{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Kåring - plag? Blåt hestepas? {{forumTopicSubject}}

Fået det skønneste knab føl i julegave - en lille hingst, som dog skal blive til vallak engang smiley

Jeg vil så høre, om det er muligt at stille sådan en fyr til en kåring? Altså plagkåring? Han har blåt hestepas, far har fuld stamtavle, mor ingen - men kåret.
Bare for at han kan komme ud og opleve noget :o)

I så fald, hvordan gør man?
Skal man være medlem af knabforeningen? Det synes jeg nemlig er temmelig dyrt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kåring - plag? Blåt hestepas?
  • #1   3. jan 2012 Det burde være til at finde på knap foreningens hjemmeside....

  • #2   4. jan 2012 Du kan godt stille ham til plagskue og du ska være medlem af foreningen for at kunne stille ham

  • #3   4. jan 2012 Ja du skal være aktivt medlem af foreningen for at stille ham til plageskue. Det er en bedømmelse og ikke en kåring. Føl og plage bliver ikke kåret.

    Mener det koster 665 kr at være medlem af foreningen for et år.



  • #4   4. jan 2012 Kan ikke rigtig finde ud af knab's hjemmesiden..
    Der er vidst ikke lagt kalender op for år 2012 endnu..
    Men tak


  • #5   8. jan 2012 Angående om du kan tage ham med til knabstrupper plag skue vil jeg være dig svar skyldig, ved det faktisk ikke helt når han har blåt pas... Jeg tror dog først du må stille ham til egentlig vallak kåring når han bliver tre når han ikke har fuld stamtavle.... Men igen er jeg slet ikke sikker.

    Men hvad med at tage ham med til nogle dyr skuer i løbet af sommeren i stedet. Der er mange skuer efterhånden der har noget der hedder hest for sjov. Her kan du stille ham, jeg ved til Farm show er den klasse ret stor og der er gode præmier.


Kommentér på:
Kåring - plag? Blåt hestepas?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce