{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Kryds finger. I morgen kommer dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Hej HG. smiley

Puha i morgen får jeg forhåbentlig dommen om hvad der er galt med Anton..

For lige og skrive kort hvad der er sket: Anton fik i pinsen 2009 en skade til et stævne. han stod 4 måneder og blev stille og roligt genop trænet. men nåede ikke at få ham ordenligt igang inden vinteren.. Så fik jeg ham en smugle igang igen. Men så blev han meget syg og måtte igen stå.. Da jeg startede ham op igen efter hans sygdom fik jeg ham igang så han kunne rides i skridt, trav og galop og lave lidt øvelser. men så blev han halt igen, dette var dog væk efter han stod weekenden over (3 dage) og jeg red ham stille og roligt igen. Så fik min ridelære heste kværke og jeg kunne derfor ikke ride der over.. så startede jeg ham stille og roligt op og red ham til han kunne rides i skridt, trav og galop igen. så tog min ridelære på ferie også blev han self halt igen igen.. Jeg lod ham stå en ugen til hun kom hjem igen og der virkede han mere stiv end halt.. Jeg lod ham igen stå et par dage og skridtet så på ham nogle ture.. Men så blev han uren gående igen.. ikke voldsomt halt og mange ville måske ikke se det. Men vi ringene til dyrlægen og snakkede men hende.. Hun synes mit forslag om røntgen var en god idé., og jeg bestilte en tid ved hende.. jeg har skridte ham små ture næsten hver dag..

Så nu er jeg godt nok spændt og lidt bange for hvad hun siger i morgen. men glæder mig samtidigt til at få svaret smiley

Er der nogle der har nogle forslag til hvad I tror det kan være?

Og jeg behøver ikke nogle kommentare med om jeg har gjort noget forkert eller hvorfor jeg ikk ringede til dyrlægen før... Jeg har haft min træner med ind over hele tiden og dyrlægen har også været med inde over..

Undskyld det blev lidt langt, men trængte lige til at komme ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kryds finger. I morgen kommer dyrlægen
Kommentér på:
Kryds finger. I morgen kommer dyrlægen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce