{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres holdning til
  • #1   6. feb 2014 kommer vel an på om man har hest for at blive top rytter eller for at ha en bedste ven.. smiley

    har det fint med dem som skifter hest hvert andet år, da hesten ikke kan give dem mere udfordring.. men ville personligt aldrig selv kunne..


  • #2   6. feb 2014 Jeg synes det er folks egen sag. Personligt, ville jeg aldrig selv gøre det. smiley

  • #3   6. feb 2014 jeg kan ikke forstå det

    men okay andre gør det bare jeg kan slippe for selv at gøre det


  • #4   6. feb 2014 Jeg forstår da sagtens at folk med ambitioner bytter ponyen ud med en hest smiley

  • #6   6. feb 2014 Jeg har selv gjort det.
    Jeg red en skøn hoppe, dog med for smalle luftrør, hvor 25% af lungekapaciteten så ryger, den derfor både hoster og rækker tunge under ridning med bid. 1 km. væk hos en af de andre af mine naboer stod en stor lækker vallak som kunne til og MB0. Der skiftede jeg, dog kunne jeg forsat altid komme og ride hoppen når jeg fik tid og lyst.
    Vallakken en nu aflivet, desværre, jeg nåede at ride ham i 3 år og vat ualmindeligt glad for ham, men han havde desværre fået kræft. Jeg rider nu på hoppen igen, er dog begyndt på bidløs, den rækker ikke længere tunge, men hoster dog stadig af og til. Jeg har nu affundet mig med at det er den jeg rider nu, og så må jeg undværre dressurstævnerne smiley


  • #7   6. feb 2014 Jeg synes både det er okay og forkert smiley
    Synes et er synd at have en hest som man "kun" bruger til konkurrence, altså at man nærmest er ligeglad med den så snart man ikke kan ride stævner mere.
    Men på den anden side, er det vel også godt for den, for så vil rytteren jo nok ikke komme til at bruge den, og give den den opmærksomhed den kræver smiley


  • #8   6. feb 2014 Det har jeg ikke noget problem med.

    Og husk folkens. Fordi man skifter sin pony ud med en hest når man falder for aldersgrænsen betyder det jo ikke at man ikke er ked af det eller ikke elsker den!

    tror bare at mange har brug for at komme videre og udvikle sig indenfor ridningen. Og der er det godt at kunne komme ud til stævnerne smiley


  • #9   6. feb 2014 Jeg forstår det godt. Det dyrt at have hest, og hvis man går op i sporten er man jo bød til at sælge. Der er ikke mange der har råd til at have to heste opstaldet

  • #11   6. feb 2014 Hvis man er ærlig og siger stævner er vigtigere for en end selve hesten, så har jeg intet imod det smiley

    Men de der typer 'min soulmate, tud, tud' dem griner jeg lidt af.


  • #12   6. feb 2014 Jeg har selv gjordt det, og forstår fuldt ud at folk sælger ponyen når deres pony tid er slut smiley
    Jeg elsker selvfølgelig min hest og jeg gør alt for at den har det godt, men for mig er den lige så meget en del af min sport smiley


  • #13   6. feb 2014 Enig ! Daydreamer

  • #14   6. feb 2014 Det er bestemt ikke en dødsdom at sælge sin pony. Hvis man gerne vil mere med sin ridning end hvad ponyen kan tilbyde (fx når man falder for aldersgrænsen), jamen så er det da meget bedre at lade andre få glæde af ponyen end at beholde den og måske blive mindre og mindre glad for den, fordi den forhindre én i det man gerne vil.

    Hvis man ikke er glad for sin hest mere af den ene eller den anden grund, så findes der helt sikkert andre hesteglade mennesker som vil kunne tage sig mindst lige så godt af den som man selv kan... Selvom det måske er svært at anerkende


Kommentér på:
Jeres holdning til

Annonce