{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Barefoot sadler ? {{forumTopicSubject}}

Hej
er der nogen i området som har en barefoot London, London cherokee, London cheyenne eller sensation G3 trail sadel alle i str 0 eller str 1 som jeg evt kan prøve at låne og se om en af dem kan ligge på min hest ?
Har kontaktet optimalsadel.dk men da hun kommer fra Tåstrup og ikk kører herned er der lidt langt at stå i trailer for hesten synes jeg ..

Jeg har hest stående på Suhrsminde ridecenter i flintinge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barefoot sadler ?
  • #1   4. nov 2012 Har "kun" Sensation G4, ved ikke om det kan hjælpe?

    Har engang prøvet en London, men den var meget stor i str. 1 og mine knæ kunne overhovedet ikke nå ned til knæpuderne.. Jeg er 162 cm og tror jeg manglede 10 cm ben :S
    Selve sadlen var også for lang til min hest, hende må du for resten kende, hun står ude på Suhrsminde smiley Gazelle hedder hun smiley Men hun er jo fuldblodsaraber og ret kort, ved ikke hvilken hest du har?


  • #2   4. nov 2012 Oka har du haft gazelle ? Ej hvor sjovt smiley
    Ja hun er en lille en ;)har en dv vallak på 163 cm som er meget kort i ryggen smiley

    G4 er det ikk dressur modellen ?


  • #3   5. nov 2012 Ja, jeg ejer hende skam stadig, jeg har bare måttet låne hende ud til Anne Kristine, da jeg ikke har råd til at have to heste når jeg er på SU.. Har også hendes datter, Impala, på 5 år smiley

    Jo, G4'eren er en dressursadel, men den eneste forskel fra G4 til G3 er vidst bare at G4'erens sæde er dybere smiley


  • #4   5. nov 2012 Oka på den måde smiley
    Ja det er ikk nemt på SU smiley

    Oka må lige kigge på det smiley


  • #5   6. nov 2012 Du siger bare til smiley

Kommentér på:
Barefoot sadler ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce