{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.562 visninger | Oprettet:

Historie jeg fik ødelagt hahahah xP {{forumTopicSubject}}

Ja var i gang med denne hist, men fik jeg skrive blokering og så skulle jeg til Sverige, så jeg prøvede jo bare at skrive videre, og prøve at skrive mens man har skrive blokering er ikke nemt så nu er den sådan, og jeg skriver stadig på den, nu når jeg har ødelagt den så kan jeg jo godt bare forsætte hahahah xp
_________________________________________________
<b>Love Song!</b>

Jeg er en pige på 16 år, jeg hedder Katrine. Jeg er lige flytte fra Danmark til Forks i USA, da min mor har fået en kæreste herover og nu er vi flyttet hjem til ham, han bor på en gård sammen med sin datter på 14. Datteren hedder Bella og har 2 ponyer, den ene hedder Pepsi og den anden hedder Martell. Jeg har selv 2 heste, Jeanne D'Arc og Zarif, som jeg starter distriktsstævner på. Bella er mere en hyggerytter hvor jeg er mere den seriøse. Min mor har lovet mig at mine planer om landsstævner ikke vil blive ødelagt ved at vi flytter, men hvis jeg skal være ærlig så tror jeg at hun har for travlt med sin nye kæreste, så alt det hårde arbejde jeg har lagt i at få mine to heste op på det plan var spild af tid.
Udover jeg har en mor, har jeg også en storebror, som jeg ikke kan være i nærheden af, uden vi kommer op og slås. Så når vi skal spise, spiser jeg på mit værelse, mens de andre spiser ved bordet. Som den eneste har jeg også lås på min dør, så jeg kan låse døren og lukke mig inde i min egen verden. Det med min egen verden har jeg gjort siden var lille, min mor tror også der er derfor jeg er kommet på langt med min ridning på så kort tid. Jeg startede for ca. 2år siden. Jeg er 171cm, slank af bygning, brunt hår. Min stil er lidt en blanding mellem drengede og pigede, nærmer sagt, jeg kan gå i jeans og hættetrøjer den ene dag og den anden dag i nederdele og toppe, det er meget forskelligt, hvad jeg lige synes jeg vil have på. I skolen har jeg mange problemer, jeg er ikke særlig god til nogen fag, min mor syntes ikke jeg skal prøve at komme igennem en amerikansk skole så hun valgte at jeg skulle havde privat undervisning. Hun vil selv undervise mig, så hun var sikker på jeg først og fremmest lærte at tale engelsk, så jeg kunne snakke med min papsøster og min papfar. Udover jeg har 2 heste har jeg sammen med min mor og bror en Golden Retriever ved navn Tikka og så har jeg også lige fået en Chihuahua i fødselsdagsgave, hende har jeg kaldt Princess, fordi hun er mine lille prinsesse. Min papfar, Peter, har også en hund, han er en Boxer og hedder King.

Jeg kom ride på Jeanne D'Arc, kaldt Lama, inde i skoven også pludselig en stor lys mark, jeg red hen mod marken og skridtede lidt rundt på den da jeg ser ung fyr dukker frem fra træerne, han smilede og kom hen mod mig. ”smuk hest.” sagde han, selvfølgelig på engelsk. Jeg havde lært lidt engelsk så jeg kunne godt sige lidt og jeg kunne godt forstå lidt. ”tak.” sagde jeg også på engelsk. Han virkede sød, og lække var han.
”Bor du her i Forks?” Spurgte han.
Jeg nikkede.
”Fedt, gør jeg også, jeg hænger ud her på denne mark for at være alene.”
Jeg kiggede lidt forvirret på ham, jeg fattede ikke rigtig hvad han sagde. ”Undskyld, jeg er ikke så god til engelsk. Undskyld.”
”Det okay.”
”Øhm jeg tager hjem nu, farvel.”
”Vi ses.”
Jeg red ind i skoven og hjem af, da jeg kom hjem red Bella inde i ridehuset, jeg gik ind og kiggede lidt på hun red bidløst på Pepsi, kort tid efter kom min mor og Peter også ind i ridehuset, Bella kom hen til os, ”Katrine vil du være med at springe bidløst?” Jeg kiggede på min mor og hun oversatte hvad Bella spurgte om. Jeg nikkede og så gik vi ind i stalden med Pepsi, Peter ordnede Pepsi mens Bella ordnede Martell og jeg ordnede Zarif. Jeg tog et træk om halsen på ham og skulle til at gå, men Bella stoppede mig og gav mig en rebgrime og en cordeo, jeg takkede og gav ham det på i stedet for. Når vi skulle springe skulle vi altid have sikkerhedsvest på, så vi tog ridehjelm og sikkerhedsvest på og gik ind i ridehuset, mens vi red ringede det på døren, - de havde højtaler oppe, der var to forskellige, et til ringen klokken ved hoveddøren og så til musikafspillerne. - Peter gik ind og åbnede og kort tid efter kom han ud med en ung fyr, og ham havde jeg set før. Det var fyren fra marken. Hvorfor var han her? Jeg kiggede på ham og han stod og snakkede med min mor, mens Peter satte et spring op. Da vi begyndte at trave var jeg ved at flække af grin, jeg havde slet ikke styr på Zarif han løb bare. Bella grinte så meget at hun var ved at falde af, min mor kiggede bare på mig, hun var ikke skræmt, jeg havde prøvet så meget i mit hesteliv, at dette var ingenting. Men fyren fra marken, han stod næsten helt panisk og kiggede på mig, som bare havde det sjovt. Da jeg fik ham stoppede, skridtede jeg hen til min mor og fyren fra marken. Selv om jeg ikke kendte ham, var jeg faktisk lidt vild med ham.
”Hvad hedder du?” Spurgte fyren om.
”Robert, du?”
”Katrine.” Jeg smilede.
”Hvad skole går du på?”
Jeg kiggede på min mor, som begyndte at forklare at jeg fik hjemmeundervisning på grund af jeg ikke var god nok til engelsk til at kunne klare at komme i en almenlig amerikansk skole. Robert smilede. Min mor gik over til Peter, så Robert og jeg kunne snakke lidt sammen.
”Vil du med mig i biografen i morgen aften?” Spurgte han mig om, så jeg kunne forstå hvad han spurgte mig om.
Jeg smilede og nikkede.
”Super, jeg henter dig i morgen kl 18, så går vi ud og spiser og så går vi i biografen.”
Jeg kom i tanke om jeg ingen penge havde. ”Undskyld, men jeg har ingen penge.” Øv tænkte jeg, nu var det ødelagt. Min måske sidste mulighed for at gå ud med ham.
”Rolig, jeg giver.”
”Nej det kan jeg ikke..”
”Shh. Rolig nu.” Han smilede og gik.
Jeg skridtede hen til min mor. ”Han inviterede mig ud i morgen aften.” Jeg var over glad.
”Ej hvor dejligt, måske bliver han din første kæreste. Jeg tror han bliver en super sød svigersøn.”
”Moar!”
”Undskyld min skat, men jeg vil bare gerne have du får nogen venner og måske også en kæreste.”
Jeg rullede med øjnende og kiggede på Bella der var begyndt at springe lidt. Jeg begyndte også at trave over springet, men selvfølgelig satte Zarif i galop og så tog vi springet en masse gange i fuld galop, til jeg fik ham ned. Han begyndte at falde til ro kort tid efter og vi kom helt op og springe 120cm. Hvor jeg dog elskede den dreng.
Resten af aften gik på at, jeg sad med en ordbog og øvede mig i at tale engelsk. Jeg besluttede at tag ordbogen med så jeg kunne snakke med ham. Klokken blev hurtigt mange, så jeg lag bogen fra mig, fandt noget tøj frem til i morgen og så gik jeg i seng. Jeg faldt hurtigt i søvn.

Dagen efter blev jeg vækket klokken 9 af min mor, hun skulle undervise mig i dag. ”Godmorgen Katrine. Jeg har lavet morgenmad og mens du spiser gør jeg Jeanne D'Arc klar så du kan ride noget morgen dressur på hende, så kan vi lukke hestene på fold bagefter du har redet.” Jeg satte mig op og kiggede rundt, jeg stoppede ved min mor. Hun gemte noget bag ryggen.
”Hvad har du bag ryggen?”
Hun tog en lyserød kjole, en halskæde hvor der stod mit navn og nogen lyserøde All Stars frem. Kjolen var smal oppe i toppen og blev lidt stor i underdelen, men den var kort og smuk. ”Tak, mor.”
hun gik ud og gjorder Lama klar til mig. Jeg tog ridetøj på og gik ned og spiste den dejlig morgenmad og så gik jeg ud i stalden. Min mor havde gjort Lama klar så jeg tog hende bare ind i ridehuset og red. Da jeg var færdig i stalden og det så gik jeg i bad og mens mit hår tørrede fik jeg undervisning, da klokken blev 15, begyndte min mor at sætte mit hår og efter lag hun en super smuk makeup, da det var gjort hoppede jeg i kjolen, tog halskæden og skoene på. Og så var der kun en halv time til Robert kom, jeg glædet mig rigtig meget, jeg sad op på mit værelse og kiggede ud af vinduet og ventede på han kom.
Pludselig stopper en super fed BMW ude foran vores hus, og Robert stiger ud. Jeg kigger mig selv i spejlet og smiler, jeg tag ordbogen ned i min taske og så hører jeg det ringer på så jeg gå nedenunder, min mor har allerede åbnede op. Robert stod i gangen da jeg kom ned, han kiggede på mig.
”For meget?” Spurgte jeg nervøs.
Han rystede på hovedet. ”Du er smuk.”
”Tak.” Smilede jeg.
Vi gik ud til hans bil, han åbnede døren for mig og jeg satte mig ind. Da vi kom ind på rasturen troede jeg dette var en drøm, jeg var på date med en virke sød fyr og han var jo lækker. Vi fik lækker mad, og vi prøvede at snakke, men det var ikke alt jeg forstod så jeg måtte slå det op, og det ødelagt lidt samtalen. Da vi kom ind i biografen kiggede Robert på mig, ”Hvordan har du det at kysse på første date?”
”Kysse? Vil du kysse mig?” Okay der her er en drøm.
”Ja, jeg synes du er virkelig sød, smuk, sjov at være sammen med, men jeg ved ikke hvad du synes om mig.”
”Du er ...” Mere nåede jeg ikke at sige før han kyssede mig, og wow hvor var det dejligt, mit første kys.
”Robert jeg kender dig ikke.”
”Men?”
”Der er ikke noget, men.”
Jeg rejse mig og gik ud af biografen, jeg begyndte at gå hjemad, jeg vidste godt der var langt, men jeg ville ikke se mere til ham. Pludselig er der en drenge gruppe der går ind foran mig og stopper mig. De begynder at tag på mig, jeg bliver bange og prøve at komme væk, men jeg kan ikke. Pludselig er der en af drengene der tager en hånd under min kjole og der bliver jeg virkelig bange og indser jeg ikke kan slippe væk og at jeg vil blive voldtaget om lidt, men så hører jeg en velkendt stemme, det er Robert. Jeg står med tåre i øjne og kigger på ham. Jeg prøver at komme hen til ham, men drengen stopper mig.
”Robert hjælp, please. Undskyld jeg blev sur. Hjælp.” Jeg brød sammen.
Robert gik hen mod drengene og mig, men han stoppede da han så en af drengene tog en kniv frem. Drengen med kniven hev mig hen til sig og holdte kniven mod min hals. ”Jeg skær hendes hals over hvis du kommer tætter på.” Sagde drengen med kniven.
”Robert hjælp.” Hviskede jeg.
Han kiggede ned jorden og kort tid efter stod der en mand, en dame, to pige og to fyre bag ham. ”Slip hende fri!” Råbte Robert vredt.
”Robert, pas på. Han kan dræbe hende.”
”Han tør ikke, han er bange.”
Drengen med kniven tog kniven ned til min arm og skar en flænge i min arm. Jeg begyndte at skrige og jeg kunne se Robert ikke havde det godt med det her.
”Robert jeg er vild med dig, det har jeg været siden jeg så dig første gang, der noget ved dig jeg bare ikke kan modstå.”
Robert kiggede overraskende på mig, men ikke for det jeg havde sagt, men at jeg kunne sige alt det jeg havde sagt.
”Nurhh en kærligheds erklæring, når men så kan jeg jo godt slå hende ihjel nu.”
”Hvad vil du ha'?”
”Din pige, hun er jo syg lækker.”
”Hun er et leve menneske, hun vælger selv. Og hvis du vil have en kæreste, må du heller til at ligge dit liv om, ingen piger kan lide sådan nogen som jer.”
”Robert, hun forbløder snart hvis vi ikke gør noget.” Sagde en af pigerne bag Robert.
Han vendte sig om, ”jeg kan intet gøre, hvis jeg gør noget finder hun ud af hvad vi er, og så mister jeg hende og hvis jeg ikke gør noget så dør hun og så mister jeg hende også.”

”Hvad er værst? Hun finder ud af hvad vi er eller at hun dør?”
Robert vendte sig om og kiggede på mig. ”Undskyld det skulle gå sådan her til på vores første date, jeg havde ikke planlagt det her. Det kys var heller ikke planlagt, jeg kan bare godt lide dig. Du den eneste pige der har fået mig til at gøre dette.”
Jeg nåede ingen gang at blinke, før jeg var væk fra drengen med kniven. Robert og drengen var væk, men ikke helt væk, for jeg kunne hører han skreg. De to piger og manden tog mig med hen til en bil og kørte mig væk, jeg blev kørt hen til et kæmpe hus inden i en skov. Da jeg kom ind blev jer ført ind i en stue, hvor manden rensede min flænge og syede efter.
”Er du træt?” Spurgte manden mig om.
Jeg nikkede. ”Jeg vil gerne hjem.”
”Robert kommer snart, han har noget at fortælle dig.” Han smilede. ”Kom med mig.” Vi gik ind i et mørkt rum, da han tændte lyset, så jeg det var et værelse, men der var ingen seng. Men der var en sofa. ”Dette er Roberts værelse, hvis du ligger jeg på sofaen, så finder jeg en pude og en dyne til dig. Jeg gik hen og lag mig på sofaen og faldt i søvn med det samme, jeg vågnede af at der var en der nussede min pande. Jeg slog øjnene om og så det var Robert.
”Shh, bare sov videre, jeg bliver lige her.”
Jeg prøvede at holde mig vågen, men jeg kunne ikke, jeg faldt i søvn igen. Da jeg vågnede igen sad Robert stadig foran mig. Jeg satte mig op og kiggede rundt, mit blik stoppede på Robert. Jeg rejste mig om og prøvede at tag min kjole af, jeg måtte have noget luft, jeg ville ikke have kjolen på mere. Men jeg kunne ikke få den af, lynlåsen sad fast og alt der fra i går kom frem så jeg brød sammen. Robert tog en af sine T-shirts og kom hen til mig, han løftede mig ud på badeværelset og satte mig på bordet derude. Han prøvede af få min lynlås op men han kunne ikke, så han rev den op og fik kjolen af mig, han gav mig T-shirten på og tændte for bruseren. Fandt en stol som han satte derude og bar mig ind under vandet og satte mig på stolen. Jeg hev mine ben op til mig, så jeg var en kugle. Jeg begyndte at nynne og melodi, men jeg rokkede frem og tilbage. Robert kiggede ind til mig han kom ind med tøj på, han satte sig på hug foran mig og prøvede at komme i kontakt med mig, men jeg var i min egen verden, og når jeg var i min egen verden kunne man ikke komme i kontakt med mig.
”PETER!” Råbte Robert bange.
Peter som hurtigt som lynet ud på badeværelset og kiggede på mig, han havde aldrig set det før i hans læge liv. ”Robert, du må ringe til hende mor, hun må vide det.”
”Det kan ikke være frygt, efter i går?”
”Nej, det er noget andet.”
”Robert ringede til min mor, han forklarede det der var sket og at jeg var okay, udover jeg opførte mig mærkelig, da min mor kom sad jeg på Roberts værelse og rokkede.
”Hun er i sin egen verden, du kan ikke komme i kontakt med hende før hun er færdig. Hun gør det også når hun rider seriøst, hun lukker alt ude og koncentrer sig kun om ridningen. Man skal bare lad hende være, så kommer hun selv til en når hun er færdig.”
”Hvordan er det startede?”
”Det har har hun gjort hele sit liv, hun gør det mest når hun er bange. Så plager hun at låse sig inde på sit værelse og så er hun derinde end til hun er færdig, hun kan være i sin egen verden fra 5min helt op til flere timer, det er meget forskelligt. Robert du må ikke skubbe hende væk på grund af det, hun har aldrig haft en kæreste eller nogen venner, de har alle sammen synes hun var mærkelig. Jeg har taget hendes hund med den plager hun at have på sit værelse når hun er sådan. Jeg ved ikke om den må komme her op?”
”Hvorfor er bange hjemme hos jer? Jeg skubber hende ikke væk, hun får mig til at føle at hele verden er perfekt, hun gør mig glad og jeg vil gøre alt for hende. Bare kom op med den, hun skal have det godt.”
Min mor gik ned efter Princess, da hun kom op lukkede hun hende ind på Roberts værelse og så gik de nedenunder til alle de andre.
”Katrine har en ældre bror som lider af ADD, han er meget voldelig mod Katrine, så hun har ikke lyst til at være i samme rum som hende, vi har prøvet at få hende i familieplage men hun ville ikke afsted uden sine heste og sin hund, og de kunne ikke tåre pels og alle de andre familier kunne ikke klare hende. Så hun måtte blive hjemme hos os. Hendes bror er meget på sit værelse, så når han er der er hun nede, men så snart han kommer ud derfra går hun ovenpå og låser sig inde, så han ikke kan komme ind til hende. Vi kan intet gøre mere end vi gør, så vi må bare håbe hun får det bedre med tiden.”
”Vi kan tag hende i familieplage, vi har adopteret alle dem her, så vi kan godt klare en mere.” Sagde Roberts mor.
”Det er sødt af jer, men hun bliver nød til at have hendes heste der hvor hun bor og når hun går med sin hund vil du altid have en med, hun tør ikke gå selv, hun er bange at for hun gå ind i sin egen verden når hun går med den.”
”Vi får lavet en stald, et ridehus og nogen folde. Vi kan klare hende.” Sagde Robert med håb.
”Lad mig betale for det, så det en aftale.”
”Vi kender nogen der kan lave det hurtigt og næsten gratis, så vi skal nok klare det.” Sagde Roberts mor.
”I må altså sige til hvis jeg skal betale.”
”Det skal vi nok.”
”Må jeg tag med hjem og være hos jer til det hele er klar her? Jeg vil gerne passe på hende, sørger for at hendes bror ikke gør hende ondt og hjælpe hende med alt det hun skal have hjælp til.”
”Ja selvfølgelig.”
”Tak. Bare kør hjem, så kommer vi når Katrine er kommet til sig selv igen.”
”Okay, vi ses. Det var hyggeligt at møde jer.”
Robert kom op til mig og kiggede på mig og Princess, jeg var stadig ikke kommet til mig selv, men det troede han. ”Godt du er kommet til dig selv igen.. Katrine? .. Katrine?” Robert satte sig på sofaen og kiggede på mig og Princess der legede på gulvet. ”Du er smuk, du er sjov, du er dejlig. Jeg har løst til at kysse dig hver gang jer ser dig. Men er vi kun venner? Vi har jo lige mødt hinanden, men sådan er ungdom jo her i nutiden, unge mødes, de kysser, de bliver kærester, de går i seng sammen, de bliver gift og så bliver de skilt. Men sådan er vi ikke, vi bliver sammen for evigt.”
Efter to timer kom jeg til mig selv, jeg vendte mig om og så på Robert. ”Undskyld jeg...” Han afbrød mig og forklarede mig hvad min mor havde fortalt og alt det de havde snakket om, jeg blev faktisk rigtig glad, måske havde jeg en chance for at komme væk fra min bror.

Da vi havde været hos mig i ca to uger skete der noget der ikke måtte ske, og noget mærkeligt. En aften Robert og jeg lå og så film nede i stuen, da min bror pludselig kommer ind jeg klemmer tætter og tætter på Robert, jo tætter min bror kom på mig. ”Robert kan vi ikke gå ovenpå?” Han nikkede og vi begyndte at gå ovenpå, da min bror pludselig tog fat i mig og hev mig ned af trappen, og skal til at gøre det samme med Robert, men Robert var stærkere end min bror og skubbede ham ned, men ham skete der intet med, så han begyndte at kvæle mig, Robert løftede ham op og kiggede med dræber øjne på ham, ”hvis du gør hende en gang til så er du død.” han satte ham ned og så løb han ind i stuen, Robert hjalp mig op, men jeg havde fået hul i hovedet. ”Shh min prinsesse, det hele skal nok gå, vi kører vi hjem til mig og får Peter til at kigge på dig.” - mine forældre var ikke hjemme, så de vidste intet om dette. Da vi kom hjem til Peter sagde han at vi blev nød til at kører på hospitalet, så det gjorder vi med Peter lige bag os, da vi kom frem blev jeg syet og derefter skannet og der fandt de heldigvis ikke noget. Da jeg kom hjem igen var mine forældre heldigvis stadig heller ikke hjemme, men så snart jeg kom ind på mit værelse gik jeg ind i min egen verden, da jeg kom til mig selv lå Robert i min seng og sov, eller det troede jeg, men da jeg lag mig ved siden af ham og kiggede på hans læber åbnede han øjnene. ”Tak.” Hviskede jeg og kyssede ham, han kyssede mig og jeg fik lyst til mere, så jeg tog min top af og mine joggingbukser og lag mig oven på ham og kyssede ham. ”Skal vi?” Hviskede jeg og kyssede videre. ”Nej. Katrine, ikke før du kender min hemmelighed.”
”Fortæl, så vi kan komme igen.”
”Jeg er bange for at miste dig, hvis jeg siger det.”
”Robert jeg ved godt du ikke er helt normalt, men det er det jeg elsker dig for.”
”Hvad?”
”Din familie er lynhurtige, du sover ikke, du er super stærk, du reder mig som ingen andre ville gøre, du er ikke normal og jeg er lige glad.”
”Jeg er en vampyr. Men jeg kan styrer mig, ellers ville jeg ikke kunne være i nærheden af dine dyr og det kan jeg godt, det er svært men jeg kan godt.”
”Har du svært ved at være i nærheden af mine dyr?”
”Katrine det betyder intet, det der betyder noget er at du er lykkelig.”
”Jeg vil ikke ride mere, jeg elsker mine heste, men jeg har mistede lysen efter vi er flyttede.”
Robert rejste sig. ”Katrine det min skyld, måske er det bedst vi ikke ser hinanden, så du kan ride igen.”
”Nej Robert. Det er ikke dig, det var før jeg mødte dig, det var fra første dag vi kom hertil, jeg følte ikke det var det jeg ville, mere. Jeg følte jeg ville være en almenlig pige, der kunne få nogen venner og gå i byen med dem, men det kan jeg ikke fordi jeg har mine hest og fordi jeg er mærkelig. Robert ved du hvor svært det er for mig at få venner? Jeg har aldrig haft en rigtig ven, jeg har aldrig haft en kæreste og så får jeg en der er over fantastik og nu vil han droppe mig fordi jeg ved han er vampyr, Robert det må du ikke gøre ved mig. Robert hvis du vil elske mig efter de valg jeg vælger så vil jeg elske dig som du er og det du vælger. Jeg vil have dig til at acceptere at jeg ikke vil ride mere, men jeg giver mine heste til Bella, så hun måske kan komme op i det seriøse.”
Han tænkte lidt. ”Vil du acceptere hvis jeg friede til dig en dag du stadig er 16?”
”Robert elsker dig, men jeg er bare din ungdomskæreste, jeg er slet ikke god nok til at gifte mig med dig.”
Han kom hen til mig og lag sig oven på mig, han begyndte at kysse mig på halsen og ned på maven. ”Du er pigen jeg elsker, det er dig jeg vil have, det er dig jeg vil leve med, det er dig jeg vil elske med, jeg vil kun have dig.”
”Er du sikker på du kan holde ud af jeg går i min egen verden hele tiden.”
”Det er dit og jeg jager, det er mit. Katrine vi er ikke normale, det er det der binder os sammen.”
”Du ved altid hvad du skal sige.”
Han smilede og rejste sig.
”Hey, jeg troede vi skulle hygge, hvorfor går du?”
”Jeg bliver da nød til at ringe og sige at du ikke skal have hestene med, og at du kommer i dag.”
”Hvad med min seng den kan vi da ikke få hjem til dig i dag.”
”Rolig skat, vi har ordnede det hele. Tag noget tøj på, så skriver jeg en seddel til dine forældre."
Jeg skyndte mig i tøjet og gik hen til den lukkede dør, jeg tøvede med at gå ud, men da jeg hørte et piv fra en af hundene tog jeg chancen og løb nedenunder. ”Hvad fanden har du gang i?” Hørte jeg Robert råbte.
”Robert?” Jeg løb ned af trappen.
Han kom ud i gangen og kiggede på mig. ”Katrine tag hundene og gå ud i min bil.” Jeg kiggede mærket på ham og tøvede. ”NU!” Råbte han.
_________________________________________________
Ja hahahhaha xp
Surprise det er en hist med mig og Rob smiley hahahahhahaha xp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Historie jeg fik ødelagt hahahah xP
  • #1   17. maj 2011 Så er "lidt" mere xp hahaha xp
    _________________________
    Han kom ud i gangen og kiggede på mig. ”Katrine tag hundene og gå ud i min bil.” Jeg kiggede mærket på ham og tøvede. ”NU!” Råbte han. Jeg piftede efter hundene og de kom løbene hen til mig, jeg åbnede døren og vendte mig om. ”Robert hvad er det?”
    ”Din bror vil slå dem ihjel.”
    ”Robert, hestene.”
    ”Kan du kører bil?”
    ”Nej?”
    ”Pis, Katrine gå ud i bilen og vent på jeg kommer, lås dørene så ingen kan komme ind.”
    Jeg nikkede og løb ud i bilen, jeg fik hundene ind på bagsædet og hoppede bag i også, jeg låste alle dørene og beroligede hundene så godt jeg kunne. Der gik længe før Robert kom ud, så længe at jeg faldt i søvn på bagsædet sammen med hundene, jeg fik et chok da det pludselig bankede på ruden, jeg slog øjnede op og satte mig op og kiggede ud af vinduerne, det var Robert. Jeg låste hurtigt døren om og han hoppede ind på bagsædet ved siden af mig. Jeg holdte han våde ansigt i mellem mine hænder og så kyssede jeg hans kolde våde læber. Mine øjne begyndte at løbe i vand, da mine tåre ramte Robert hud slog han øjnene op. Han kiggede på mig.
    ”Skat det hele er okay, dine forældre er kommet hjem og politiet har taget ham med, han får en fængselsdom for det han har gjort.”
    ”Jeg er blevet en rigtig tudeprinsesse efter jeg har mødt dig.”
    ”Det for dig du er blød inden i, men du har aldrig lukkede det ud, du har altid været inden lukket.”
    ”Robert?”
    Han blik gik fra mine læber til mine øjne.
    ”Elsker du mig?”
    Han var overrasket over mit spørgsmål. ”Mere end du tør tro. Du er den eneste grund til jeg stadig er her.”
    ”Hvad mener du?”
    ”Katrine det er ikke nemt at være vampyr, vi er fanget i den alder vi blive til vampyrer i, jeg bliver ikke ældre, jeg kæmper hverdag med ikke at dræbe mennesker, jeg kan ikke få nogen venner at hænge ud med. Ved du hvor svært det er at være alene?”
    ”Ja det gør jeg, det er sådan jeg har haft det hele mit liv, jeg har altid været den mærkelig, jeg har altid været den ukloge, men så kommer jeg her til og møder dig, og så føler jeg alt er lige meget og du er det eneste jeg vil have.”
    ”Jeg vil også kun have dig, for min skyld kunne vi rejse væk fra alle.”
    ”Det kan jeg ik…”
    ”Shh, det ved jeg godt.” Han kyssede mig blidt på mine læber, men vi blev afbrud af nogen der bankede på ruden. Vi kiggede og så det var politiet. Robert hoppede ud af bilen og efter kom jeg med hundene. Princess blev hos mig, mens Tikka løb hen til min mor. Jeg tog Roberts hånd og flettede mine fingre med hans.
    ”Vi vil gerne.. Øhh.” Mere sagde politimanden ikke, efter han havde set mig. Jeg var gået i min egen verden. Jeg stod med panden op mod Roberts skulder, jeg smilede og var glad.
    ”Årh lad mig lige.” Han åbnede døren til bilen og lag mig ind på bagsædet, Princess lag jeg op på min mave. Da jeg kom til mig selv lå jeg i en seng, men ikke min seng. Princess lå i en lille lyserød kurv. ”Hej tøsse.” Sagde jeg til hende og hun kom løbene hen til mig. Jeg løftede hende op og gik ud af værelset, jeg var hos Robert, jeg gik ind på Roberts værelse, der var han ikke, jeg gik nedenunder og stoppede lige inden jeg nåede stuen. ”Robert hun kan ikke have den hund her, tænk nu hvis vi bliver sultende og dræber den.” Lød det fra en af pigerne.
    ”Nikki, slap af, vi jager bare oftere.” Sagde Robert mor.
    ”Hun har allerede ladet hestene blive derhjemme, så kan vi godt lade hendes hund blive.” Sagde Robert.
    De forsatte med at snakke om mig, pludselig lavede Princess et lille piv, hun var blevet utålmodig. ”Shh.” Skyndte jeg mig at sige. Men de havde alle hørt det. Så Robert stod ved siden af mig da jeg kiggede op. ”Hey smukke.”
    ”Jeg vil ikke af med hende.” Sagde jeg hurtigt.
    ”Rolig det skal du heller ikke, kom, så finder jeg dig noget mad.”
    Jeg satte Princess på gulvet og rejste mig, tog Roberts hånd. ”Undskyld.” Hviskede jeg så det kun var ham der hørte det.
    Han stoppede op vendte sig om, ”undskyld? Undskyld for hvad?”
    ”Jeg lyttede, det skulle jeg ikke havde gjort.”
    ”Du er alt for følsom.” Grinte han. ”Katrine, du gør bare hvad der passer dig, hvis du har lyst til at hoppe i sengen så gør du bare det, hvis du har lyst til at lytte til vores samtaler så gør du bare det, hvis du vil ud og bade i vandet i måne skinnet så gør du det, du bestemmer selv. Det gør man her, men er sin egen herrer.”
    ”Vand? Her?”
    Han grinte, først spiser du og så viser jeg det bagefter.
    Mens jeg spiste kom Robert ned med en taske, jeg kiggede mærkeligt på mig. ”Hvad er det til?”
    ”Man kan jo aldrig vide om vi skal i vandet.”
    ”Er det ikke mega koldt?”
    ”Hmm. Vi holder os varme med vores kærlighed.”
    Jeg grinte og rydde op efter mig.
    Vi gik ud i gangen, Princess stod og kiggede på mig. Jeg kiggede på Robert. ”Tag hende med.” Smilede han.
    ”Robert hvis hun fylder for meget så må du altså sige til, hun kan godt være alene.”
    ”Hun gør dig glad og det er det vigtigste.”
    ”Det gør du også.”
    ”Katrine, hun er der hver gang du er i den egen verden, det er jeg ikke. Uden hende vil du være en blind uden sin føre hund.”
    Jeg kyssede ham og så gik vi alle 3 ud i bilen. Da vi kom frem han tog en bikini og nogen badebukser op. Jeg tog bikinien på og han tog badebukserne på, jeg gik ud til vandet med Princess. Da jeg vendte mig om for at kigge efter Robert så jeg han havde slået et telt op, jeg løb tilbage til ham. ”Hvad laver du?”
    Han vendte sig om og kiggede på mig. ”Gør klar til en hyggelig nat. ”Må man godt det her?”
    ”Det tror jeg da godt man må, hvorfor skulle man ikke måtte det?”
    ”Det er ikke alle steder man må camperer.”
    ”Er du bange?”
    Jeg kiggede rundt, mens jeg holdte mig om maven, mens jeg ude den ind så jeg ikke var så fed. ”Måske lidt.” Sagde jeg lavt.
    ”Hvad laver du?” Han rejste sig og tog mine hænder væk fra min mave. ”Katrine, vær dig selv, du er smuk. Du er ikke fed.”
    ”Sagde hr. perfekt.”
    ”Stop nu, kom lade os gå i vandet.” Han hev mig over ned til vandet, Princess lag sig ind i teltet. Jeg stoppede inden vandet startede. ”Er du bange for vand?”
    ”Nej, det var koldt.”
    ”Tøssepige.” Grinte han. Han hev mig op på sin ryg og gik ud i vandet, da mine fødder ramte vandet skrig jeg, det var mega koldt.
    ”Robert, jeg skal kunne bunde.” Han begyndte at svømme med mig på ryggen. ”Robert, jeg beder dig få mig ind hvor jeg kan bunde.” Jeg begyndte at græde. ”Robert, please. Jeg kan ikke svømme. Jeg vil ikke dø nu, please.” Han vendte om og svømmede ind hvor jeg kunne bunde. Jeg gik ind på land selv.
    ”Katrine, jeg vidste det jo ikke, du sagde du ikke var bange for vand.”
    ”Jeg går bare lige ind og varmer mig lidt.” sagde jeg og gik ind i teltet, men jeg lag mig bare på ”sengen” og forsvandt ind i min egen verden. Princess lag sig helt tæt ind mod mig. Da jeg var tilbage igen lå Robert ved siden af mig, han havde givet mig en dyne på. ”Undskyld. Jeg vidste det ikke.” Han så trist på mig.
    ”Det okay, jeg lag dynen over ham også, så vi lå under den begge to. Jeg lag mig helt tæt på ham og kyssede ham. Da vi lå og kyssede hørte vi pludselig at Robert bilalarm begyndte. Robert satte sig op. Jeg kiggede efter Princess, hun lå over i hjørnet og rystede. ”Princess kom her.” Hun kom hen til mig, jeg løftede hende op og holdte mig tæt på Robert.
    ”Katrine, lov mig du ikke går i din egen verden nu, jeg kan ikke passe på jer begge to hvis du gør det, du må hjælpe mig her.”
    ”Robert jeg vælger det ikke selv.”
    ”Pis.” Han kiggede rundt.
    ”Er du bange?” Spurgte jeg ham om.
    ”Ja bange for der sker jer noget.”
    ”Katrine lig dig ned med dynen over dig.”
    Han gik kiggede ned som på vores første date. ”Robert det os.”
    ”Min bilalarm er gået i gang, der er nogen her, vær på vagt. Hvis i ser noget så sig til.”
    ”Politi. Det er politiet.”
    ”Hvorfor er de ikke kommet hen til os?”
    ”De ligger og venter på en af jer kommer ud.”
    Robert gik ud af teltet og kiggede rundt, hans familie sad i træerne. Politiet sigtede på ham. ”Det ikke ham.” Sagde en politimand. De kom hen til ham og bad ham ligge sig på sandet med hænderne på ryggen. De gav ham håndjern på.
    ”Katrine!” Råbte han efter mig.
    Jeg hev dynen væk og kiggede på en stor politimand. ”Undskyld, vi er uskyldige.” Jeg gik i panik og holdte Princess tæt på mig.
    ”Kom ud.”
    ”Vi er ikke gjort noget, vi har ikke gjort noget.” Hviskede jeg hele tiden. Da jeg kom ud så jeg de hev Robert væk. ”Robert!” De gav mig håndjern på og satte Princess i et bur.
    Vi blev sat i hver vores politibil. Vi så først hinanden igen da vi kom til politistationen. Jeg græd og var bange. ”Robert!” Råbte jeg hele tiden.
    ”Katrine!” De slap os og vi løb hen til hinanden, jeg lag armene om Roberts hals og kyssede ham og han holdte mit hoved mellem sine hænder.
    ”Vi har ikke gjort noget, vi har ikke gjort noget.” Hviskede jeg mens tårne løb ned af mine kinder.
    ”Shh, det hele bliver godt igen.”
    ”Robert jeg kan snart ikke mere, jeg må sidde ned.” Hviskede jeg, han vidste godt jeg ville gå i min egen verden om lidt.
    Han bar mig over og lag mig på et bord og kiggede efter Princess. ”Hvor er hendes hund?”
    ”Den skal hun ikke have nu.”
    ”Hun skal have sin hund nu! Når gør sådan der, skal hun have sin hund.” Han begyndte at kaste med stolene.
    ”Fald ned og vi henter hendes hund!”
    Robert nikkede og satte sig ned. Da han havde sat sig ned kom der nogen betjente hen og gav ham håndjern på, og satte ham ind i en celle. Han begyndte at råbe og han hissede dig helt vildt op. Det var mærkeligt fordi det fik mig til at vende tilbage. Jeg satte mig op og kiggede rundt. ”Hvor er Robert?”
    ”Han er sat i en celle.”
    ”Please, slip os fri, vi har ikke gjort noget.”
    ”Så længe din kæreste er sådan så bliver han her.”
    ”Må jeg snakke med ham? Alene?”
    De kiggede på hinanden og kiggede. De der blev åbnede op for cellen kiggede Robert på – han sad på gulvet – og så det var mig der kom ind han rejst sig op og kom hen til mig. Han kyssede mig. ”De snød mig. De…”
    ”Robert rolig jeg har det fint. Hvis du falder ned og viser du kan være rolig, så slipper de os fri.”
    ”Er du sikker, er du sikker på de ikke også snyder dig?”
    ”Robert man må stole på folk.”
    Han nikkede og kyssede mig.

    Kort tid efter kom Roberts forældre ind på politistationen. ”Min søn, Robert? Hvad har han lavet?”
    ”Hvor gammel er jeres søn?”
    ”18.”
    ”Hvor gammel er hans kæreste?”
    ”16? Ej i tror ikke han er sådan.”
    ”Hvorfor skulle de eller ligge i et telt på en strand?”
    ”For at hygge sig, Katrine er i familie pleje hos os, fordi hendes bror var ond ved hende, han er blevet anholdt tidligere i dag og hun har brug for at komme væk fra det hele. Komme ud og hygge sig med sin nye kæreste. Hun har kun ham. Hun er lige flyttet her til fra Danmark.”
    ”Nye kæreste? Vi virker som om de har været sammen i flere år så ud ad skille lige, de er.”


  • #3   23. maj 2011 det fint xp
    - hvis det er skat, så læs den her - www.kristenpattinsonstories.weebly.com (der er mere ;p)


Kommentér på:
Historie jeg fik ødelagt hahahah xP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce