{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Hvornår er nok, nok? {{forumTopicSubject}}

Hej hg'ere

Syntes godt nok der efterhånden er en virkelig dårlig tone herinde selvfølgelig skal man give et ærligt svar, men rigtig mange gange i trådene er der rigtig mange som starter en tråd som bliver angrebet. Kan vi ikke prøve at holde en bedre tone?

Har hørt fra nogle stykker nu at de ikke syntes at hg er et rart sted at være og det er rigtig synd! Det burde jo være sådan at man ikke skal føle at man gør noget forkert når man går herind smiley
Syntes tonen er rigtig hård mod rigtig mange piger herinde og har da også hørt om nogle som er blevet mobbet herinde - det er da langt fra iorden! Undskyld min frustration og min sorg da jeg syntes alle skal have lov til at være her og komme selvfølgelig med deres meninger men dog i en pæn tone.

Det er noget jeg har observeret og syntes ærlig talt det er barnligt at hakke ned på andre så man kan få det bedre selv. Prøv at sætte jer ind i de situationer som sker herinde og så prøv at hjælpe istedet for at komme med nedladende kommentare smiley

Håber i vil læse det jeg har skrevet og virkelig tænke over om vi ikke alle burde gøre noget ved nedladende beskeder? Og hvis man har et problem med en anden person så skriv da en pb til vekommende smiley

Vi er mange forskellige mennesker med mange forskellige aldre og der burde være plads til alle herinde! Uanset holdninger og meninger.

Peace out - og tænkt lige over det når i skriver kommentare og beskeder!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er nok, nok?
  • #2   10. feb 2013 Helt enig! Jeg er tit bange for at svare herinde, for man kan Bli hakket ned for et forkert punktum:)

  • #3   10. feb 2013 Jeg synes tværdigmod oftere det sker, at trådstarter ikke kan tåle, ikke at få lige præcist de svar der ønskes - selvom svarene er skrevet i en rigtig pæn tone..
    Hvis man ikke ønsker et ærligt svar - så skal man ikke spørge, men et ærligt svar skal selvfølgelig også holdes pænt og sobert.


  • #4   10. feb 2013 Enig med Mette^^

    Foresten hvis man synes folk snakker grimt her, så skal man i hvert fald IKKE oprette sig på baboom! Der er de i hvert fald slemme!


  • #5   10. feb 2013 Både og...

    Synes det kan være som Mette *kød...* skriver men så er der altså også nogen der bare lægger pli og dannelse ved indlægsstarten og så bare stormer der ud med "det kan enhver da se" "hvis man ikke ved det, burde man ikke havde hest" "Det er mishandling" "Få da en underviser!!!!" "om jeg begriber, hvad sådan en person har hest for!" og mange andre ting..

    Som jeg ikke ser som neutrale sætninger..
    Det handler ikke om at være bedre vidende.. For mange er da bedrevidende end mig og det er da kun en god ting, for hvem skulle jeg da ellers lære af?

    Men hvis nogen siger til mig: Hold kæft, hvor du rider grimt, nu skal jeg lige vise dig hvordan du skal gøre, for du mishandler jo din hest..
    Så ville jeg da også stritte på den person..

    Synes generelt tonen er hård herinde, jeg siger ikke alle, men generelt..
    Bare tænk før man skriver..


  • #6   10. feb 2013 Præcis selvfølgelig skal man som trådstarter vide der kan komme kritik og så må man tage det som det kommer.
    Men som MLC skriver så er det noget af det jeg blandt andet ville ind på og syntes netop at tonen er rigtig hård.
    Jeg har ikke været udsat for noget i lang tid, men syntes det går ud over alt for mange at man hvert fald ikke kan holde en pæn tone smiley
    Ville være fedt hvis i gider dele den her tråd med dem på jeres venneliste så vi kan få lidt ro over hg så meget som muligt. Man kan ikke stoppe alle men man kan da prøve at påvirke folk til at være mere positive og ikke mindst respektere hinanden smiley


  • #7   10. feb 2013
    Ind imellem er det nogle grimme svar, men det er langt fra største delen af dem :o)
    At få ro over HG er umuligt, folk skriver forskelligt, opfatter det skrevne mm. forskelligt.

    Ligesom jeg tror at mange af de der føler sig angrebet, egentligt ikke bliver det, men føler sig angrebet fordi modparten/erne har en anden mening og bliver ved med at stå fast på den.

    Men jo, nogle ved ikke helt hvilken effekt udråbstegn eller store bogstaver har.


  • #8   10. feb 2013 Det var derfor jeg skrev så meget som muligt smiley
    Syntes ikke det er umuligt og kan godt følge det du skriver. Dog kan man godt se mange herinde bliver angrebet og det har MLC godt fat i, har set rigtig mange beskeder og kommentare det sidste laaaange stykke tid.
    Det er også derfor man selv skal prøve at se om man kan gøre noget som skaber positiv stemning for man kan selv godt uden at vide det skabe dårlig stemning - så hvis man selv kan bidrage med noget og tror på man godt kan få det vendt rundt så vil det også vende før eller siden smiley


  • #9   10. feb 2013
    At komme med en kritisk kommentar, et svar trådstarter ikke ventede, eller at være uenig, har jeg erfaret ikke kan serveres kønnere end jeg allerede gør.
    Når man skriver noget negativt, hvis man er uenig, så kommer man desværre bare til at virke bedre vidne og til tider arrogant. Jeg har spurgt vidt og bredt om hvordan man kan ændre det, konklusionen er at det er tæt på umuligt at lyde bedrevidne når man er uenig.

    Og selvfølgelig lyder man bedrevidne, fordi man jo netop holder fast i i sin mening og mener at lige netop den, er den rigtige.

    Men jo, man kan godt uden selv at vide det skabe dårlig stemning og der er et par stykker som jeg ofte støder på der skriver på en mindre hensigtsmæssig måde, når det kommer til at servere deres mening. Det er desværre bare svært at ændre på, hvordan andre skriver :o)


  • #11   12. feb 2013 CREDIT!!!!! smiley

Kommentér på:
Hvornår er nok, nok?

Annonce