{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

God dressur sadel, jeres mening! :) {{forumTopicSubject}}

ja jeg står og skal ha anskaffet mig en ny sadel til min unghest, så er det store spørgsmål jo hvilken en? smiley

har tænkt på en Passier optimum, men har fået fortalt af min chef at hun har fået af vide af en tysk sadelmager at den er svær at få til at ligge godt på heste som ikke er meget lige over ryggen, og det er jo lidt svær at se om han bliver det når han stadig vokser

har en kieffer munchen, den er fin nok men ikke en jeg vil ha en til af

til daglig rider jeg i min chefs sadler som er windsor elite, en med stor knæpudder og så en med mellem, god sadel at ride i synes jeg, men har bare det problem at jeg ikke kan holde til at ride særlig længe seriøs ridning, da jeg for ondt i min hofte på grund af en skade jeg har, da den åbenbart at bredder der hvor man sidder end min egen kieffer

så er der nogle der kender sadlen, som bare ville kunne være den HELT rigtig sadel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God dressur sadel, jeres mening! :)
  • #1   25. sep 2012 har godt nok fået af vide af mange at man skal holde sig langt væk fra kentaur sadler hvis man skal ha noget der er godt og kan holde længe..:)

• #3   25. sep 2012 Altså jeg er selv total forelsket i min Windsor Elite, så jeg har desværre ikke lige nogle tip smiley

• #4   25. sep 2012 Jeg vil anbefale Amerigo, jeg havde en hest der var meget muskelfattig, den minder meget om en passir, den er bare ikke bygget på samme måde som en passir i puderne, synes den er rigtig lækker at være i. Min hest har også vist store fremskridt siden hun fik den.
    Jeg har også redet med lammeunderlag, fordi det kunne ligge istedet for musklerne der manglede. Så det ikke lagde og pressede. smiley

• #5   25. sep 2012 Jeg har også en Kentaur. Den var brugt 3 måneder inden jeg fik den, og jeg får tit kommentare fra folk om jeg har fået ny sadel, den holder virkelig godt! Min sadel får mig specielt godt ned at sidde og tvinger mine knæ lige ned i stedet over puden, så man får en rigtig fin holdning smiley

• #7   26. sep 2012 Passier Corona uden tvilvl!

• #8   26. sep 2012 Du skal ikkevære bange for at købe en Kentaur saddel! Købte min brugt for 4 år siden og den ser bestemt ikke slidt eller "gammel" ud.. Kan ikke huske hvilken model den er, men jeg syndes den er FANTASTISK!

• #9   27. sep 2012 Hmm, tror altså det er lidt ligegyldig hvilket mærke man umiddelbart vælger (selvom man selvfølgelig tit får sine favoritter). Det vigtigste er jo at den passer både hest og rytter og at begge føler sig veltilpasse. Måske kan du få lov til at prøve forskellige sadler, der hvor du køber, eller måske kender du folk med forskellige mærker og modeller, som du kan få lov til at prøve på din hest? Jo ofte en dyr investering en sadel - så vigtigt at den fungerer for dig og din hest gerne i mange år..

Kommentér på:
God dressur sadel, jeres mening! :)

Annonce