{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Kostplan? {{forumTopicSubject}}

For at år siden, valgte jeg at blive vegetar. Jeg ville maks. holde det i et år, hvilket jeg også gjorder. Jeg havde dog en stor savn til lasagne, og efter det år jeg havde været vegetar i, spiste jeg lasagne 4 gange på en uge, og burger også en gang. Da jeg var helt vegetar, havde jeg kvalme og ondt i maven, hver morgen. Da jeg så endelig fik lidt kød, havde jeg ikke ondt i maven mere. Nu er jeg så vegetar igen, efter jeg har set en video. Bare når jeg tænker på kød for jeg kvalme, ikke noge hate, men det gør jeg altså. Jeg har mistet alt lysten til kød.
Igen, har jeg kvalme og ondt i maven, hver eneste dag. Det ødelægger min hverdag så meget, da jeg bliver nød til at lade være med at tage til gymnastik her om morgenen, for hvem har lyst til at løbe og spille volley Ball, med brækfornemelse?
De første mange måneder spiste jeg kun, bønner, kartofler, og brød. Og jeg fik tabt mig rigtigt meget, min mor var bange for at jeg fik anoreksi til sidst.
Nu bliver jeg nød til at få noget hjælp, med en kostplan. Jeg kan bare ikke finde nogen på nettet. Min mor og jeg har aftalt at vi snart tager til lægen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kostplan?
Kommentér på:
Kostplan?

Annonce