{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med fedtet hår :/
  • #3   10. okt 2013 Det kan være noget med den shampoo/balsam du bruger smiley

Ellers som ovenover skriver smiley

• #4   10. okt 2013 Som Mie siger, er du nødt til at tage en kold tyrker. Hvis jeg var dig, ville jeg lade være med at vaske det i en uge, og så derefter gøre det 2 gange om ugen.

• #5   10. okt 2013 skift shampoo... jeg vasker mit hver dag, og det vil jeg absolut ikke lave om på... Døjede med det samme, men efter jeg skiftede til et andet mærke og til en anden hårtype er problemet væk, og jeg vasker det stadig hver dag...

• #6   10. okt 2013 Har fået at vide af min nabo (hun er frisør) at man kun skal vaske det med shampoo en gang om ugen og de andre dage bare nøjes med at skylle det smiley

• #7   10. okt 2013 Vask det mindre gange om ugen.
    Brug shampo uden parfume og lad vær med at brug balsam.

Det hjalp ved mig, da jeg havde samme problem smiley

• #8   10. okt 2013 vask hår hver anden dag, og find en shampoo der ikke fedter håret. OG, ingen balsam.

Jeg har fundet sådan en billig en man kan få i de fleste supermarkeder, den koster omkring 10 kr, og kan fås i forskellige farver. Jeg har brugt den lyserøde, og det tørre ihvertfald mit hår ud x)

• #9   10. okt 2013 Balsam skal kun i spidserne, og længderne. Det har intet at gøre i hovedbunden smiley
    Ellers så bare som de andre siger. Det bliver svært og ulækkert, men gavner dig i sidste ende!

Køb måske en tørshampoo til de værste dage

• #10   10. okt 2013 Mit hår havde en tendens til at blive fedet på 2 anden dagen efter bad, da jeg så valgte at droppe balsam, bliver det først fedtet på 3/4 dagen.
    prøv at droppe balsamen smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #11   10. okt 2013 Vask den max 2 gange om ugen.

Husk at balsam ikke skal bruges på toppen af hovedet, men kun i spidserne

• #12   10. okt 2013 Man skal ikke droppe balsam, bare kun i spidserne! smiley

• #13   10. okt 2013 Balsam bruger jeg ekstremt sjældent, da mit hår et tyndt og fint nok til at gøre mig skør uden smiley

Det er ikke fordi jeg har vaskevanvid eller noget i den stil, men der kom bare en periode hvor det blev vildt fedtet - og til skole er det ikke det fedeste.
    I ferier osv. er jeg faktisk lidt ligeglad med al den der hårvask..

Men jeg vil da prøve jeres råd med "bare" at skylle grundigt og så vaske når det trænger smiley

• #14   10. okt 2013 undskyld men jeg har læst i et ugeblad hvor ham der dennis knudsen sagde at det er okay at vaske håret hver dag da der er noget i shampooen
    (nogle vitaminer eller mineraler eller øhhø i det som plejer håret)

• #15   10. okt 2013 Det der sker hver gang du vasker dit hår med shampoo er at du vasker alt det neturlige og beskyttende fedt væk. Jo mere du vasker desto mere er fedtproduktionen nødsaget til at sætte sig selv op automatisk for at holde "balancen" i orden.
    Du er nødt til at stoppe med at vaske det hver dag smiley Og du tænker nok "Åh nej så bliver det jo vildt ulækkert!" og det forstår jeg godt, og så afholder det dig fra at gøre det.
    Det du gør er at du går i matas og køber en tørshampoo. Den koster omkring 30 kroner. Den bruger du når dit hår begynder at se fedtet i starten af din stoppende daglige hårvask periode. På den måde ser håret ikke fedtet ud, men du vasker det ikke på samme måde med vand og sæbe. Det gjorde jeg. Havde præcis samme problem. Og nu vasker jeg hår 2 (nogle få gange 3) gange om ugen, og mit hår er virkelig blevet pænere af det.

• #17   10. okt 2013 Tør shampoo!

• #18   10. okt 2013 Der er jo efterårsferie i næste uge, så er det et godt tidspunkt at starte på det smiley

• #19   10. okt 2013 Der er intet problem i at vaske hår hver dag smiley Det har jeg altid gjort og er intet problem smiley Om sommeren får jeg meget let fedtet hår (mit hår er meget tykt og jeg sveder) - der bruger jeg denne shampoo fra matas - http://www.matas.dk/matas-urteprotein-shampoo-250-ml og så bruger jeg det en gang i mellem om vinteren smiley Den er super god og det ødelægger ikke dit hår (noget jeg har fået anbefalet af min frisør) smiley og ellers kan du også bruge lidt tør shampoo i hovedbunden, det virker også smiley

• #20   10. okt 2013 Jeg siger det bare, med ridehjelm hjælper i alt fald heller ikke smiley
    Jeg skal vaske hår hver anden dag hvis jeg bruger ridehjelm, men kun en 3 gang i ugen hvis jeg ikke gør smiley

Jeg opfordre ikke til at lade være med at ride med ridehjelm.
    Jeg selv acceptere at håret bliver fedet smiley

Så hvis du kan kan det hjælpe at vaske indlægget i ridehjælmen ofte smiley

• #21   10. okt 2013 Vask hver 2/3 dag istedet for hver dag. Og ser det "fedtet" ud så put tørshampoo i, håret har nemlig bedst af kun blive vasket hver 3 dag.
    Jeg vasker dog tit hver anden fordi jeg bruger skum og hårlak i mit hår næsten hver dag, derfor skal dette vaskes ud.

• #22   10. okt 2013 Tørshampoo er en god løsning til overgangen til færre hårvask. Den i matas synes jeg er god.
    Jeg tænker lige - jer der vasker jeres hår ofte, hvad så når I har redet og sved under hjelmen/eller evt. trænet og sved.? Jeg vil gerne jeg kunne vaske mindre, men jeg synes det er for ulækkert når man er i stalden/rider/træner og det er jo generelt hver dag igennem en uge det udsættes for det.

Kommentér på:
Problemer med fedtet hår :/

Annonce