{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ALT for madglad?!
  • #2   8. feb 2011 dette der kan være et tegn på utryghed og en hest i ubalance.. prøv om det ikke kan lade sig gøre at hun /han får foder før de andre så den ved at den ikke skal kæmpe for fodret.. det skulle nødig blive en vane for den dette der.. håber ikke den er kommet tilskade ved det

  • #3   8. feb 2011 det behøver ikke være en hest der mangler noget i fodret.. det kunne det godt være, men det kunne også være en hest med lavt selvværd.. det kan man rette op på ved at lave forskillige horesmanship øvelser

  • #4   8. feb 2011 Hun har ikke lavt selvær det ved jeg hun elsker at være på gården har det godt med alle heste og hun får wrap lige inden fodret smiley

  • #5   9. feb 2011 nu er jeg forvirret, hvis hun ikke er i ubalance og der ikke er noget galt i forhold til hende, så ved jeg ikke hvad der kunne være ivejen?? smiley så vil jeg bare kigge med med nygeringhed, og se hvad folk skriver smiley så nu tror jeg, jeg følger med i hvad folk skriver, for det kunne jo være at jeg kunne få lidt mere viden til omgang med heste, der opfører sig underligt smiley

Kommentér på:
ALT for madglad?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce