{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Skadet fjordhest... {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg'er..

Min pony er skadet, og dyrelægen siger hun skal tabe sig straks! Men hun må ikke komme på fold, da det er hendet venstre forben som er meget overbelastet.. Hvordan skal jeg få hende til at tabe sig? Det er stadig usikkert hvorlænge hun skal stå i boks.. Hvad ville i gøre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg har et stoppe afløb i køkkenet. 1.800 kr.
  • Siemens vaskemaskine - Vand tilførselsfejl / lunkenvand 1.700 kr.
  • Rensning af ovn 1.062 kr.
  • Min opvaskemaskine drypper. Den drypper for neden så under opvaskemaskinen, ved lågen 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skadet fjordhest...
  • #1   16. jun 2013 Lange gå ture. Hvor du bare går stille og roligt med hende. Kun give hende hø intet andet og så lade hende stå på savsmuld. Og jeg ville alligevel lade min hest komme på fold. En lille jordfold.

• #2   16. jun 2013 fyrsø: hvis du alligevel ikke lytter til dyrlægens anvisninger så kan du lige så godt lade være med og tilkalde ham, det er og gå totalt imod ordre for din hests skyld.

• #3   16. jun 2013 hvis dyrlægen siger der ikke sker noget ved den kommer på fold så kan man så sette den på jordfold/græ, men da hun skriver hendes dyrlæge har sagt hun ikke må komme på fold ville det jo være tåbelig og sette den der ud.
    self er det træls hvis hesten bliver skør af og stå i boks men syntes det er mere synd og at den kommer på fold og så kan gøre skaden være og ender med ikke og må rides eller i værste fald ender med aflivning.

• #4   16. jun 2013 Whatever. Jeg skrev hvad jeg ville gøre og det ændre sig ikke på grund af andre..

• #5   17. jun 2013 Hvis det var min hest havde jeg nok taget dens grundfoder fra den eller sætte den gevaldigt ned og så give den hø som ikke feder nær så meget som f.eks. wrap. Derudover ville jeg selvfølgelig give den et vitamin tilskud, så den er dækket ind ad vitaminer og mineraler når den nu ikke får ret meget foder smiley

Du kan jo ikke rigtig motionere den, så det må være diæten der skal pilles ved smiley

• #6   17. jun 2013 Må du gå med den? OG er det fordi den kommer til skade på folden at den ikke må komme ud eller pga græsset? Som de andre skriver: Hø med lavt energi indholde+halm, hestemaven har brug for noget at arbejde med stortset hele tiden (max 4 timer uden) ellers risikere du kolik. Så ville jeg også give vitamin+mineral hapsere. Hvor længe skal hun stå stille? Og forslog dyrlægen ikke noget til evt. motion/kost?

• #7   17. jun 2013 hvorfor sletter du din egne kommentar?

• #8   17. jun 2013 Hvis det er mig du spørger så har jeg ikke slettet noget..

Kommentér på:
Skadet fjordhest...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce