{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Super dejlige heste søger part!!!(Leg) {{forumTopicSubject}}

Hejsa Folkens

Min datter har været lidt klodset her i går. Hun træk med et elev hold for begyndere og vred om på foden. Den er vidst brækket eller noget men hun har i hvertfald gips på såå.

Men hendes pony Máni kan ikke bare stå stille så han søger midlertidig part. Han er super sød og meget glad for at blive nusset om. Han er på ingen måde vild. Han kræver dog en rytter der ikke er bange for at få ham frem af altså en der kan drive drive og drive da han er meget doven. Han er vant til at Malou har pisk med så intet problem. Billede(Min ældre datter Andrea der rider): http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=291144

Men ud over det søger vores 2 ungheste part. Da de er ungheste kræver de rutineret rytter med affaring med ungheste.
NR. 1: Det er vores elskede araber Cocio. Han er meget vild og kan finde på hvad som helst. Han er rigtig god i løs spring og rimelig til dressur. Vi går efter en god spring hest.
Krav til rytter:
-Min. 16 år
-SKAL have affaring med ungheste
-Behandle ham ordenligt!
NR 2: Det er vores dressur talent Tacha. Hun er meget rolig i forhold til Cocio. Hun er en meget følsom hoppe med godt sind. Vi regner med en god dressur hoppe.
Krav til rytter:
-Min. 14 år
-Gerne slank
-Gerne have lidt affaring med ungheste
-Behandle hende godt og passe på hende.

Hvis de 3 heste bliver snuppet foran næsen på dig. Eller ingen lige passer til dig så skriv alligevel så kan det være vi kan finde en af vores andre heste som søger part:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Strømmen til min udendørs lampe forsvandt da der blev sat en lampe op i entreen. Samt stikkontakter der sidder dårligt i væggene. 1.880 kr.
  • VVS-gas komfur skrift 2.380 kr.
  • Hjælp til at få startet min IRobot med støvsugning og gulvvask op 500 kr.
  • Nedtagning af limet spejl 500 kr.
  • Samle sengeramme, løfte kasser og sofabord i kælderrum og sætte rullegardin op 1.000 kr.
  • Genopretning af skæv betonstolpe 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super dejlige heste søger part!!!(Leg)
Kommentér på:
Super dejlige heste søger part!!!(Leg)

Annonce