574 visninger
|
Oprettet:
Kandar - hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har altid redet dressur efter de akademiske/klassiske principper, så jeg har aldrig skænket kandar en tanke!
Men da jeg har læst mange indlæg om kandar efterhånden, vil jeg meget gerne høre den helt specifikke grund til at folk vælger at bruge den? :O)
aug 2008
Følger: 63 Følgere: 55 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.957
Hvor høje klasser skal man ride, før der er lov om at man skal bruge kandar? Og hvad er grundlaget for det? :O)
aug 2008
Det skal lige siges at jeg har meget meget svært ved at forstå engelsk, så får nok desværre ikke så meget ud af linket - men tak for det :O)
Men tusinde tak for din forklaring på det, det gav et rigtig godt indblik i hvorfor man vælger at bruge det ! Kan sagtens følge dig! :O)
aug 2008
aug 2008
aug 2008
Men kan sagtens følge din grund (petra Kristine) til at man bruger kandar! Det var godt formuleret :O)
aug 2008
Jeg vil heller på ingen måde gå ind i en diskussion, om hvorvidt forskellige mennesker bruger kandaren, eller i det hele taget deres ridemetoder. Jeg ville bare gerne vide, hvad den helt basale grund var til, at man rider med kandar, da jeg ser SÅ mange der ser op til at skulle ride med det, hvilket jeg synes er ret misforstået/formålsløst (hvilket meget af det også er!), så dejligt med nogle konkrete svar og begrundelser! :O)
Men tusinde tak for svarene i hvert fald! :O)
Kandar - hvorfor?