{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

At lære at blive trukket {{forumTopicSubject}}

Halløjsa allesammen:) Er den heldige ejer af en lille føllebølle. Da jeg fik ham for en måned siden var han fuldstændig rå. Men nu kan han nusses over det hele og bliver mere og mere en kælepotte:) Men men. Skal have lært ham at blive trukket. Har haft trækketovet i grimen et par gange, og problemt er egentlig ikke at gå frem, men at få ham stoppet. Har prøvet at lægge hånden på bringen og foran ham, men han moser bare lige igennem. Nogle vil nok sige det er et spørgsmål om respekt, men er mere interesseret i at høre hvordan jeg kan lære at få ham til at forstå hvad et "stop" betyder, så han får tilllid til det. Er ikke interesseret i at sætte ham på plads hele tiden, for det bliver han mere forvirret af. Tror det er et spørgsmål om at han forstår hvad jeg vil have ham til. Men hvordan?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lære at blive trukket
  • #1   17. okt 2010 jeg har gjord de a jeg har nusset mig med mit føl og haft hende i snor hvis hende mor og hende skulle flytte mark og idag var første gang jeg fik lov til at trække rundt med hende på marken væk fra hende mor og tilbage igen, uden det midste hun prøvet på noget, jeg trækker hende altid inde på marken så hun hele tiden er sammen med hendes mor

Kommentér på:
At lære at blive trukket

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce