{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Sælge sig selv for likes? {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes efterhånden at jeg ser alt for mange på facebook, Instagram osv. Der ligger billeder ind af deres halvnøgne krop, og syntes specielt det er slemt på facebook, hvor der er tusindevis af grupper hvor folk bare smider billeder ud af dem selv..

Hvad er det for en ide? Hvor dælen er folks selvrespekt?

Hvad syntes i om den "mode" og kunne i selv finde på det for at få likes og kommentarer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge sig selv for likes?
  • #1   21. dec 2013 øh ikke just noget jeg oplever på facebook,

  • #2   21. dec 2013 Jeg er enig. Min mening om instagram er faktisk lidt at man forsøger at få det til at se ud som om man er noget og har noget uden nødvendigvis at være noget eller have noget.



  • #3   21. dec 2013 syntes ikke det er slemt på facebook, overhovedet! smiley
    og jeg er ikke på instagram smiley


  • #4   21. dec 2013 Jeg har ikke lige oplevet det, men har hørt om det..

    Der var en eller anden ung fyr der lagde en video ind hvor han.. muligvis rappede, ikke helt sikker.. Ihvertfald så er jeg MEGET enig i hvad han sagde, nemlig at det ikke er frækt, ikke er sejt, ikke er cool og at han fortrækker at 'hans pige kun er fræk for ham'.. Havde jeg kæreste på så var det da også KUN ham der fik min krop at se med mindre tøj på (og så lige arbejdet da jeg er svømme instruktør smiley )

    Jeg har ingen respekt for det, mener virkelig det er lavt at gå. Det er fint med ET billede fra et shoot man har været til, bare for at vise noget man har lavet, evt proff, og som man er stolt af men at gøre det bare for at høste likes, fordi alle andre gør det og fordi der er enkelte drenge der kommentere på pigens krop.. Det for tyndt


  • #5   21. dec 2013 Tja, jeg morer mig bare og håber, de bliver klogere på et tidspunkt smiley

  • #6   21. dec 2013
    Ikke noget jeg har oplevet, andet end en enkelt eller to.

    Dog er det vildt hvor meget folk går op i at få likes på deres heste facebook sider - inkl. likes fra folk der bare liker for at like, ikke for at følge med. Det forstår jeg ikke.
    Eller for at vinde en eller anden ting.


  • #7   21. dec 2013 Jeg oplever det ikke længere, men for nogle år tilbage synes jeg det var ret slemt. Måske er mine omgangskreds bare ved at vokse fra det. ;o)

    Jeg tror det er helt normalt og meget menneskeligt, at 'brande' sig selv. Det er efterhånden meget udbredt, at man opstiller en facade. Lidt ligesom det Rynkerosinen er inde på med Instagram - folk viser en version af dem selv, der ikke nødvendigvis afspejler virkeligheden. Ikke nødvendigvis med halvnøgne billeder, men bare generelt de ting der postes - det er tit en (lidt for) positiv udgave.

    Når det så er sagt, så kan jeg også virkelig krumme tæer over de, der bruger fx Facebook som dagbog. Når folk hæmningsløst skriver om sygdomme, kærestesorger, pengeproblemer osv. og lægger lidt for private billeder ud. Det kan også blive for meget, og jeg synes ikke man skal dele så meget om sig selv, med folk man knap nok kender. Det må være forbeholdt familien og den tætte omgangskreds.


  • #8   21. dec 2013 Jeg oplever det flere gange om dagen, måske fordi min venner af hankøn konstant liker billeder fra sådan nogle sider.

  • #9   21. dec 2013 Hvis jeg ville synes min krop er smuk og sexy, så ville jeg absolut ingen hemninger have med at vise den stolt frem på billeder. Ligesom jeg ikke ville have et problem med at være striper så eller lign.
    Jeg er ret åben på det punkt.

    MEN jeg ville holde det 'sexet' og ikke vulgært. Der er en ret stor forskel for mig, på hvordan man udstiller sig.

    Ansigts billeder derimod, poster jeg super gerne, hvis jeg synes jeg er flot på det pågældene billede. Og dem er der mange af på Instagram, fordi jeg kan redigere min hud pænere der xD Hvis vi da talte alle slags billeder, og ikke kun halv nøgne kroppe smiley


    Og mhs til om jeg oplever det, nej faktisk ikke så voldsomt. smiley


  • #10   21. dec 2013 Hmmm jeg kan egentlig ikke se problemet i det smiley
    Hvis folk er stolte og glade for deres kroppe, så skal de da bare vise den frem! Hvorfor skal alting skjules og pakkes væk? Må drenge heller ikke vise billeder af deres kroppe?? Jeg synes helt ærligt at vi er alt for fimsede smiley hvis jeg er super glad for min numse, og har lyst til at vise den frem, hvorfor skal jeg så ikke have lov til det? Nu har jeg ikke lyst til at ligge sådanne billeder ud offentligt, men hvis jeg havde lyst, havde jeg lagt de billeder ud smiley
    Og hvis jeg en dag får lyst til at poste et billede af min røv (hvilket sagtens kunne ske) jamen så gør jeg det


  • #11   21. dec 2013 Man skal bare huske, at det der er på nettet aldrig kommer af igen smiley
    Og det bliver mere og mere normalt at google folk, hvis man fx skal have et job eller noget og der er det bare ikke sjovt at have sådan noget liggende fra man var ung og dum smiley


  • #12   21. dec 2013 ^^ eller det vil jeg ikke synes, det er smiley

  • #14   22. dec 2013 Kunne ikke være mere ligeglad. Det er deres valg xD

  • #15   22. dec 2013 Man behøver ikke vise sin krop frem for likes - Man kan godt få dem uden :3

    Men hele år 2013 har været at man skal være halv nøgen på sine billeder og vise rigtig meget hud desværre .. Har på fornemmelsen at 2014 blive værre ang billeder på instangram og facebook og hvor man nu ellers er smiley


  • #16   22. dec 2013 Voldsomt og voldsomt - det er det hvertfald ikke på min facebook startside.
    Jeg er tilfreds med mine 140+ likes.


Kommentér på:
Sælge sig selv for likes?

Annonce