9. maj 2010 Følger: 11 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 15
verbalt overfald {{forumTopicSubject}}
En beridder kommer med negative kommentarer,(det skal jo ikke være røven af fjerde division, vi kan jo godt være lidt profesionlle) da min datter et øjeblik taber træktover og hesten går "løs" ca to meter.
Vi følte os verbalt overfaldet - skrev en sms til et bestyrelsesmedlem.
Næste dag gik beridderen helt "amok"
min datter undskyldtte mange gange og sagde, at hun aldrig ville gøre det igen (tabe tovet og skrive til bestyrelsen) men han blev ved med at stå og næsten råbe af hende.
Hun har aldrig før været så ked af det. og nu tør hun ikke mere komme på Rideklubben.(det er hendes egen hest, som er opstallet der).
Jeg skrev til bestyrelsen, da vi virkelig følte det som et "overfald" - jeg beskrev hændelsen og mente, at det var lige før det skulle politianmeldes.
Jeg mener ikke en berider kan tillade sig at hidse sig op på den måde overfor en 13 årig pige, der var jo ikke sket noget.
Hvilken holdning har I til den slags ?
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.558
Din datter skal bare lukke af for ham og har han et problem med din datter skal han komme til dig og ikke til hende !!
Håber hun igen finder lysten til at komme hos sin hest ; ))
feb 2009
Følger: 45 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 119
nov 2008
Følger: 25 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 223
Men hvis han så ikke vil snakke, ja så kan du jo begynde at overveje at flytte hesten, men det nytter ikke altid noget at flygte fra problemerne
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 15
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 337
Jeg kan godt forstå han bliver sur, dog burde han i stedet for gå til dig i stedet for din datter.
Du kan aldrig politianmelde den slags, de vil helt givet mene du er en hysterisk kvinde.
Bestyrelsen klager man til, når der er gået hårdknude i en dialog og den ikke kan løses på normal vis.
verbalt overfald
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside