{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I der har hesten opstaldet
  • #1   16. dec 2011 Ham jeg har min opstaldet ved er rigtig rar.. han rejser til udlandet og arbejder så vi ser ham ikke ret meget, men når han er hjemme kommer han tit over i stalden når vi er der for at fodre til aften..
    det eneste der mangler derude er et ridehus, alt andet er perfekt.. (:


  • #2   16. dec 2011 Jeg har det fantastisk der ude hvor min står! Ser som regel ejeren af stedet 5 gange om ugen - hun er min chef og det er min arbejdsplads smiley
    Jeg kunne næsten ikke få det bedre smiley da jeg var en måned i england samt nu her hvor jeg har været en tur på sygehuset har hun passet min hest og sikret sig at hun er kommet på bånd når hun skulle det - hun kan ikke ride hende, da vi kun lige er startet op med hende igen efter en lang pause pga forskellige ting og stadig kun er i longe - hvilket hun også hjælper mig fuldt ud med..


  • #3   16. dec 2011 Super godt!:D
    Vi ser dem hver dag og snakker rigtig godt med dem:)
    Det er det perfekte sted for os!:D


  • #4   16. dec 2011 Det er min mor , såå.
    Vi har ridehus og udensdørs bane så det er helt fint smiley


  • #5   16. dec 2011 Jeg har det også rigtig godt med ejeren. smiley
    Han er der hver dag og for det meste også når jeg er der. Vi har ridehus og to udendørsbaner samt en tur på to km gennem skoven lige ned til stranden, Så stedet kunne ikke lige bedre. smiley Ejeren er også super rar. smiley


  • #10   17. dec 2011 Har det sgu fint nok... Min hest står hvor jeg arbejder.. ligemeget hvor i landet, så det er næsten hverdag, at jeg ser mine chefer:)

Kommentér på:
I der har hesten opstaldet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce