{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

hvor meget betaler i? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Hvor meget betaler i cirka i gennemsnit om måneden for at have hest? Altså for boksen, smed, stævner, sygdom?
Hvis jeg skal betale 1000,- for boks hvor meget tror i så det vil komme til at koste for alt andet?
Er det omkring 1500,- eller helt oppe omkring 2500,-??
Håber i vil svare det er virkelig vigtigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget betaler i?
  • #2   18. sep 2012 Jeg betaler ca. 4500 kr om måneden for opstaldning, undervisning og smed. Så kommer stævner oveni.

Tror du i hvertfald skal regne med at det kommer til at koste 2500 kr eller over smiley

• #3   18. sep 2012 Nu har jeg ikke helt tek på det men for alt det der er de nok omkring de 2000 kr. smiley

• #4   18. sep 2012 Jamen hvis din hest kan leve af hø ad libitum og mineraler så bliver det vel omkring 300 kr for en minibig balle hø og tja...en sæk mineraler koster omkring 300 kr og der er 20 kg i og den skal have nok 200 gram, så det er billigt.
    Hvis du gerne vil have den skal have noget mere, lad os sige hippolyt naturmusli, der koster 20 kg 220 kr og det skal de have mindst 100 gram af pr 100 kg hest.

Halm er relativt billigt, ca 175 kr for en minibig, men dem skal du nok bruge 2 af på en måned til en hest.

• #5   18. sep 2012 Bokslejen koster 1000,- og der er inkluderet foder, alt det hans skal have, fold og ridebaner!

• #6   18. sep 2012 Jeg betaler mellem 4500-5000 kr om måneden for en pony.

• #7   18. sep 2012 4500 kr!!! Fuck det var dyrt da!

Min hest står stadig på døgnfold pt til 300 kr om mdr. Til vinter skal jeg give 950 kr inkl. ind og udluk, udmugning, fodring, wrap og mineraler.

Min fjord står pt gratis, men til vinter skal jeg give 800 kr inkl hø og foder i løsdrift.

• #8   18. sep 2012 hvor bor du henne Nina Nielsen, for det er sgu billigt!

• #9   18. sep 2012 Bor i Nordjylland smiley

Der hvor jeg havde min store hest før gav jeg 500 for sommergræs.

Om vinteren gav jeg 1600 kr inkl alt, dvs ind og udluk, mugning, foder, wrap, der var ridehus, udendørs bane og en 400 hektar stor skov som nabo smiley

• #11   18. sep 2012 Det kan godt være Nina Nielsen får det billigt - Men så har hun sikkert heller ikke alle faciliteter. (:

I København koster opstaldning af 1 hest, nogen gange helt op til 4000 kr, på et ridecenter med alle faciliteter.

• #13   18. sep 2012 På de fleste rideskoler heroppe ligger prisen under 2000 kr om måneden. Ved godt det er dyrt på sjælland hvilket er helt hul i hovedet for det er ikke dyrere at fodre dem derovre end her.

• #14   18. sep 2012 Nu står jeg også på rideskole hvor opstaldning koster 2.300 kr og undervisning tre gange om ugen for 850 kr/mdr - det er lige første skridt på vejen smiley

• #15   19. sep 2012 Jeg står på et ridecenter kun for privatryttere smiley der giver jeg ca. 2500 for 8 kg wrap dagligt, ind og udluk, udmugning, samt adgang til alle faciliteter. Jeg køber selv foder ved siden af (ikke fordi det ikke kan fåes, men vil have noget bestemt foder) derudover køre jeg selv efter undervisning og giver mellem 200-400 kr. Pr. Gang for 30 min. Undervisning. Men Igen er det noget selvvalgt. Jeg vil foreslå du selv undersøger hvad det bliver, vi kender jo ikke priserne hos dig - ring rundt og spørg smiley

• #16   19. sep 2012 Ved os koster det 2500 for fuld pension - incl foder + hø/wrap 2 gange dagligt, udmugning, træpilleforbrug og ind-og udlukning og facilitetskort.
    Låner en pt så deler udgifter med udlejer.
    150-200 kr pr undervisningstime..

• #17   19. sep 2012 Hov glemte lige resten, giver 950 pr. 6 uge for smed, pr. Stævne giver vi nok alt i lt med trailer, start osv 700 kr så får hun fysioterapeut en gang i mellem det koster 800 pr gang, så jo hvis man lægger alt sammen løber det da op, du skal i hvert fald regne med 3000 hvis du skal ti, stævner og undervisning og regelmæssig smed..

Kommentér på:
hvor meget betaler i?

Annonce