{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.824 visninger | Oprettet:

Tilskud til at styrke immunforsvaret {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et tilskud til min hest, som kan styrke immunforsvaret, da min hest nu er blevet behandlet for orm for anden gang inden for ret kort tid smiley

Min dyrlæge mente at dette skyldes enten et midlertidig eller vedvarende svækket immunforsvar smiley

Hesten er en 16 årig gammel vallak, som i januar 2010 fik stemplet en kindtand ud gennem bihulen, og lige siden har haft svært ved at komme ovenpå igen.

Han har fået tilskud af hvildøgsgranulat det sidste år, uden nogen videre virkning, desuden kan han ikke rigtig lide dem smiley

Så jeg søger erfaring med gode, effektive og velsmagende tilskudprodukter til at styrke immunforsvaret.

Kan lige nævne at han dagligt får:
500 gram RC
600 gram lucerne
1 kg. D&H Build Up
15-20 kg. wrap.

Håber der er nogen som kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilskud til at styrke immunforsvaret
  • #1   1. feb 2011 Equimun, det får min hest og det sparker R*v xD

• #2   1. feb 2011 DiVet og ImVet fra Vetcur...
    begge produkter er lavet af natur midler og går ind og opretter immumforsvaret..

• #3   1. feb 2011 Jeg giver selv min echinacea også kalde rød solhat.

http://brogaarden.eu/Urter-Hest.143.aspx?recordid143=30641

Det er dyrt, men også rigtig godt. Har de sidste to somre givet hende det når hun har haft antræk til øjenbetændelse og så er det gået i sig selv. Var faktisk ret imponeret, da jeg ikke rigtig troede på det.

Man må bare ikke give det mere end nogle uger af gangen, så skal hesten have en pause.
    Så lige på brogaardens hjemmeside at man nu også kan få det i liquid-form. Ved ikke om der er forskel. Men det kan de sikkert fortælle noget om.

• #4   1. feb 2011 Kan også klart anbefale Equimun fra Hippolyt.

Vil du have historien bag anbefalingen, så sig til :o)

Vh. Karina

• #5   1. feb 2011 Hmm prøvede lige at læse om Equimun fra hippolyt. Bruger nemlig selv deres microvital vitaminer og er godt tilfreds.
    Desværre har de lavet deres hjemmeside om og man (jeg) kan ikke længere finde en udførlig indholdsliste af hvad der er i produktet. Det er jo væsentligt at vide hvad det er der er de aktive stoffer. (nogen gange kan man netop købe disse enkeltvis og gøre det meget billigere, andre gange er det ikke en mulighed)

Men jeg kunne finde noget tekst om produktet... men alle kan jo skrive en god tekst.
    (link fjernet)

Ud fra at der skrives at der ikek skal fodre med Equimun hele tiden, men kun 1 uge af gangen efterfulgt af 3 ugers pause synes jeg det inder mig om anvisningerne for echinacea. Så måske er det netop det virksomme stof i produktet.

Jer der benytter Equimiun kan i læse jer frem til på produktet hvad der er i?

• #6   1. feb 2011 Jeg vil også anbefale rød solhat.. Man kan forholdsvis tit købe det i netto til ok penge.. Man kan godt bruge det samme som til mennesker. Held og lykke.

• #7   1. feb 2011 Sidder her med en gammel bøtte hvori der har været Equimun..
    Ved ikke om de har lavet om på indholdet..

Vindruekernemel, ølgær, majskim, hørfrø, malt, hvedekim, æblesirup, hørfrøolie, himalayasalt

Ingen tilsætningsstoffer.

Råprotein: 15%
    Råfibre: 15%
    Råfedt: 13%
    Råaske: 8.5%
    Kalcium: 1%
    Fosfor: 0.5%

Jeg vil samtidig fortælle min historie bag anbefalingen.

Min gamle hest havde en sommer lungebetændelse, kom sig ikke rigtig, blev ved med at være snottet og hoste eller være reelt forkølet. Jeg tror på en del alternative ting og sager, men synes ikke Equimun indeholder noget specielt.. Ergo var jeg ikke særlig optimistisk..
    Men tro mig.., efter få måneder var der ikke mere hoste, snot eller flere forkølelser!!!! Og når vi snakker orm (som f.eks. i dit tilfælde), har han aldrig været angrebet i de 5½ år jeg havde ham.
    Jeg gav ham anbefalet dosis, en uge hver måned resten af hans liv (måtte desværre aflives i en alder af kun 8½ år pga. en fold-skade).
    Jeg vil ikke tøve med at bruge det igen ti min nye hest, hvis det skulle komme der til..
    Har du yderligere spørgsmål, så bare sig til :o)

• #8   1. feb 2011 Vi har gode erfaringer med Linamix fra Equifirst. Inden vores pony fik det, havde vi problemer med regneksem og mug pga nedsat immunforsvar. Efter bare en måned med det som tilskud slap vi for de problemer.

• #9   1. feb 2011 1000 tak for alle svarene - so far, håber der kommer flere smiley

Kan jeg få jer til at linke til de steder hvor i køber enkelt urterne? Da de varierer rigtig meget i pris smiley

• #10   2. feb 2011 Hvidløg eller hyben styrker også immunforsvaret.
    Tag evt et kig på www.askhim.dk

• #11   2. feb 2011 jeg kan klart anbefale askhim.dk e-mail dem og hør af de er super dygtige og hjælper altid hvis man har spørgsmål

• #12   2. feb 2011 Jeg er også yderst tilfreds med askhim...

Kommentér på:
Tilskud til at styrke immunforsvaret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce