{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Præsentationsrunde {{forumTopicSubject}}

For at starte gruppen langsomt op, så synes jeg næsten vi lige vi skal lave en præsentationsrunde.

<b>Skriv gerne lidt om...</b>
- Jer selv
- Hvilke heste I har
- Hvilke cremheste I har, i hvilke farver
- Jeres brug af heste
- osv...

Nyankomne efter denne tråd er lavet, må også meget gerne springe ind :o)

<b>Jeg lægger ud:</b>
Jeg hedder Lykke, og er 26 år. Jeg bor i Løgstør med min kæreste, hvor vi har lidt forskellige dyr (hund, slanger, rotter og en hamster, samt et pindsvin i pleje).
Jeg har en Tennessee Walking Horse hoppe, som jeg importerede fra USA i slutningen af oktober. Hendes farve er amber cream champagne tobiano/sabino.

Jeg har altid været vild med palominoen, og senere hen også buckskin. Dog har jeg aldrig været så vild med dobbelt creme farverne, før jeg fik min egen dobbelt creme. :o) Nu er jeg også vild med både cremello, perlino og smokey cream.

Hvad med jer? Hvem er I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Præsentationsrunde
  • #2   13. mar 2012 jeg hedder Camilla, jeg bor i odsherred, med min familie.
    jeg har min egen hest, som jo såe er min creamfarvede skønhed Golden Fashion han er vallak på 4 år og er super sød! smiley

• #3   13. mar 2012 allerførst super godt initiativ Lykke smiley

Jeg hedder Cecilie, men bliver kaldt Cille. Jeg går i 1.g. på Viborg gymnasium og HF.
    Jeg har en koldblodstraver, som er noget helt for sig selv, men jeg kan slet ikke undvære hende. og hun bliver måske sendt til min venindes PRE hingst Dinero ||| om et par måneder.
    Derudover passer jeg tre andre heste, som mine egne. Inklusiv palomino vallakken Pikachu Ørnhøj, som jeg selv har tilredet. Og er netop påbegyndt undervisning, og min ridelærer var utrolig overrasket over mit arbejde med ham og hvilket niveau jeg havde fået ham op på.
    Kig meget gerne forbi gulddrengen.

• #4   13. mar 2012 Jeg hedder Tinamaria og er 47 år.

Jeg har Millton (Saint Millton Segur Lamarque), som jeg har lavet både en film og en bog om + en kommende film, da jeg brænder for at arbejde for bedre hingstevelfærd. Millton deltog helt uhørt i en foling, som nu er blevet udgivet.

Millton er stodhingst og hans kone Talena (Rubinsteins Talena - DV´er) har igennem årene fået fire palominoer, så han er ikke fedtet med cremegenet, da det er fire ud af de fire alene.

Første føl blev Rubinsteins Fabrina, som desværre er himmelhest.

Senere kom Rubinsteins Ziljana, som snart skal tilrides.

Året efter kom der et dødfødt palomino hingsteføl og sidste år kom der endnu et palomino hingsteføl, som tegner rigtig lovende.

Talena skal snart fole, men lur mig, om det ikke bliver endnu en palomino.

Udover ovenstående har jeg også en lille shetlænderhingst (sort) og der er billeder af dem alle på min profil.

• #6   13. mar 2012 Jeg hedder Tina og er 26. Jeg har to heste: Fuldbloden Kronhjort og palominoen Phoenix Novem.

Phoenix er af egen avl. Jeg havde hans mor, som jeg red springning og jagter på, og da jeg startede på mit studie satte jeg hende i fol med Crowns Blue Pearl og derudaf kom altså Phoenix, som nu er blevet 5 år. Han viser de samme gode springevner som sin mor, men har et noget roligere temperament end hende, så jeg glæder til at se hvad det rækker til.

• #7   13. mar 2012 Jeg hedder Jytte og er 51 år bor i Sønderjylland,Toftlund.

Er opvokset med heste,red på hest inden jeg kom i skole hele familien har arbejdet med heste store som små.
    Jeg har 2 miniaturer en broget Hollandsk miniature (Eagle) og en AMHA som er buckskin m. creamgen (Dove) hun skal have sit første føl i år.
    Har også 2 Dansk/Svensk gaardhunde som næsten hver dag er med ude ved hesterne og den ene rider meget gerne på Eagle.
    Mit mål er at Eagle skal gå og have det godt og få nogle føl engang imellem.
    Dove skal køres til,showes og have føl.

• #8   14. mar 2012 Jeg hedder Mette og er 35 år. Jeg bor på en gård i Give.

Jeg har Rainbow Honey Bee som er en Palomino hingst på snart 3 år. Han skal bruges (håber jeg ) i avlen fra næste år af. I år skal han tilrides. Han skal bruges til lidt af det hele smiley

Derud over har vi en rød araber hingst på 2 år. Det ser ud til at han er et godt emne til distance.

• #9   14. mar 2012 Hej

Tak for invitationen smiley

Jeg hedder Susanne, er 39 år gammel. Har netop fået mig en smuk hoppe som kan kåres i Welsh Partbreed.
    Hun har den smukkeste farve og de fineste hvide sokker samt ikke mindst et fantastisk sind.
    Hun er kun 2 år, bliver 3 her til maj og så skal vi i gang med hende.

• #10   14. mar 2012 jeg hedder sahra jeg er 25 år bor i kyndby nær frederikssund
    jeg har en dobelt registreret APHA/AQHA cremello farvet hingst og en palminofarvet AQHA søn efter min hingst

• #11   14. mar 2012 og så har jeg avlet Fam profil *golden sunshine *

• #12   14. mar 2012 Hedder Connie og er 27 år kommer fra syddanmark, nærmere bestemt vejen. Hvor jeg bor sammen med min kæreste og vores cocker spaniel Molly, Derudover jeg er den lykkelige ejer af 2 heste, heriblandt en palomino hoppe på 3, som skal tilrides i år- Glæder mig.

• #14   14. mar 2012 <b>Sarah J</b>
    Velkommen til. Pokemon er højest sandsynligt Sooty Palomino. :o)
    Havde han været dun, havde han hans ben været mørkere end kroppen, samt hans hale ville have været sort eller rød (alt efter om det er dun på brun baseret eller rød baseret). Derudover ville han også have haft ål og vildt striber på benene, som ofte ses hos fjordheste. :o)
    Men rigtig smuk sag du har dig.

• #15   14. mar 2012 Tak for invitationen, jeg tager glad imod.. smiley

Jeg hedder Pernille, er 39 år og har været fængselsbetjent i 8 år.
    Jeg bor sammen med min kæreste igennem 6 år og mine 3 børn, vores 3 hunde dalmatinerblanding, pekingeser og New Foundland og en landskildpadde som hedder Betty Brunsviger.

Har sammen med børnene 10 dyr der lugter af hest.. smiley

Buckskins farvet pinto, Frederiksborger, Traver, Fjordhest+føl, føl efter pinto (smutter som fulgte med i maven uden mit vidende) hun er også broget men meget lysere end pinto, en blandingspony, 2 rene shætter og en smuk dunfarvet knapstrupper minipony...

Var det ikke 10?? smiley

• #16   15. mar 2012 Hej og tak for invitationen..
    Jeg er den glade indehaver af et stk. palomino-avlshingst, samt en to-års bucksin-hingst... en pintohoppe der skal fole ca. 27. april.. 3 miniaturehingst, en miniaturehoppe, og to minishettere..
    Derudover har jeg to i hingstebørnehave.. en superdejlig palomino, og en ræverød faldet efter 2 palominoforældre... Men de er jo ikke mine.... (selvom jeg elsker dem)

• #17   15. mar 2012 Hej alle.
    Jeg hedder Line og er 36 år, bor på nordfalster sammen med min mand, og 2 store børn, vi har en en masse (16) slædehunde som vi kører løb med i ind og udland, en 5-6 katte, samt 12 egne heste.
    Jeg er den glade ejer og opdrætter af Valbjergggaard´s Golden Callisto, han er født hel lys buckskin, men er nu som 7 mdr gammel mørk buckskin, jeg er ikke så meget inde i farverne, men fin er han. Han er min datters fremtidige konkurrence hest i spring. Hans far er Cremelo hingsten stargold´s cream og hans mor er dv hoppen Betty Boob H.. Derudover har min datter en smuk mørk buckskin til låns, hun hedder Ac-ibra af engvang og er connemare..
    glæder mig til at følge denne gruppe.
    mvh Line

• #18   15. mar 2012 Hej alle

Famtastisk idé med sådan en gruppe!
    Mit navn er Mette og er 25 år, bor i Vejle med min kæreste hund og kat.

Jeg har på min tidligere afdøde hoppe, avlet mine to skønne palominoer. Cortess er næsten redet til og skal være min fremtidige ridehest som jeg gerne vil ud og starte nogle stævner på. Cortino er planen, at han skal sælges med tiden smiley

Glæder mig til at følge trådene i dette forum fremadrettet smiley

• #21   19. mar 2012 Jeg er knap 27 og bor i Nordsjælland med min lille hund, Watson (Sheltie - kan ses på hundegalleri). Jeg er uddannet medieteknolog, men læser videre på en kandidat i IT & Kognition, og arbejder som marketingsassistent ved siden af.

Jeg er den lykkelige ejer af den danskfødte islandshest Elfa fra Allpass. Hun er palomino, efter Skinfaxi fra Þóreyjarnúpi
    (link fjernet)

Hun er klart et af de afkom der ligner sin far mest - både på farve og på størrelsen af manen, men jeg gør mig desværre ikke de store forhåbninger om at hun kan matche kåringsresultaterne lige foreløbigt. Umiddelbart er hun nok bare en RIGTIGT fed skovturshest, hvilket er fint for nu. Jeg overvejer at smide hende til hingst til næste år, og håbe på at få en fremtidig konkurrencehest ud af det (da hun har viljen, udseendet og sindet, men mangler talentet)

• #22   19. mar 2012 Hej... Tak for invitationen...
    Jeg hedder Mia, 40 år bor lidt nord for Århus med min familie. Vi har en dejlig Islænder hingst, Kraftur von Winkelsett. Han er kåret i 1. klasse og lys palomino, min ældste datter Natasja rider ham til stævner mm. har også en blue dun/ mussegrå broget hoppe på 5, som min søn rider, samt en 2 års glòbrun-blak vallak(han er tilsalg). det var vist de cremede ud af voes 13 islænderheste smiley kik forbi vores hjemmeside og se billeder....
    (link fjernet)

• #23   19. mar 2012 Jeg hedder Katrine er 14 år gammel, og bor nær vejle.
    Jeg har min pony Balasjow som jeg har haft i snart et halvt år. Vi rider LA på distriktsplan, og vores mål er at blive kvalificeret til landsstævner smiley

• #24   24. mar 2012 hej allesammen
    jeg hedder jette og er 42 år og bor i kalundborg, sammen med mine 2 piger på 12/14 år.
    vi har 2 heste og en pony, og 4 katte og 5 kaniner og guldfisk også smiley
    jeg har en palomino dreng, magico på snart 5 år, efter magic memphis.
    jeg så ham den dag han kom til verden d. 5/5- 2007 og var hel vild med ham.
    magico skal rides til færdig her d. 1 maj, så det glæder jeg mig rigtig til.. han har haft rytter på nogle gange.
    mine planer med ham er at uddanne ham i hans liv, hvor langt han kan komme på stævne pladserne..
    jeg er lidt i tvivl om hans rigtige farve, hvad den hedder, han har lidt grålig skær i hans man og hale..

mvh jette

• #25   24. mar 2012 Jeg er 32 og bor på et lille landsted i det skønne Odsherred tæt på skov og strand. Jeg bor sammen med mine 2 piger, min kæreste, vores 3 hunde, 3 katte og 3 skønne heste.

Min palomino er en DSP. Jeg bruger hende mest til laaaange skovture og dressur. Håber med tiden en af mine piger overtager hende så de kan starte stævner, da hun har en kanon gang.

Kommentér på:
Præsentationsrunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce