{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget betaler i?
  • #1   7. feb 2015 tandlæge 1000 kr 1-2 gange om året.
    smed 4 sko. 1200 kr for hest, men 1050 for pony.
    ca 500 for en vaccination.

jeg fodrer med hors lux easy, som er et super godt foder, primært bestående af vitaminer og mineraler. rigtig godt som grundfoder.
    og til heste i ridning eller større heste, supplere jeg med fiber piller opblødt i vand.
    og til ungheste og drægtige hopper supplere jeg yderligere med hors lux grow..

• #2   7. feb 2015 Tandlæge: Ca 1200 kr per hest
    Smed: 4 sko giver jeg 950 kr

Foder: Har lige skiftet over til Happy horse, da min den ene er meget sensitiv. Er spændt om det hjælpe smiley
    Foder for ca 435 kr om måneden for 2 heste smiley
    Du er velkommen til at se foderplanen hvis du vil smiley

• #4   7. feb 2015 Vaccine er 1031 kr for 2 heste inkl kørelse smiley

• #5   7. feb 2015 Simone: Vil da gerne se foderplanen smiley

Tak for svarene alle sammen smiley Hvilken smed/dyrlæge bruger i? smiley

• #6   7. feb 2015 Sender lige privat smiley

• #8   7. feb 2015 Kan ikke sende til dig smiley

• #9   7. feb 2015 Prøver lige at sende en besked til dig Simone smiley

Jeg bor i Vestjylland smiley

• #10   7. feb 2015 Priserne er jo meget afhængig af landsdel, og også meget hvilken dyrlæge/smed man vælger. Jeg har hest i Midtjylland/Nordjylland (lige på grænsen).

Tandlæge: Kommer an på hvor meget bedøvelse hun skal have. Men giver ca. 1000 kr., inkl. 2-3 x bedøvelse. Skal der gøres mere, fx rykkes tænder ud, koster det selvfølgelig mere.

Vaccinationer: Ca. 700 kr., hvis jeg ikke får det gjort, når hun skal have ordnet tænder. Gør jeg det samtidig, er det ca 200 kr. billigere.

Smed: Hun går ikke med sko, men jeg giver 350 kr. for beskæring. Prisen afhænger af, om der er mængdetilbud ved flere heste osv.

Derudover er der udgifter som forsikring, andre behandlinger (sadelmager, kiropraktor, massør, fysioterapeut osv.), udstyr, strøelse, evt. undervisning, stævner, transport osv.

Det koster typisk mellem 2-3000 kr. om måneden i gennemsnit, at have hest. :o)

• #11   7. feb 2015 Jeg har hest i København og giver 1000 kr for tandlæge, 400 kr for vaccine og 500 kr for beskæring og forsko. Har meget flink smed og dyrlæge smiley

Jeg bruger Equsana Champ og majsflager. Champen er tilskudsfoder der dækker ham ind med vitaminer og majsflagerne giver energi og fedt på kroppen.

• #12   7. feb 2015 Jeg mener, jeg betaler 1000 for tandlæge en gang hvert år/hvert 2. År. Smed er kun beskæring, ca 300 kr, vaccine må være omkring 500. Foder er med i opstaldningsprisen, nok ca 200 kr smiley

• #15   11. feb 2015 Tandlæge Ca 1200 kr.
    Sko (bruger ikke sko mere) 800 kr.
    Vaccination og årlig tjek m ormekur 800 kr.
    Foder Hø og vit/min. Hvidløg, Ølgær og Magnesium + gulerødder smiley Bor på Fyn.

Mvh TT

Kommentér på:
Hvor meget betaler i?

Annonce