569 visninger
|
Oprettet:
hvor meget betaler? {{forumTopicSubject}}
<b>hvor meget betalte i af jeres heste eller ponyer/ hvor meget betalte dine forældre</b><i>?</i>
<b>hva kostede den</b><i>?</i>
<b>hvor meget betaler i af udstyret til den</b><i>?</i>
<b>hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre? <b><i>?</i>
<b>er man rig fordi man har heste/ponyer</b><i>?</i>
jan 2004
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 165 Svar: 2.461
<B>hvor meget betaler i af udstyret til den?</b> Lidt forskelligt..
<b>hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre? ?</b> Mine forældre betaler det hele..
<b>er man rig fordi man har heste/ponyer?</b> Næh..
apr 2006
Følger: 148 Følgere: 142 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 627
1650kr. om måneden for opstalning
mine forældre betaler det nødvendige, og jeg skal selv betale de "unødvendige" ting som nye underlag bandager osv.
man er da ikke rig for at have en hest, men man sparer nok bare nogle andre steder en "normale" folk gør..
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 144 Svar: 1.593
Kæresten købte ham så han betalte det hele..
hva kostede den?
8000 kr uden noget som helst..
hvor meget betaler i af udstyret til den?
Jeg har næsten betalt det hele på nær sadel og sådan noget det har kæresten betalt da det jo er hans hest og jeg ikke vil miste alt for mange penge hvis vi går fra hinanden. Men 80% af det vi har til ham har jeg købt og betalt..
hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre? ?
Vi giver 900 kr for opstaldning, fodre har vi selv med hvor kæresten og jeg skiftes til at betale for det.
er man rig fordi man har heste/ponyer?
Næh mna behøver ikke være rig for at have en pony, det er ikke dyre end hvad man selv gør det til. Synes jeg ikke.
Smed og dyrlægeregning skirftes vi til at betale. Undevisning betaler jeg selv.
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 29 Svar: 2.589
Jeg betaler alt udstyr selv!
Jeg betaler også alt af opstaldningen, men det er så også kun 500 kr/md.
Alt i alt betaler jeg alting selv!
Nej jeg synes ikke man er rig, bare fordi man har hest.. Er man da rig når man har bil, eller dyrker en anden form for sport eller interesse...
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.029
De betalte 5.000
hva kostede den?
5.000
Det hele, men fil lidt da jeg fik hende ..
hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre? ?
5oo kr om måneden, mine forældre betaler..
Syntes jeg ikke ? (:
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.103
- Guido betalte jeg selv og Fenja var min konfirmations gave xD
hva kostede den?
- Guido kostede 2800 og Fenja + Ismo kostede 15000 kr.
- Det meste..
- De står hjemme xD
- Nej..
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 355 Svar: 1.181
<b>hva kostede den?</b> den jeg går og kigger lidt på nu koster 38.000 men det er desværre lidt for meget til at jeg kan betale nu, men ejer siger at vi godt må betaleog to rater (eller hva det nu hedder)
<b>hvor meget betaler i af udstyret til den?</b> ca det ½ men vis det ikke er så nødvendigt så betaler jeg selv
<b>hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre?</b> lige nu betaler jeg 300 om måneden, men da opstaldningen bliver sat op skal jeg nok betale lidt mere. mine for ældre betaler resten at det 800 kr nu
<b>er man rig fordi man har heste/ponyer?</b> Komme helt and på kvalitete af ponyen der er jo meget forskel på en lille hygge shetlandspony og en pony der går s klasser til DM. men man behøvs ikke nødvendigvis være rig
dec 2005
Følger: 112 Følgere: 114 Heste: 3 Emner: 253 Svar: 1.963
- Det hele fik hende i konfirmationsgave.
<b> hva kostede den? </b>
- 22.000
<b> hvor meget betaler i af udstyret til den? </b>
- Det hele.
<b> hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre? ? </b>
- Betaler det hele.. 1200 om måneden.
<b> er man rig fordi man har heste/ponyer? </b>
- Nej, elle nogen kan godt virke sådan, hvis de altid kommer med det nyeste nye udstyr og blærer sig med hvor dyrt det har været.
jan 2004
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 1 Emner: 48 Svar: 367
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 82 Svar: 881
<b>Jeg betaler selv alle mine udgifter, både private og de udgifter som er forbundet med hestene.</b>
hva kostede den?
<b>Bohemo kostede 2500 kroner, men han var også kun et bette føl, da jeg købte ham. Uliane kostede 12.000 - jeg betalete selv hver en krone</b>
<b> Jeg køber meget sjældent udstyr, da jeg har alt hvad jeg har brug for, men jeg har da selv købt og betalt det udstyr jeg har.</b>
<b> jeg giver 635 kr pr hest om måneden, og så kommer tilskud oveni - de spiser tilsammen for 200 kr tilskud om måneden, og igen betaler jeg selv</b>
<b> økonomisk er jeg bestemt ikke rig, men rig på glæde, hyggelige timer det er jeg rig på</b>
jul 2005
Følger: 67 Følgere: 109 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.552
jeg betalte selv min sunny, men de andre har de betalt, men det er jo heller ikk kun mine:) men hvis jeg skal have ny, betaler jeg selv:)
hva kostede den? han kostede 10.000kr
jeg betaler stort set ALT! jeg kan da godt få lidt til jul og sådan, men ellers betaler jeg alt!:)
vores står hjemme, så de betaler foder..
nej mener jeg ikke:)
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.642
Svar: DEr blev brugt mine konfi penge så intet fra mig.
hva kostede den?
Svar: 7.500
Svar: Jeg betaler selv alt udstyr
Svar: Mine forældre betaler 3 00 kr og jeg betaler selv resten det vil sige jeg giver 500 kr og om sommeren intet.
Svar: Nej. ellers havde mine forældre jo abre betalt det hele men det har de ikke råd til så ejg går med reklamer for at kunne have min pony
feb 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 412 Svar: 2.006
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.891
Jeg er nok blandt de få på 15 år der kan sige jeg betalte min hest helt selv!;)
<b> hva kostede den? </b>
25.000
<b> hvor meget betaler i af udstyret til den? </b>
Jeg betaler alt udstyr selv
<b> hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre? ? </b>
Jeg betaler alt opstaldning, pleje af ham(smed fx.), undervisning, selv!
<b> er man rig fordi man har heste/ponyer? </b>
Jeg vil ikke sige man er rig, jeg er i hvart fald ikke.. Jeg har bare et fritidsjob hvor jeg tjener til det, har uddanelse ved siden af..
Det er et spørgsmål om hvad man vælger at bruge sine penge på, men man kan ikke sige man er fattig når man har en hest hoppende rundt på en mark, så ja lidt rig er man vel..
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
hva kostede den? 9000
hvor meget betaler i af udstyret til den? 75% (de dyre ting deler mig og min mor)
hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre? ? betaler 150,- om måneden(han står derhjemme)
er man rig fordi man har heste/ponyer? NÆ!
jul 2006
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 418
jeg byttede ham til min lille fjolle whisky..
hun kostede 13000.
jeg giver 650 i opstaldning hos privat mand, og alle de øvrige regninger betaler jeg også selv.
man behøver ikke at være rig for at have hest... jeg købte min på elev løn..
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.947
Bandit betalte jeg ikke noget .
BaKardy betalte jeg selv det hele .
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 5 Emner: 32 Svar: 1.029
Kat-o: Hende fik jeg i konfirmationsgave, men skulle selv betale 6000 oveni eller noget i den stil....
Kalista: Hende købte jeg 100% selv...
hva kostede den?
Kat-o: 13.000 kr.
Kalista: 18.000 kr.
Jeg betaler alt mit udstyr selv, men har da af og til fået nogle ting af mine forældre og min tidligere kæreste...
Mine forældre bateer intet for opstaldning...
Nej tværtimod... Hvis der er en ting man bliver fattig af er det da at have hest.... Jeg har ikke en krone til mig selv...
jul 2005
Følger: 30 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 185 Svar: 1.584
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
Ronja 1400 kr
Laban 600 kr
Blis: 1600 kr.
Tja... priserne er i den billige ende, men kærligheden ponyerne og familien Christensen imellem er uendelig stor.
Jeg betaler selv alt udstyr.
Opstaldning foregår herhjemme på gården. Dvs, det er så billigt som det kan være.
Man er ikke rig hvis man har hest/pony, for så har man brugt pengene på hesten, opstaldning og udstyr. Man er på en måde rig, men ikke rig på den måde, at man har mange penge.
dec 2005
Følger: 65 Følgere: 95 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 1.152
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 183 Svar: 1.868
hva kostede den?32.000
hvor meget betaler i af udstyret til den?det er sådan fifti fifti vis det er noget jeg skal bruge betaler de og vis det bare er noget pjat alså underlag skritæpper og andet jeg har noget af i vorvejen
hvor meget betaler i af for at få den opstaldet/ hvor meget betaler dine forældre? ? mine betaler alt også smed og dyrlæge
er man rig fordi man har heste/ponyer? nej da jeg har næsten ikke råd til at tjæne penge
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 77
Som barn/teenager gik jeg med aviser for at kunne betale halvpart på en rideskolepony.
Jeg føler mig da "rig" når jeg har haft en rigtig god tur på hesten, eller hun vrinskende er kommet mig i møde en dag...
Men nej, i kr og øre er jeg ikke rig, for de går alle til hesten...
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Jeg betalte ikke noget, og det gjorde min far heller ikke
hva kostede den?
0 kr.
alt der skal betales
Jeg betaler 650 kr.
Nej.
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.647
<b>Jeg betalte selv min hest</b>.
hva kostede den?
<b>Penge =D</b>
<b>Stortset alt!</b>
<b>Jeg betaler selv 500,-!</b>
<b>Nej, jeg er absolut ikke rig xD
Det er bare et spørgsmål om hvad man bruger sine penge til! Men selvfølgelig <i>er</i> der nok mange der har mange penge, som os har heste =P</b>
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
** Jeg betalte halvdelen for warant og min far betalte resten
hva kostede den?
** Hun kostede 10000kr
** Så laaangt er vi ikke endu.. hun er kun 1 år.. Sååh? .. men tror klart at jeg ogs ska betale noget af det..
** Min far betaler... eller ja mine forældre... mener nok det er 750 kr.. hun erop staldet hos en veninde...
** Nej sys ik man er rig fordi man har hest....
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
Den ene har jeg fået foræret af min mor fordi min ox-hingst døde
den anden har jeg selv betalt.
hva kostede den?
Uuh ikke godt at vide, men billig det var han.
hvor meget betaler i af udstyret til den?ALT, og det er ikke småbeløb der bliver brugt på udstyr!
Jeg betaler opstaldning for to af de heste vi har, boksleje pr. md. for begge = 850,-
Så kommer hø, halm og foder oveni.
Mine forældre betaler ikke noget.
Næh synes jeg ikke, med mindre man har 10 heste opstaldet på en rideskole til 1600pr stk. pr. md. :-)så er man da lidt velhavende hæ hæ
jan 2008
Følger: 161 Følgere: 161 Heste: 3 Emner: 115 Svar: 1.013
hvor meget betaler?