte sige undskyld, uden at gøre mig selv til grin.
”Undskyld!” Sagde jeg hurtigt og gik ned på min plads i klassen. Vi havde dansk i de to første timer, så jeg havde en chance for at tænke over tingen, og hvad jeg skulle gøre for at få Taylor.

Da jeg kom hjem, gik jeg direkte ind på mit værelse, og kiggede rundt. Jeg ville stadig have samme tøj stil, bare mindre makeup. Jeg fjernede af mit makeup, og der indså jeg pludselig at det faktisk var pænere.
”Hej!” Sagde Taylor, imens han gik ind på mit værelse. Jeg blev så forskrækket at jeg sprang over i armene på ham.
”Fuck du forskrækkede mig!” Sagde jeg da jeg gik et par skridt væk fra ham. Ham smilede sødt til mig!
”Må jeg spørge dig om noget?” Spurgte han pludselig, med nervøsitet i stemmen. Hans kiggede ikke op på mig?
”Ja, selvfølgelig, kom ind og sid ned” Svarede jeg. Vi gik hen og satte os på min seng.
”Du skal ikke svare hvis du ikke vil, okay? Ehm, hvem var det der tog din mødom?” Spurgte han meget meget nervøst. Jeg kiggede hurtigt op på ham, men kiggede hurtigt ned igen. Det her situation var akavet, for jeg kunne ikke engang huske hans navn.
”Taylor, det ved jeg ikke engang, jeg kan ikke huske hans navn” Sagde jeg.
”Men når du nu ved det om mig, vil jeg vide det samme om dig? Det er kun fair” Sagde jeg hurtigt, så han ikke nåede at gå. Han kiggede hurtigt op. Det virkede ikke som om det var et spørgsmål han ville svarer på, men han blev ligesom nød til det.
”Ehm, ja.. det er jo lige det… jeg har ikke været i seng med nogen endnu…” LAAAAAANG PAUSE! ”For der var en speciel jeg gerne vil have min første gang med” Sagde han efter lang tid. Jeg kiggede ned på mine hænder, nu vidste jeg at jeg ikke ville få ham?
”Hvem?” Spurgte jeg, for der kunne vel være en mulighed for at hun ikke var opnåelig. Da jeg kiggede op igen, kiggede han mig lige i øjnene, og jeg blev bange.
”Dig” Sagde han efter lang tid, og rejste sig og gik ud. Hvad havde han lige sagt det var mig? Jeg hoppede op af sengen og spurtede ud efter ham. Men da jeg kom ned af trappen, var han allerede kørt? Gud hvor var han dog hurtig?


Kommentarer på:  Den jeg er ;D LÆS DEN!!
Kommentér på:
Den jeg er ;D LÆS DEN!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce