{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Så FÅ DOG OPDATERET! :) - Blog råd! {{forumTopicSubject}}

Bemærk lige min glaaade smiley --> smiley

Men det er faktisk et opråb: SÅ FÅ DOG OPDATERET!

Mange af dem der er små bloggere som gerne vil blogge, fortæller mig ofte hvordan de drømmer om at blive "kendte" bloggere. Jeg har blogget i 2år nu, og har det sidste år haft ganske ok succes.

Jeg blev kontaktet af en blog manager der hjælper mig med siden, design og sponsorater samt. interviews og jeg har ca. 150.000 besøgende i md hvilket er sådan... O.K på internationale standarter, men vil gerne op på ca. 500.000.

Men min point er, SÅ FÅ DOG OPDATERET :o)
Jeg følger selv især nye bloggere for at støtte op, men det er da virkeligt røv at følge en blog også efter et par måneder så dør den ud i lang tid og starter pludseligt igen.

I må virkeligt ikke tage dette indlæg som "jeg ved mere end jer" men nærmere at jeg virkeligt gerne vil give et par råd som jeg fik af min blog manager og jeg tænker i måske også kan dele gode råd? smiley

<b>Jeg fik at vide: </b>
- Opdater jævnligt, lav en fast rytme. Enten opdatere du dagligt (min. 5 dage om uge), ugenligt (ca. 2-3 gange om ugen) eller månedenligt (4-6 ange om måneden) eller sjældnere, så dine blog læsere ved hvornår de skal følge. Det er jo klart at opdatere du dagligt i 2mdr og pludseligt ikke opdatere en uge, så "falder" dine læsere fra fordi de så tror bloggen er stoppet.

- Og BLIV VED fordælen. Store blogger bliver ikke til på uger eller måneder :o)

- Skriv om interessante ting, at du elsker candyfloss er ikke interessant med mindre du har en sjov/sej/cool vinkel - eller du hedder Sidney Lee smiley

Nu ved jeg godt ikke alle vil have en stor blog men nogle bare har for venner og familie, men ved andre gerne vil have smiley

SÅ HVAD ER JERES GODE BLOG RÅD? smiley

Kram
Camilla
www.stormontworld.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så FÅ DOG OPDATERET! :) - Blog råd!
Kommentér på:
Så FÅ DOG OPDATERET! :) - Blog råd!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce