{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.505 visninger | Oprettet:

Selvtillid... :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...
Dette bliver nok et langt og personligt emne, så hvis i ikke gider læse det kan i ligeså godt smutte nu...

Det er sådan at jeg har virkelig dårlig selvtillid, det kender vi vel alle sammen godt?
Jeg føler mig bare tyk, grim og på ingen måde god nok, jeg kan kun finde fejlene ved mig selv, jeg er rødhåret, har lidt fregner, en delle på maven, tykke lår, små bryster osv..
Jeg hader virkelig min krop og det har jeg altid gjort!
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det, det har været bedre, jeg var begyndt at acceptere min krop, og blive gladere for den som den var... indtil min kæreste var mig utro, sagde jeg havde fede lår, og min mor og storebror konatant mobber mig med mine bryster..

Her det sidste år er jeg flyttet virkelig meget pga min familie.. mor --> far --> mor --> efterskole --> mor --> kæreste --> mor.
Det går af helvede til i skolen, jeg kan på ingen måde koncentere mig.. jeg får dårlige karakterer, og når jeg er helt nede møder jeg ikke op..
jeg har nogle tidligere "venner" som er begyndt at at starte rygter om mig, kalder mig for en luder, billig so osv.. blevet tvunget til sex 2 gange..
jeg er meget indelukket, og er ikke så god til at snakke med dem fra den nye klasse jeg er er startet i her for 2 måneder siden..
jeg har selvmordstanker, skærer i mig selv, hvilket min mor bare tog som en joke..
min far drikker, sviner mig til og sier at jeg ødelægger hans liv..
min mor kalder mig en luder og smider mig ud hver gang hun er sur på mig,..

Dette er bare et uddrag af det sidste år, jeg har ingen selvtillig, viljestyrke, ingenting!
jeg græder hver aften inden jeg falder i søvn...

Jeg har gået til AKT de sidste 3år pga problemer hjemme hvilket ikke har hjulpet, og vi har fået familie rådgivnings timer af kommunen, hvilket kun hjalp den periode vi gik til det (har ikke flere timer).

Har i ikke nogle råd til hvordan man får det bedre? hvordan man kommer videre, får noget viljestyrke til virkelig at komme videre, se de positive ting igen?!

Og så får i da selv lige et par billeder af mig, så i ka se hva jeg mener..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selvtillid... :(
  • #1   6. jan 2014 ...

    profilbillede
  • #2   6. jan 2014 På dine billeder udstråler du nu ikke manglende selvtillid.

  • #3   6. jan 2014 ...

    profilbillede
  • #5   6. jan 2014 DD: det er det der hedder en stærk facade..

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   6. jan 2014 hvis du virkelig har problemer, og virkelig er ked af det, syntes jeg du skal finde et mere passende sted at skrive om dem, og ikke på en hesterelateret side. smiley

    men som DD så fint skriver: på dine billeder mangler du da ingen selvtillid?


  • #7   6. jan 2014 Møllemøffe: Ja..

  • NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 3 Emner: 21 Svar: 87
    #8   6. jan 2014 Du er virkelig smuk og tynd! Du burde ikke mangle nogen form for selvtillid smiley

  • #10   6. jan 2014 For det første: Wauw, du er altså virkelig flot og har på ingen måde tykke lår!
    Nå, men. Jeg har det selv lidt på samme måde som dig. Ikke helt det samme, men i den retning, så du kan bare skrive, hvis du har lyst.
    En anden mulighed er at skrive til Ungdommens Rødekors. De har en anonym chat side, hvor du skriver med en frivillig i en times tid. Det kan klart anbefales!
    En sidste ting: Skriv hver dag en ting, der har gjort dig glad. Det er lige meget, hvor stort eller småt det er bare det er noget, der har gjort dig glad. smiley
    Held og lykke med det. Du skriver bare, hvis det er.
    Knus. smiley


  • #12   6. jan 2014 Jeg tror måske det bunder i manglende tilhørsforhold og de gange du er blevet tvunget til sex (jeg har en idé om hvad det gør ved en). Tror du skal overveje psykolog eller lignende så du kan få dig et realistisk selvbillede. smiley

  • #14   6. jan 2014 DD - Det er rigtig nemt at udstråle noget. Hvis hun skriver at hun mangler selvtillid er det nok fordi det er sådan hun har det. smiley

  • #16   6. jan 2014 Den er da helt gal med din selvopfattelse . Men tror da pokker med de ord du får med på vejen af dem der burde stå dig nærmest . Kan du ikke snakke med en lærer evt. ?

  • #18   6. jan 2014 Hvis man mangler så meget selvtillid som du skriver TS, så smider man ifølge min opfattelse ikke bare flere billeder ud af sig selv på nettet. For mig virker det mere som om du ønsker at få bekræftelse i at du er køn og slank. Jeg vil gerne komme med min mening, jeg syntes du er for tynd, og det bliver hurtigt grimt. Men det er kun min mening og den betyder intet i din verden.

    Men du må da næsten kunne lide lidt ved dig selv siden du har sådanne billeder, og gladeligt viser dem. Personligt f.eks har jeg heller ej nok selvtillid hvad min krop angår, derfor viser jeg den ikke gerne frem. Men mit ansigt, selvom jeg siger hvor grim jeg dig er, er jeg faktisk glad nok ved, hvis jeg for taget gode billeder. Så dem viser jeg frem i massevis. Sådan tænker jeg lidt her ved dig, for du udstråler en enorm 'jeg føler mig flot' på dine billeder. Det skal du være stolt af.

    Hvad din mor går og kalder dig, det er jeg sikker på er en form for jalouxi, og det er ikke iorden. Synes du bør finde en kompetent at tale med det om.


  • #19   6. jan 2014 Mange tak..
    Jeg har ikke rigtig vidst hvad mulighederne har været, og folk har egentlig ikke rigtig gidet at hjælpe mig..
    Og det er meget muligt at jeg på billeder ser ud til at have selvtillid, men der er som sagt noget der hedder en stærk facade, hvilen nogengange er for stærk..


  • #21   6. jan 2014 TS
    - Jeg kender til det med facaden, og du må love mig du for hjælp til at bryde den op. Det er bare ikke sundt for dig med sådan en facade.


  • #22   6. jan 2014 Hvis du har tykke lår så ved jeg virkelig ikke hvad man skal kalde mine.. Helt ærligt så syntes jeg faktisk du er en rigtig flot pige.. Med hensyn til familien så er det svært lige at komme væk. Måske skal du søge psykolog hjælp, det har hjulpet mig rigtig meget (jeg var/er samme sted som dig med selvmordstanker og et helvede hjemme) evt igennem det søge aflastning så du kan komme væk hjemme fra, evt bare fast 3 dage i ugen det bejøver jo ikke være noget vildt

    Min psykolog forslog jeg HVER dag skulle finde mindst to ting om dagen der var godt, om det var at aftensmaden var god eller at jeg fik lavet alle mine lektier er lige meget. Ingen ting er for små.

    Og at blive tvunget til sex.. jamen så er han da bare det største røvhuld. Find dine grænser og stå ved dem, det er hårdt som bare fanden men det vær

    Har du brug for at få læsset noget af til en der ikke kender din situation så må du gerne skrive til mig. Jeg har selv en del i rygsækken så dømmer ikke på noget.


  • #23   6. jan 2014 DD - Det er da muligt hun gerne vil have beskæftigelse på at hun er smuk. Det er da også et tegn på mangel på selvværd. Mine venner og familie siger da også at jeg bestemt ikke skal tabe mig, men derfor kan man altså godt have et træls syn på sig selv. Det er bestemt ikke lykken at være "tynd."
    TS - Sorry, havde overset det med overgrebene. Det skal du nok få meldt og få professionel hjælp til! smiley


  • #25   6. jan 2014 Shit, og så er du bare mega smuk! smiley

    Men hvis du har det sådan, synes jeg du skal snakke med en psykolog. Du kan starte med at gå til lægen og fortælle om det, de plejer at kunne henvise til en god en smiley


  • #26   6. jan 2014 Anna

    Der er jeg skam helt enig, jeg indrømmer gerne jeg f.eks poster en del af mine ansigts billeder på FB for at få bekræftelse i jeg er køn, og det kan ødelægge en hel dag hvis der kommer kritik på min krop.
    Der jeg vil frem til er at hun skal holde fast i det hun faktisk synes om sig selv og ikke lade meninger banke hende ned. For det hun udstråler er det hun er, og det er det der er vigtigt med dårligt selvværd.
    Nemmere sagt end gjordt, i know, ellers ville jeg vel selv kunne det.



  • #27   6. jan 2014 vil også lige sige at disse billeer ikke er nye, det nyeste er fra august, og det er det i kjole..
    og jo, nogengange når jeg tager billeder af mig selv kan jeg tænke "er det virkelig sådan jeg ser ud, SÅ grim er jeg da egentlig heller ikk" men når jeg ser mig selv i virkeligheden er det slet ikke det samme...
    derfor har jeg nogenge taget billeder af mig selv, og når jeg har været nede kigget på dem og tænkt "jeg er god nok".

    Jeg har prøvet det der med at sige positive ting om sig selv i spejlet, men det ender altid med at jeg står og tænker "hvad er det jeg prøver at bilde mig selv ind, det passer jo ikke, jeg er bare fed og grim :("


  • #28   6. jan 2014 Og forresten TS. Hvis du vil se TYKKE lår, så stalk mig. DET er tykke lår.

  • #29   6. jan 2014 DD - Det er klart, at det hjælper på udstålingen, men din første kommentar virkede bare ikke som om det var der du ville hen. smiley
    Fred være med det.


  • #30   6. jan 2014 Nu føler jeg mig virkelig fed.. som i 150 kilo fed.

    - syntes det er lidt utroligt man kan føle sig tyk når man har en så 'perfekt' krop som dig. Du er abselut ikke tyk..


  • #31   6. jan 2014 Lulu: Det får jeg også ofte afvide, og at jeg er en flot pige osv.. og når jeg kigger på andre piger, selvom de overhovedet ikke er tynde eller noget, kan jeg sagtens tænke "hold op hun er smuk" uden det er noget specielt, men ved mig selv er der kun negative ting..
    nogengange spiser jeg slet ikke.. fordi jeg ikke har lyst fordi jeg føler mig fed.
    jeg har prøvet med det at gå til fitness, for at kunne se fremskridt og blive glad pga det..
    men efter 3måneder hvor jeg løb og styrketrænede 4-6 gange om ugen næsten uden resultat så stoppede det ligesom bare...

    hvor kan jeg søge en psykolog henne? og kan jeg gøre det uden mine forældre ved det?


  • #32   6. jan 2014 Du kan tage til lægen og snakke med vedkommende der som en start smiley

  • #34   6. jan 2014 Anna

    Det jo hvad det er smiley


  • #35   6. jan 2014 jamen det gør jeg da nok et eller andet sted også...
    fordi jeg ikke selv føler mig god nok, og når man så konstant bare får negative ting afvide bliver det jo ikke bedre


  • #36   6. jan 2014 selvtillid, selvrespekt og selvet (jeget) der er store forskelle på disse tre ting, jeg tror der er nogle i tråden der kommer til at blande disse tre ting lidt sammen, du kan dele dem såldes op.
    manglende selvtillid= jeg tror ikke jeg kan.
    manglende selvrespekt= jeg ved jeg kan, men gør det ikke.
    Manglende selvet= jeg ved ikke om jeg kan eller om man kan


  • #37   6. jan 2014 Jeg syntes du skal snakke med nogen om det, om muligt en professionel. For den er helt gal med dit selvbillede. Og det med du er blevet tvunget til sex, det burde ikke ske for nogen, og selvfølgelig har du ret til at få noget hjælp til at bearbejde det!

    Til alle jer der siger at billederne udstråler selvtillid!:
    Hvordan kan i sige hvordan Marika har det, ud fra de billeder der?
    Jeg kunne sku da også godt lave sådanne billeder, og så gå hjem og tude foran spejlet?! I kan slet ikke dømme det ud fra billeder. Det er ufatteligt nemt af få sig selv til at fremstå ovenud lykkelig, og som om man har alt, på billeder, men i virkeligheden ligge på randen af selvmord.

    - I kan altså heller ikke bruge den der: "Hvordan kan du klage over at du føler dig fed? Jeg er da meget tykkere, hvad er jeg så?!" Det er slet ikke sådan man ser på det. Jeg syntes da også jeg er forfærdeligt fed, men min veninde der vejer 30 kilo mere end mig, syntes jeg er utroligt smuk! Man kun dømmer sig selv så hårdt.


  • #40   6. jan 2014 Godt nok er jeg 13 år, men jeg er blevet mobbet, ret groft..
    Jeg mistede lysten til livet, alt.
    Jeg gav helt op, kastede alt fra mig.
    Men nu, et år efter har jeg fået det hele tilbage.
    Godt nok er jeg SLET ikke tilfreds med min krop eller noget, men ja.
    Jeg er glad, men der mangler stadig selvtillid.

    Det jeg gjorde var:
    -Jeg tog mig sammen, og sagde til mig selv at jeg duede til et eller andet.
    -Jeg flyttede skole, og startede et helt nyt liv.
    -Jeg skrev meget med mine venner/veninder om problemer.
    -Jeg fandt nogle nye venner.
    -Jeg tænkte at der sikkert var en eller anden ude i verden, der kunne lide mig for den jeg er.
    -Jeg lavede ikke om på mig selv.
    -Jeg stoppede med min facade, og lod ikke som om jeg var glad. (Det resulterede i at stort set alle dem der mobbede mig, blev helt måløse.)
    -Jeg sagde til mig selv hver dag, du er god nok som du er.(Selvom jeg følte at jeg ligeså godt kunne lade være med at leve, for hvem ville savne mig?)

    Så, jeg gjorde alt for at komme op igen.
    Det har taget lang tid, og jeg er stadig ikke helt vild med dem fra min klasse.
    De kalder mig nogle gange mindre pæne ting.

    -Jeg syntes du er rigtig smuk, og det er IKKE bare noget jeg siger.
    Jeg siger nemlig ikke noget jeg ikke mener.
    Du stråler som en stjerne, og du skal være dig selv.
    Du er god nok.
    Jeg ved inderst inde, at du er en af de bedste.

    Hvis du har lyst, så skriv til mig om det.
    Jeg vil hjælpe dig så godt jeg nu kan.


  • #43   6. jan 2014 Du må meget undskylde mig, men efter at have læst dit indlæg og efterfølgende set dine billeder, troede jeg ærlig talt, at du tog pis på os allesammen og havde skrevet hele indlægget i sjov........

    Jeg har umiddelbart kun ét råd at give dig: Få dig et par briller. Der er noget helt galt med dit syn!


  • #45   6. jan 2014 Jeg lavede det her forumemne for at få hjælp, muligheder for at søge hjælp, og nogen at snakke med, ikke endnu en bunke mennesker som bare tror man er opmærksomhedskrævende!!!
    min mor smider mig ud hver gang hun er sur, kalder mig en luder, siger hun fortryder hun nogensinde har fået mig!
    min far drikker, siger jeg ødelægger hans liv og har slået mig, i en af hans mange meget fulde tilstande.
    min bror bor heller ikke hjemme mere af samme grund.
    min mor og stedfar skal skilles, og vi skal flytte, de skændes konstant, og oveni det har de så også begge 2 været hinanden utro og skændes konmstant.
    jeg kender knap nok mine lærere, da jeg fornyligt blev smidt ud fra min efterskole.
    min bror og hans venner "mobber" mig hele tiden med mine små bryster, min kæreste siger jeg har fede lår, der bliver startet rygter om mig!

    jeg har ingen INGEN at snakke med, og ja, jeg indrømmer gerne at jeg sidder og græder lige nu, for jeg havde troet at der var bare lidt mennesker i den her verden der ikke var så overfladiske. måske er det jer selv der er opmærksomhedskrævende!? at i har brug for at komme med smarte kommentarer og rakke ned på folk for at få det godt!!!
    sådan er jeg ikke, jeg vil hellere sidde i mit lile mussehul, hvor ingen kan se mig, og inderstinde faktisk helst ikke være her...


  • #48   6. jan 2014 Nu ved jeg godt at dit går meget dybere end det, men kandee Johnson på Youtube har for nyligt lavet den her video som har hjulpet mig op at mit sorte hul de sidste par dage - måske den kan give dig et lille puf hjælp smiley
    Og altså hvis du spørger mig, så er du super smuk - rødt hår er de kun positivt, smuk farve og så er det ikke alle enhver der er så heldige at have det smiley


  • #49   6. jan 2014 Du er smuk. Hvad enten du kan se det eller ej, så er det dét du er. Stå ved den person du er. Accepter din krop. Andre kan ikke acceptere dig eller din krop, før du selv gør det.

  • #50   6. jan 2014 Du er sgu da en smuk pige, din krop ville jeg gerne have.. brysterne lyder som det du er mest utilfreds med, men som 15 årig er de jo slet ikke færdig med at vokse.. Du kan begynde at lave en lille opsparing til at få dem lavet om når du er gammel nok.. Måske gør det dig bedre tilpas med det i sigte? Og skulle du gå hen og blive tilfreds, så har bare ekstra opsparing..
    Du SKAL søge hjælp.. Enten livlinjen, børnetelefonen, læge eller lærer.. De kan alle hjælpe dig..


  • #51   6. jan 2014 Mange tak allesammen, jeg må igang!
    Er glade for jeres hjælp! For det var netop det jeg søgte efter!


  • #52   7. jan 2014 Det hjælper da ingenting at fortælle hende at hun mangler briller og skal tage sig sammen smiley

    Søde Marika, som så mange andre vil jeg bare sige at du er smuk som du er. Og selvom jeg normalt ikke gør sådan noget, så kan du altid bare skrive hvis det er, evt over facebook eller lign. hvis det er nemmere for dig.
    Jeg har selv haft nogle af de problemer du snakker om, så jeg ved hvordan det er. Dog ikke så slemt som det du har været udsat for. smiley


  • #53   7. jan 2014 Og mht små bryster, så er mine nu også små - men så hænger de ikke, de er ikke i vejen, de passer godt til langt det meste tøj osv... Synes rigtigt mange ikke bryder sig om størrelsen på deres barm, uanset hvor stor/ lille den er. Jeg er nået frem til at man ligeså godt kan være glad for det man har, for der er bare andre ulemper og fordele ved andre størrelser - og det ville da være kedeligt hvis vi alle var ens....

  • #54   7. jan 2014 Nu ved jeg godt at det var i går du lavede emne...
    Men hvor er du flot! Mega pænt hår og en flot slank krop! smiley
    Men jeg kan godt forstå at du har det så svært efter det du skriver... Prøv at søg hjælp ved en.

    Men din selvtillid burde ikke fejle det mindste du er da mega flot! smiley


  • #55   7. jan 2014 du godeste hvor har du dog en masse ting at tumle med, det lyder da helt forfærdeligt, har du ikke nogle andre voksne i dit liv du kan gå til at fortælle dem hvordan du har det, hvor du skal da have hjælp og det kan kun gå for langsomt

  • #58   8. jan 2014 Hvis jeg havde så dårlig selvtillid som du beskriver, så vil jeg f.eks aldrig gå i sådan en top hvor folk kan se min mave (hvilket jeg slet ikke kan få mig..) eller få taget sådan nogle billeder. Og hvis det endelig skete, så vil jeg aldrig turde ligge dem offentligt ud.

    Jeg syntes ikke at du har noget at have dårlig selvtillid over. Syntes du er flot og måske faktisk en anelse for tynd til min smag. - men der er man jo meget forskellige.


  • #59   8. jan 2014 Holdt da op en masse hårde ting der er i dit liv! Det er jeg oprigtigt, virkeligt ked af.
    Der er mange der skriver at du ikke har grund til dårlig selvtillid fordi du er skide smuk, nytter jo ikke det store.
    Det er jo indeni det sider og derfor kan man sagtens udstråle noget andet end man føler.
    Vil Gérne skrive, har også selv en masse ting at tumle med bare i en anden grad..
    Skriv gerne, hvis du for brug for det. smiley


  • #62   9. jan 2014 Du er jo sindssyg køn!!! smiley
    Nu giver du mig dårlig selvtillid smiley


  • #64   10. jan 2014 Jeg er fuldt tilfreds med min krop fordi: Jeg ikke kan få en ny smiley

  • #66   11. jan 2014 Du er utrolig smuk, held og lykke fremover..:-)

  • #68   11. jan 2014 Ens selvtillid afhænger meget af, hvordan man ser på sig selv. I stedet for, at du hver gang du ser dig i spejlet, tænker "Jeg har en delle på maven, jeg er tyk, jeg er rødhåret, jeg har små bryster" skal du til at se de positive ting. Du bliver nødt til at lære at se alle de gode ting om dig selv. Du skal tænke "Jeg har smukke øjne, jeg har flotte lange ben" og alle de andre, positive ting, der er ved dig! Og det kan være super svært at få øjnene op for de gode ting, men jeg lover dig, de er der. Næsten endnu vigtigere, så skal du tænke på dine gode personlige egenskaber. Du er en stærk person, og det, at du tør bede om hjælp, gør dig endnu stærkere.

    Og til dig, der er tolv år, 165 høj og 49-51 kg, og mener du er tyk: pas på med at sige sådan noget. Ikke kun for din egen skyld, men også for andres. For din skyld, for hvis du siger det ofte nok, så tror du på det. For andres skyld, fordi du ikke vejer ret meget, og derfor ved at sige, du er tyk, får andre til at tro, de er direkte fede. Jeg selv er næsten 10 centimeter lavere end dig, og jeg vejer 51-52. Det er overhovedet ikke for meget, faktisk tog jeg ikke skade af et ekstra kilo eller to. Men hvis jeg nu havde det dårligt med mig selv, så ville jeg med det samme tro, at når du var så meget højere end mig, men vejede lidt mindre, så måtte jeg jo nærmest være overvægtig, og så ville jeg begynde at kæmpe for at nå de 40 kilo, hvilket ville være direkte dumt. Det med vægt er for mange et følsomt emne smiley

    Og intet af det her er ondt ment, jeg prøver bare at hjælpe smiley


  • #69   11. jan 2014 Marika. God damn it du er smuk! jeg var serisøt ved at falde ned af stolen, for det var ikke den pige jeg havde regnet med at se efter den tekst!

    Jeg synes virkelig du skal opsøge en psykolog. Hvis din skole har en, så start der. Har du en lærer du kan snakke med om det? Og så vil jeg foreslå dig at følge Cecilies råd, de lyder super gode. Du sider i et dumt sort hul, og er tydeligvis havnet i dum cirkel, som du nu skal til at bryde ud af. Og det ér helt vildt svært, og det tager lang tid. ¨

    Ifh til dine forældre, så synes jeg du skal tage fat i skolen, som så kan hjælpe dig med at få fat i komunnen, for jeg tror ikke på at du kommer nogen vegne med forældre som dem!

    Du må super gerne skrive til mig hvis du har lyst, og i det mindste holde os opdateret. Stort knus til dig, og alt held og lykke smiley


  • #70   12. jan 2014 DD: OMG din første kommentar, du kan da ikke sige ud fra billederne at hun ikke mangler selvtillid, hvad med at lytte til hvad hun skriver istedet.
    jeg kan ikke klare at folk herinde altid har et eller andet at brokke sig over eller et eller andet at sætte spørgsmåls tegn ved. hvis man har lav selvtillid er det da ikke et under at man søger lidt bekræftelse i at det ikke er så slemt som man selv tror, lad nu vær med at have ondt i røven over det ikke? smiley
    TS: udfra billederne synes jeg du ser rigtig køn ud, og hvis du skulle forestille at være tyk tror jeg alle vil være tykke smiley Du ser rigtig flot slank ud, men det er klart at du har fået lidt dårlig selvtillid hvis du har sådanne problemer med familien men husk nu at det er dem der er problemet ikke dig smiley


  • #72   14. jan 2014 Tak for kommentarerne alle sammen.
    Lige nu går det nogenlunde herhjemme, og jeg har det egentlig fint nok.
    Jeg har ikke rigtig mulighed for noget skolepsykolog, da vi ikke har sådan en, men overvejer at kontakte kommunen, ville bare helst have at mine forældre ikke skulle vide det da det vil starte nogle skænderier herhjemme.
    Selvtilliden går lidt op og ned, jeg har prøvet med det der "jeg er smuk og slank" og det virker nogengange..
    Men andre gange er det bare som at snakke til en dør.

    Jeg har rigtig mange humør svingninger for tiden, jeg bliver let sur, er lidt trist hele tiden, kan ud af det blå bare bryde ud i gråd...

    Men det går, jeg overlever smiley


  • #76   19. jan 2014 Hey søde og smukke dig, du skal lære at tro på dig selv og de ting du gør! smiley du skal ikke tænke på hvad andre siger eller gør mod dig. Det er deres problem og ofte er folk bare skide jaloux....du skal bare lære og prøve at smile og tænke fuck dem, jeg er som jeg er og det er jeg skide stolt af.. smiley det er svært og tager tid. Du blir nød til at finde dig selv 100 % du kan altid skrive til mig smiley

    Og her bare jeg var lige så smuk som dig! smiley


  • #77   4. feb 2014 smiley Wow du er smuk! Du er jo perfekt

Kommentér på:
Selvtillid... :(

Annonce