{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  priser på undervisning:)
  • #1   2. apr 2012 mener jeg giver 400 kr. om måneden for 1 times spring og 1 times dressur undervisning. Det er ved den samme underviser, så man kan tage springningen over i dressuren og dressuren over i springningen.

    Rider ved Julie Duus - Nok den bedste underviser jeg nogensinde har haft. Og jeg har efterhånden haft mange forskellige.

    Jamen min pony ligger vel omkring LC-LA, i de forskellige øvelser i de forskellige disipliner og da vi begyndte kunne han intet.
    Hun underviser efter den enkelte hest og rytter og jeg ved at hun sagtens kan hjælpe på LA-niveau og garanteret også på M-niveau.

    Der er min pony bare ikke, endnu, smiley


  • #2   2. apr 2012 Jeg giver 175kr pr gang (30 min) inkl. kørepenge. Jeg rider ved exam. berider Helle Christensen, og er super glad for det!! Jeg rider LA-niveau
    hendes hjemmeside: hch-heste.dk


  • #3   2. apr 2012 Jeg skal til at ride dressur- og springundervisning ved Maria Grunnet Sørensen. Hun er lige flyttet til fyn fra Sjælland, og skal give 200 pr gang, men jeg er ret sikker på at det er alle pengene værd smiley

  • #4   2. apr 2012 Hvad giver i for jeres undervisning? 350
    Hvem rider i ved? Susanne barnow - hun er ved hasse
    Hvilke niveu? er lige begyndt med pri smiley

    Ved i hvad det koster ved Hasse Hoffmann? - mener det er 1000 smiley


  • #5   2. apr 2012 Jeg giver 250 kr for ½ enetime.
    Rider ved Gunnild Møller Jakobsen og Christian Petersen, som begge er exam. beridere.
    Jeg rider LA-MB i dressur.


  • #6   2. apr 2012 Jeg starter ved min nye underviser på Onsdag.
    ved Michael Grønne

    Jeg giver 250 for ½ enetime.
    Jeg ligger selv på LA-MB i dressur, men min pony skal bare klargøre til championat i august, derfor vi starter på undervisning nu, for at få nogle tips (-:


  • #7   3. apr 2012 Jeg giver 130 for en halv time ved Dorthe Bryggert på Hansenberg, lige nu rider vi LC-LB niveau.

  • #8   3. apr 2012 Jeg giver 300 kr. pr. halve time smiley Jeg får undervisning af Lena Grønnemose, som er uddannet tysk berider. Jeg rider selv P-klasser på C-niveau, men håber på snart at kvalificere mig til B-stævner. Hun er også selv en meget stævneaktiv rytter, hvilket jeg synes er en fordel smiley


  • #9   6. apr 2012 jeg giver 150 kr pr. gang og jeg rider ved berider Mia bøgebjerg.
    hende har jeg lært meget af.
    og hun kører gerne ud !
    jeg rider på PRI-PRT.
    OG hun kan også hjælpe rytteren på LD-LC NIVEAU..


  • #10   6. apr 2012 Jeg har 3 underviser (:

    Pia Lundberg - 75 kr. pr. gang indtil hest og rytter ikke kan mere (:
    Berider elev Søren Andersen - 125 kr. pr. gang 30 - 45 min.
    Anja Renee - 100 kr. pr. gang 30 - 45 min.

    Alle tre er dressur underviser, dog er Søren også spring underviser smiley


  • #11   12. apr 2012 Det lyder godt alle sammen, dejlig at der er så mange gode muligheder:)
    Rider selv ved Belinda Larsen på Herning Rideskole- hvilket jeg er SUPER glad for smiley
    Giver 185 kr. pr. lektion



Kommentér på:
priser på undervisning:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce