{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Opfordring til alle musikelskere om musikindlæg! {{forumTopicSubject}}

Hej alle bloggere, nybegyndere som erfarne og proffer - og frem for alt: Musikelskere!

Jeg er selv en firtidsblogger (eller som jeg kalder det: "hyggeblogger"), og så elsker jeg god musik!
Jeg ved godt at god musik er et individuelt persondefineret begreb, og ingen er ens hvad angår musiksmag, men alligevel: der er intet bedre end når man hører musik der bare sidder lige i sjælen på en selv - om andre så kan lide det eller ej.

Men efter denne lille intro, så vil jeg gerne fortælle at jeg har oprettet et indlæg på min blog, som hylder musikken, og lægger speciel vægt på den musik jeg hører om vinteren op til jul og nytåret, der jo er årets største fest, og dermed bør præges af god musik. Det lyder måske lidt underligt, at der er noget musik som jeg specielt hører om vinteren, men det kan I jo læse mere om på bloggen smiley
Link til indlægget: (link fjernet)

Efter den lille proklamation vil jeg så til gengæld prøve at opfordrer alle jer musikelskere med blog, der har en speciel spilleliste som I bare elsker at "replay'e" om og om igen, og som bare får jer i så godt humør og god stemning, til at lave et indlæg på jeres blog om den musik i hører, hvorfor I hører den og hvad I forbinder den med. Og gerne mere/andet omkring jeres musikpassion, hvis det lyster. smiley Og link så til sidst til dette indlæg, så vi sammen kan nyde vores fælles passion for musik, og samtidig lytte til super god musik. Måske vi hver især får øjnene op for en ny sang eller ny type musik og dermed kan inspirere hinanden.

Mange musikglade hilsner fra Anna-Sophie. Håber at I vil følge med på opfordringen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfordring til alle musikelskere om musikindlæg!
Kommentér på:
Opfordring til alle musikelskere om musikindlæg!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce