{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

er det fup? salgs annonce {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley

jeg har min knallert til salg på dba.dk
og den har været til salg riiiigtig længe smiley

Der har skam været interesserede, men det er en ret speciel knallert, som er ret dyr, så det er svært at finde købere.
Der har været et par stykker og kigge på den, men det var ikke lige dem alligevel...

Her i går fik jeg en mail fra dba men en besked fra en køber, men jeg ved ikke helt om det er fup eller hvad det er? i får den lige her:

Besked:
Hej,

Jeg skriver angående annoncen "Motor Mania Bella 50, 2008"...jeg vil give dig 3500 for dem


Der står så også nogle kontaktoplysninger, hans navn og en laaang gmail, som mest er nogle tal, men intet telefonnummer, selvom der står "telefon:"

I annoncen, står der at bud under 2800 ikke har interesse, og prisen står til 1. kr.

jeg syntes at beskeden virker mystisk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det fup? salgs annonce
  • #1   1. dec 2013 hmm ikke rigtigt, skriv til mailen, han skal vel hente den og betale der, men hvis det er noget over i en fragtmand og betaling vil blive givet til ham bla bla skal du nok bare se det som fup men ellers giv det en chance

  • #2   1. dec 2013 Prøv at svare tilbage at hvis han selv henter den er det ok, hvis det altså er okay for dig

  • #4   1. dec 2013 Min adresse står ikke i annoncen smiley og knallerten er låst med en stor fed kæde og en stor hængelås

    jeg har haft en falsk henvendelse, i starten virkede den reel, dog en sms på dårligt dansk, men det var til at hakke sig igennem, så skrev han at jeg skulle sende ham en mail, og han svarede så tilbage på endnu dårligere dansk, noget at jeg skulle give ham min adresse, så ville hans agent komme og hente den og så ville han overføre penge

    yeah right som om jeg hopper på den smiley

    Okay, sendte ham en mail før, med at han var velkommen til at købe den, nu har jeg så fået en "mail" fra Google "Mail Delivery Subsystem"
    om at han her køberens mail ikke eksisterer
    underligt???


Kommentér på:
er det fup? salgs annonce

Annonce