{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Trist {{forumTopicSubject}}

hej hg:)

det hele er sådan at vi var 3 der i samfundsfag fik taget vores telefoner. for mit vedkommende var det fordi jeg så hvad klokken var? derefter sagde han så at vi først kunne få dem i morgen. det brokkede vi os over især mig, da jeg havde aftaler hvor jeg skulle bruge min tlf, og jeg i teorien ikke havde gjort noget " forkert" det forklarede jeg så min lære, men han gav sig ikke, og hvis det var måtte vi snakke med skole inspektøren.

i frikvarteret blev vi så uvenner ( min matematiklære og jeg) jeg var lidt for flabet og til slut stod han og råbte mig lige ind i hovedet. ( alt dette skete i klassen) jeg syntes ikke at det var rart og tårene begyndte så småt at trille ned af mine kinder. hans eneste kommentar var bare, " ja, sarah ti år, tud bare og smut hjem til din mor" der løb jeg så op mod kontoret og læreværelset.

jeg snakkede med inspektøren, og fortalte, at jeg jo godt vidste at jeg havde lavet en fejl. jeg sagde så undskyld til min lærer, for at have været flabet og han godtog det. men vi fik så inspektøren til at få vores mobiler igen til når vi havde fri. nu er jeg bare mega nervøs og ked af det. jeg har dårlig samvittighed over at blande inspektøren ind i det og er bange for at ryge ned i karakter.... burde jeg det??? og hvad ville i gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trist
Kommentér på:
Trist

Annonce