{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Udlåne hest eller ej? Hjælp piger! {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg står lidt i et dilemma – og jeg håbede at i kunne give mig nogle gode råd…

Det er sådan at jeg er på efterskole og er derfor kun hjemme i weekenden.. Min pony har i en længere periode haft ondt i ryggen, og vi har haft kiropraktor til hende flere gange, men desværre uden et størrer resultat.. Dyrlægen siger at hvis vi skal have hende helt på højkant igen, skal hun rides/motioneres flere gange i ugen for at opbygge muskler..
Desværre er jeg jo på efterskole, så jeg kan ikke smiley Jeg kan heller ikke finde en part i mit område

Min mor har tilbudt at hun vil longere min pony 2 gange i ugen, da det er den eneste måde hun kan hjælpe på.. Men Silva står hjemme hos mig selv, og når vinteren kommer er der nok ikke mulighed for at longere hende så meget.. smiley

Mine overvejelser går på om jeg skal udlåne hende til en som kan give hende den nødvendige genoptræning.. Jeg var også på efterskole sidste år, men valgte at beholde hende hjemme så jeg kunne ride i weekenderne da jeg simpelthen ikek kan undvære hende Men det vil jeg nok være bedre for hende..
Så, skal jeg beholde hende hjemme eller udlåne hende?

Råd søges – på forhånd tak
- Laura

Negative kommentarer vil blive slettet!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlåne hest eller ej? Hjælp piger!
  • #1   20. sep 2012 Tak for det!
    Hvis jeg bestemmer mig for at udlåne hende, er den først der bliver kontaktet min gamle ridelære som nu driver sit eget ridested.. Hvis hun kender (og det gør hun sikkert) En der gerne vil prøve at låne hende, VED jeg at hun får det godt
    Hendes ridested er sådan noget bidløst-alternativt halløj, ikke noget jeg har lyst til at ride, men jeg ved at Silva vil blive behandlet godt!


  • #2   20. sep 2012 Prøv at finde en at låne den ud til i nærheten af hvor du bor sådan at du kan have den i weekenden. Da får du også hold øje med hvordan hesten har det og hvis det skulle gå rigtig skit med den kan du flytte den hjem igen.

Kommentér på:
Udlåne hest eller ej? Hjælp piger!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce