{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Kostplan {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Jeg gik (igen, igen) på slankekur her i torsdags og har foreløbig tabt mig 1 kg. Så er der kun 22 to go! smiley Ville bare høre om I synes det jeg spiser er for meget og for fedt?

Morgen: 2 stk. rugbrød med leverpostej eller makrel i tomat (ingen smør!)

Eftermiddag: En sandwich bestående af ciabattabrød med kylling, salat, agurk, tomat, løg, bacon, avocado og rød peberfrugt + en lille smule cremefraicedressing så det ikke er for tørt.

Aften: Diverse.

Jeg ved selvfølgelig godt at bacon, cremefraicedressing og nogen af de andre ting er lidt usunde. Men spiser ikke slik eller søde sager og drikker min. 2 liter vand om dagen smiley

Har I nogen gode råd til hvordan jeg kan fremskynde processen?
Mvh. Astrid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kostplan
  • #1   11. apr 2011 Har en rettelse til din kost nu hvor jeg selv går til kostvejleder pga. kolesterol og vægt tab!

Din morgenmad indeholder ikke en ret god morgenmad. Leverpostej og makrel i tomat er no go desværre smiley rugbrød er super hvis man sværmer for det smiley Ellers Grov knækbrød uden smør som du siger og så cheasy skære ost eller smøre ost og vand! smiley evt et eller to stykker frugt.

Så kan jeg bla. se du ikke spiser middags mad hvordan kan det være?Men din eftermiddags mad ser super ud men det er meget vand fyldte grøntsager du bruger så se om du ikke kan få de grove med ind over som brocolli, kål, bønner og lign smiley kål på panden så det blir blød er kanon erstatning til salat smiley

Aftens mad? diverse hvad indeholder det?

Kvinder taber sig langsomt, min kæreste har tabt sig 10 kr + siden 1 januar pga. min kostomlægning smiley mig selv har jeg tabt 2 kilo kun dog uden brug af motion og har tabt mig 6 cm i taljen smiley

Det er MEGET vigtigt du får et jævn blodsukker nivau starter dagen med morgenmad med kostfibre (kostfibre gør dit blodsukker starter langsomt op, vedvare til formiddag og falder langsomt) når det så vil dykke om formiddagen skal du ha en lille snack pose med med mandler, grov kiks et par frugter så stiger det igen, derfor skal din maddagsmad være lige som din morgenmad så dit blodsukker blir holdt oppe til efter middag og sådan køre det bare hver dag smiley

Jævn blodsukker = vægttab

smiley det vil give dig hurtigere vægttab fordi dit blodsukker forbrænder dine kilo smiley

• #2   11. apr 2011 vægttab er ikke lige til du kan tro det er hårdt!

du må fx. ikke spise mere end 5 stykker frugt om dagen fordi frugt indeholder sukker og sukker arter giver dit blodsukker en hurtig rejsning men falder igen det gør man tager på.

drik vand vand vand, og masser af stivelses kort dvs. rugbrød, grovbrød, knækbrød, bulgur og grov pasta smiley

• #3   11. apr 2011 <3Charlotte*Kvist<3ASRK* C
    Tak for svaret! smiley Spiser 3 gange dagligt. Hvad mener du med middagsmad? smiley Jeg spiser f.eks. til aften karbonader med kartofler og salat samt kogte grøntsager (blomkål, gulerødder, ærter osv.) Jeg er ikke så glad for frugt. Det er faktisk meget sjældent jeg spiser det. Så hellere en gulerod. Jeg ved hvor hårdt det er.. Har forsøgt at tabe mig siden jeg var 12 år! Men jeg håber det lykkes nu smiley

• #4   11. apr 2011 der står eftermiddags mad smiley

hehe men du skal ha mellem måltider med ind smiley altså formiddag ved 10/11 tiden og eftermiddag 12/15 tiden for at holde din krops forbrænding oppe

• #5   11. apr 2011 så håber du kan bruge mine råd i den retning så du kan se hvad man taber sig af og hvad man ikke gør

• #6   11. apr 2011 Det bliver svært da jeg sjældent står op før kl. 11 Men kan helt sikkert bruge dine råd! smiley

• #7   11. apr 2011 uha væn dig til at stå før op du får da et chok når du skal på arbejds markedet ;D

• #8   11. apr 2011 Ja jeg ved det, skal starte på landbrugsskolen til august smiley

• #9   3. okt 2011 Man må ikke spise mere end 2 frugter om dag!

Kommentér på:
Kostplan

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce