{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål (nok mest til admin)
  • #1   12. jul 2013 Tillader mig at kopier det jeg skrev til dig, for så doven er jeg nemlig smiley

Søgte egentlig efter Bisnaps egen ubrugte profil at tilføje så søgte Bisnapgård under medlemmer og så dukkede der folk op der havde nævnt Bisnap i deres beskrivelse. Så fik jeg idéen at søge folk. Søgte Bisnap og Bisnapgård i videoer og fotoalbum. Så søgte jeg skolens heste under gallerier og fandt dem der havde oprettet dem. Og så var jeg så heldig at der var nogen som havde kommenteret på nogle af hestene hvor man tydeligt kunne se at det var tidligere elever der kendte hestene. (Bare rolig er ikke stalkeragtig nok til at søge alle sider med kommentarer igennem. Havde kun overskud til maks den første side xp )

Så hvad kan jeg sige, det er ikke svært at finde folk på internettet smiley
    Specielt ikke når man er en stalker med en mission! Haha xD

• #2   12. jul 2013 Smart smiley Jeg havde nemlig også undret mig lidt over hvordan du fandt mig/os smiley Især fordi det jo efterhånden er mange år siden jeg gik der smiley

Hvor gode er I så til at holde kontakten med dem i gik på skolen med? Og efter hvor mange år? smiley

Kommentér på:
Spørgsmål (nok mest til admin)

Annonce