{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Ulvetænder {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg'er.

Jeg er kommet ud for denne situation, at jeg har købt ny hest.
Jeg havde redet ham i to måneder inden køb; han var super dygtig.

Da jeg så havde købt ham (Har haft handelsundersøgelse og hestemassage til ham) red vi ca 2 uger. Det gik godt; men så en dag, da vi red - vi havde redet i 30 minutter - begyndte han at bukke og stejle, med ørerne helt tilbage.

Dyrlægen siger, at han har to ulvetænder - kan det være det, som genere ham?

Vh Sara

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulvetænder
  • #1   7. feb 2014 Ved vores Shadie viste det sig at han havde en knækket ulvetand og en "blind" ulvetand (så ligger den lige under tandkødet) - da de kom ud blev han en helt anden pony - blev meget mere stabil og slog ikke fra - som han havde gjort meget på den ene volte - så Ja - det kan genere en hest meget smiley

• #2   7. feb 2014 Det kan det godt ja. Min pinto blev også helt umulig fra den ene dag til den anden, tog biddet, var sur og helt ustyrlig...
    Fik ulvetænderne fjernet og det hjalp. Det tog dog ca 3 uger inden hun holdt op med at tro, det stadig gjorde ondt.
    Det kan dog også bare være tandspidser?

• #3   7. feb 2014 Det er svært at sige - men få dem da ud, så finder du ud af det smiley
    Min 3 års fik fjernet ulvetænder i tirsdags uden problemer. Han ville ikke rigtig tage imod biddet og gik imod det (ikke med rytter endnu, men i lange liner)

• #5   7. feb 2014 Jeg ville også få dem fjernet :-)da det ,som de andre også skrive herinde ,kan genere rigtig meget . jeg fik også fjernet ulvetænder på min kørepony inden kort efter jeg begyndte at tilkøre ham. Rigtig god weekend smiley

• #6   7. feb 2014 Det kan godt være dem..
    Men min Comet har to ulvetænder og har aldrig haft problemer smiley
    Tandlægen Og dyrelægen siger at det ikke generer hende, det er også mest hvis de har en det kan generere smiley

Kommentér på:
Ulvetænder

Annonce