{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

4 spørgsmål, KIG -PROJEKT. {{forumTopicSubject}}

Har projekt, som i sikkert før har set - om det sociale netværk.
Vil blive rigtig glad, hvis folk gad svare lidt på spørgsmålene.. Og jeg vil helst ikke, hvis folk bare skrev 1-5 ord, jeg vil gerne at folk uddyber sig i sine svar.

1* Mener du, at det sociale netværk har ændret dit liv? (BEGRUND!!)

2* Hvad er det man helst vil læse om på de sociale netværks?

3* Hvilke af de sociale netværks funktioner anvender brugerne mest?

4* Kan man undvære de sociale netværks?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 spørgsmål, KIG -PROJEKT.
  • #1   8. feb 2011 1* Mener du, at det sociale netværk har ændret dit liv? (BEGRUND!!)
    Det har ændret mit liv på den måde, at jeg har nemmere ved (via Facebook) at følge med i, hvad der sker i venners liv mm. På den måde kan jeg være 'up to date' selvom at vi ikke snakker sammen irl så ofte.

Det kan være ting som fx. ny hund, nyt job, hvordan det generel går med dem og deres liv..

Facebook, Twitter anvender jeg..

Ja da, men jeg er nu glad for at de er her.

• #2   8. feb 2011 1* Mener du, at det sociale netværk har ændret dit liv? (BEGRUND!!)
    ja. det mener jeg de har. jeg får en del opgaver ind til min forretning vis de sociale netværk + det giver mig meget på det personlige plan at kunne følge dem jeg holder mest af, og det er sjovt at se hvordan de gamle venner og skolekammerater lever den dag idag

jeg læser meget de spøærgsmål der bliver stillet i de grupper jeg deltager i, mailer frem og tilbage med kunder og kursister + jeg elsker at få et godt grin når mine venner skriver sjove updates

facebook, twitter og interesse fora

selvfølgelig kan man det. men når vi først har haft dem i brug vil det føles som et tab hvis vi mister dem igen.

• #3   8. feb 2011 - Jeg skrev rigtig meget til den i lavede før, men skriver noget af det samme her, men det bliver nok ikke så lang (Hvis du ikke har læst den jeg skrev der, så læs), tror det er mere uddybende det jeg lavede før, end det her;-)

1* Mener du, at det sociale netværk har ændret dit liv? (BEGRUND!!)

- Det har ikke ændret mit liv som sådan. Jeg "skriver" nok med flere mennesker, end jeg ellers ville gøre uden det sosiale netværk, som facebook, osv. Altså, man bliver "venner" med ens venners venner, og der kan jo komme noget godt ud af det:-) Et venskab, eller man kan blive inviteret til flere fester, da man jo ikke altid er venner med dem man snakker med til hverdag.

Det har dog ikke ændret mig som person!:-)

- Opdateringer, sladder. Ja ting som man ellers ikke ville have en chance for at få af vide, hvis det ikke fantes:-) Det er altid spændene at tjekke sådan noget ud. Ellers så skriver man med sine venner/venninder, og høre om der er fest, middag, bytur whatever:- )

- Jamen jeg vil tro det er facebook, faceup, twitter, dating sites, speek, msn, skype, myspace:-) Jeg bruger selv facebook, msn, speek, og skype:-)

- Det vil jeg faktisk sige "nej" til. Det sociale netværk giver et godt indblik i mange ting, og jeg ville ikke slev kunne undvære det i flere uger, da jeg ville føle mig asosial.. Hvis det derimod var ALLE der skulle undvære det så ja, men tror alligevel der er for mange ting der nu "foregår" via det siciale netværk.. Invitationer, begivenheder osv osv.. smiley

Det er det blevet til, og jeg synes nu det er en god idé, så længe det kan blive i en pæn tone, og der ikke forekommer mobning, som desværre ses ofte:-(

• #4   8. feb 2011 1* Mener du, at det sociale netværk har ændret dit liv? (BEGRUND!!)
    Ja lidt, jeg følger mere med i andres liv, og der er en anden måde at holde kontakten på.
    Andre menneskers liv.
    Facebook, Heste Galleri. Twitter. Messenger(MSN). Skype.
    Ja det kunne man jo i gamle dage, men i dag hvor at det er kommet frem, tror jeg at det vil blive svært, da det nærmest er blevet en vane at tjekke sine profiler mm. skriv hvis i vil spørge om mere :_)
    Astrid.

Kommentér på:
4 spørgsmål, KIG -PROJEKT.

Annonce