{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Hvordan siger jeg min lejede boks op?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle! Min nabo som flyttede hertil i sommers har min hest gående samt sin hesteflok på 10...Der er store folde og fine bokse, men de kommer ikke så tit ud medmindre det er weekend eller ferie...jeg er den eneste opstalder og jeg føler mig lidt ensom. Jeg tror heller ikke min hest trives optimalt, for hun har ingen legekamerater på sin egen alder...
Jeg valgte stedet fordi jeg kunne gå hen til hende når jeg havde lyst og fordi jeg red der før jeg fik hest...
Stalden ligger langt væk fra ALT..3 kilometer fra nærmeste ridehus ( det er langt når man ingen trailer har og hesten er bange for biler ), der er skov 4 kilometer væk og ellers er der bare marker...


Men nu har jeg fået tilbudt en boks hos min rigtig gode rideveninde. Hun bor så 4 kilometer fra mig...
Vi rider sammen i weekenderne og jeg rider for hende om onsdagen smiley
Vi hygger os virkelig sammen!
Hos dem er der stor lys stald, rideklub 50 meter fra stalddøren, de bor i byen så jeg kan gøre min følledims trafiksikker på den måde uden hun kan hoppe ud foran en traktor eller i en grøft og der er 100 meter til nærmeste skov ned af en marksti...
Stedet er helt fantastisk! De fodre med foder af rigtig høj kvalitet osv. Jeg har selvskab idet min veninde jo er der og en af mine andre veninder har også hest der og hun får formegentlig snart en plag på samme alder som min så de kan lege sammen..
Jeg står i det dilemma at jeg skal have hende på sommerferie hos veninden, og det er fint nok. Men hvordan fortæller jeg staldejer at jeg ikke kommer tilbage med hesten? Han holder jo også af hende og så bliver han helt ensom...
Jeg tænker også at hun kommer til at savne sine venner?
Og jeg holder jo af ham osv. men min hest kommer i første række for mig.
Jeg vil gerne forholde mig gode venner med ham, og han giver ,og da lov til at ride på hans heste engang i mellem helt frit...

Håber i kan hjælpe mig, jeg ønsker jo alle parter det bedste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan siger jeg min lejede boks op??
Kommentér på:
Hvordan siger jeg min lejede boks op??

Annonce