{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Inkognito
Inkognito
Tilmeldt:
13. mar 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Hvornår er nok nok? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Hvordan finder man ud af, om ens kæreste er en man skal blive ved at være sammen med?

Jeg har i næsten 2 år haft kæreste på. Men jeg er måske kommet et sted i mit liv, hvor jeg egentligt allermest har lyst til at være alene uden nogen kæreste.

Jeg føler til tider, at jeg har glemt mig selv og tilsidesat mit liv, for at tilpasse mig ham.

Hvis jeg læste om en, som skrev præcis det samme, så ville jeg jo syntes at pigen skulle gå fra sin kæreste.

Men når det er mig selv, så kan jeg ikke gøre det. Jeg lyver overfor selv ved ikke at bare gøre det forbi. Jeg bliver ved med at undskylde mig selv med at så er der fødselsdag og så er der dit og dat og nu er der jul.

Hvordan gør man et længere forhold forbi?
Bruddet skal jeg nok kunne komme over, men at gøre en anden person ked af det, er måske den tanke, der afholder mig mest fra det.

Jeg har aldrig gjort det forbi med en fyr før. Det har altid været omvendt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er nok nok?
  • #1   12. dec 2013 Jeg ville nok 'bare' fortælle ham hvordan du har det med hele situation smiley Og den typiske "Det er ikke dig, men mig der er noget galt med" smiley

  • #2   12. dec 2013 Det er ganske enkelt at tale lige ud af posen "jeg vil ikke mere, jeg vil have min frihed!"

    koldt og kontant, og tidspunktet tja det passer jo aldrig. så hvis du er sikker i din sag, så ud med sproget


  • #3   12. dec 2013 Gør ham den tjeneste at befri ham fra dig så hurtigt som muligt. Vær ærlig og direkte.

  • Inkognito
    Inkognito Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #4   12. dec 2013 Hvordan håndterer jeg, at han bliver ked af det?

  • #5   12. dec 2013 Det er ikke op til dig at håndtere hans sorg, det er ene og alene hans opgave.

  • #6   12. dec 2013 Det er bedre du siger det nu end at holde ham for nar.
    du kan ikke styre hvorvidt din kæreste bliver ked af det eller ej. Du kan alligevel ikke gøre andet end at give ham tid til at komme sig over dig. Husk at være ærlig hele tiden og ikke lyve fordi du har ondt af ham. Tænk på hvordan du selv ville have det hvis han løj over for dig


  • #7   12. dec 2013 Ja, der kommer aldrig noget rigtigt tidspunkt. Det skal komme fra hjertet.

    Jeg har været i samme situation, hvor jeg hele tiden udskød det pga. div. højtider...men gør dig selv og ham den tjeneste at gøre det NU! Så har både du og han knapt 14 dage til jul stadig...

    Du skal ikke være hans psykolog, koldt sagt. Du må sige det til ham som det, giv ham et knus, for det er trods alt et par år i har været sammen, og sig du er nødt til at gå. Måske kan det jo være, at han har fornemmet det, og måske bare gerne vil skilles som venner og du ikke behøver bekymre dig om at han er ked af det mens du er der.. for det er svært at håndtere.
    Men lidt kold er du nødt til at være. Man skal ikke trøste sin eks...det kan vennerne eller en forælder gøre..også selvom man er 22, eller der over smiley


  • #8   12. dec 2013 Ja en af mine staldpigers kæreste har også lige slået op med hende ,han følte ikke rigtig noget længere,dagen efter da følte han igen og så var hun over og sove hos ham igen,nu har han slået op igen.Men den anden staldpige siger så ,tag det rolig det varer nok ikke længe inden,så føler han nok igen.Men tingene går jo hurtig i den alder.

  • #9   12. dec 2013 Står meget i samme situation.. Gør det samme som dig, bortset fra jeg altid tvivler på, om det er det rigtig jeg gør, eller bare fordi jeg er inde i en "dårlig periode". Nu har vi været sammen i snart 3 et halvt år... Og det er de sidste 1 1/5 år jeg har gået on of med tanken. hmm:/

  • #10   12. dec 2013 Da jeg havde det sådan, fortalte jeg min kæreste det som det var. Det var utrolig hårdt, også fordi vi boede sammen. Men at se ham gøre så meget for mig efter jeg sagde det, fik mig til at indse at jeg ikke kunne leve uden ham. Så nu er vi sammen igen, og det tror jeg at vi kommer til at være længe.

    Fortæl ham det som det er. Det lyder heller ikke som om du elsker ham mere, det lyder bare som om at du ikke vil gøre ham ked af det.. Men det gør du, og det må du leve med. smiley


  • #11   12. dec 2013 Sig det til ham. Det er altid herre dårlig timing. Så ud med sproget.

    Og ja, gu gør det ondt og der er stor risiko for tårer hos begge. Men du er nødt til at stå fast på din beslutning. Dog skal du være sikker i din sag og ikke komme krybende tilbage. Been there, done that og det er hjertesag over igen.


  • #12   12. dec 2013 Du sårer ham endnu mere ved at blive ved, til sidst eksplodere man, det gør vi mennesker bare og så får man automatik såret folk endnu mere!
    Så tal rent ud af posen og sig det som det er.

    Hans sorg skal du ikke håndtere, det er hans problem smiley


  • #13   12. dec 2013 Giv ham lige en chance og forklar situationen. Den fejl lavede jeg engang hvor det kom som et lyn fra en klar himmel for ham. Virkelig ledt.

    Med min nuværende kæreste har vi også været inde i en dårlig periode. Vi har været sammen i et år nu og forelskelsen er gået lidt over. Vi går i klasse sammen, som desuden også gør det svært og så var vi bare konstant sammen så jeg nåede ikke og savne ham. For en uge siden brød jeg sammen hjemme ved ham og kunne ikke komme hjem fordi min bil stod hjemme. Så min far kom og hentede mig. jeg havde simpelthen ikke overskud til at være sammen med ham eller hans familie. Så jeg havde brug for plads. Det respekterede han og nu går det fint. jeg får lov at savne ham. Desuden så er jeg også i en periode hvor jeg godt kunne trænge til at være uden kæreste. Men når jeg er over den periode vil jeg fortryde det fordi jeg elsker ham så højt smiley


  • #14   12. dec 2013 jeg vil også sige, at du skal snakke med din kæreste om dine følelser før du slår op. Der er intet værre, end ikke at have givet det en chance sammen, og at det bare lige pludselig er forbi. jeg havde det også engang sådan med min kæreste, men jeg satte mig ned og snakkede med ham, om at jeg gik med de her følelser, men at jeg ikke ville miste ham. Vi fik snakket ud, og ændret på nogen ting, som nok var det, der gjorde jeg havde de følelser, for her et år senere, elsker jeg ham stadig enormt højt og kunne simpelthen ikke forestille mig et liv uden ham! Det var den bedste beslutning jeg længe har taget, at snakke med ham, og give det en chance hvor vi arbejdede sammen.
    Alle omkring mig, sagde at jeg skulle slå op, så mærk efter i dit hjerte, om du i sandhed har lyst til at miste ham smiley Du skal ikke forstå det som at HAN skal gøre tingene bedre, det er jer begge to, og det er hammer hårdt for især dig, at slippe de negative tanker.


Kommentér på:
Hvornår er nok nok?

Annonce