{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  citat hjælp ny tattoo
  • #2   13. feb 2014 Bare søg på citater herinde, og på nettet.
    Gem de bedste, evt få ideer til dit ejer/ændre lidt på det/dem, og så har du et godt citat til din tattoo. smiley


  • #3   13. feb 2014 Her er min:)

    profilbillede
  • #4   13. feb 2014 WAlways forgive but never forget, learn from your mistakes but never regret"
    Går selv og overvejer at få lavet den når jeg fylder 18 smiley


  • #5   13. feb 2014 "Rejection is God's protection"
    "The worst things in life come free to us"
    "You were given this life because you are strong enough to live it"
    "When the sun goes down, the stars comes out"


  • #7   13. feb 2014 hvad med en der er lidt mere personlig end bare noget du finder på nettet?

    evt en sangtekst der betyder noget for dig?:)


  • #8   13. feb 2014 I am the master of my fate, i am the captain of my soul

    -invictius

    http://www.poemhunter.com/poem/invictus/


  • #9   13. feb 2014 Who cares, as long as it pays smiley
    Eller: penge er roden til alt ondt smiley


  • #10   13. feb 2014 Skæbnen giver os slægtninge. Venner vælger vi selv

    Mellem venner er der ikke behov for retfærdighed.

    En ven er en der kender sangen i dit hjerte, og synger den tilbage til dig når du har glemt orderne

    Rigtige venner kommer ikke an på hvor lang tid man har kendt hinanden, men hvor meget de har gjort for én på den tid

    Kærlighed kan dø af sandhed og venskab af løgn.

    Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget du lærer i skolen.

    Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du i virkeligheden ikke lært noget som helst.

    Der findes ingen fremmede, kun venner vi ikke kender

    Sande venner er ligesom diamanter, ædle og sjældne. Falske venner er som blade, findes overalt.

    Mange mennesker vil gå ind og ud af dit liv, men kun sande venner vil efterlade spor i dit hjerte.

    Husk, at den største gave ikke findes i en butik eller under et træ, men i hjerterne hos sande venner

    Venskab er livets vin.

    En falsk og ond ven er farligere end et vildt dyr. Et vildt dyr kan skade din krop, men en ond ven vil skade dit sind

    Venner er som penge, lettere at skaffe end at beholde

    De er dine venner i dag, men er de også dine venner imorgen

    Gode venner er som stjerner. Man kan ikke altid se dem, men man ved de altid er der.

    Den som holder sig gode venner med alle er ikke ven med nogen

    Ens gamle venner dukker sommetider op som spøgelser – og de fleste hader spøgelser

    En rigtig ven kan se tårer bag smilet.

    Vi har læst, at vi skal tilgive vores fjender; men vi har ikke læst, at vi skal tilgive vores venner

    Gode venner kan lave alting sammen, men kun de bedste venner er istand til at lave ingenting sammen.

    Det er godt at have få venner og mange bekendte – og at vide, hvem der er hvad

    En ven er én der ved hvem du er, forstår hvor du kommer fra, accepterer hvem du er blevet, og alligevel, nænsomt lader dig vokse

    Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig

    En rigtig ven fortæller dig det, når du har spinat mellem tænderne.

    Det bedste spejl er en gammel ven.

    Sande venner besøger os i medgang kun, når de er indbudt, men kommer i modgang uden indbydelse

    Min bedste ven er den, der bringer det bedste frem i mig

    "Livet er et puslespil der skal samles, nogle brikker bliver væk undervejs, mens andre altid er til at finde.

    "Jalousi er ikke frygten for at dele, men angsten for at miste."

    "Jeg ser hende hver dag, men hver gang jeg ser hende er det som første gang."

    "Der er ingen der er perfekte, men der er nogen der er perfekte for hinanden."

    "At forstå hinanden er ikke så vigtigt som at acceptere
    hinanden."

    "Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."

    "Det er ikke svært at finde en der kan få dig til at smile, det er ikke svært at finde en der kan få dig til at græde. Kunsten er at finde en, der kan få dig til at smile med tårer i øjnene."

    "Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst."

    "Ved at bede et andet menneske om hjælp, giver du dette menneske en gave."

    "En rigtig ven er en, der accepterer din fortid, tror på din fremtid, og kan lide dig, som den du er nu."

    'Lov mig, du altid vil huske, at du er modigere end du synes, stærkere end du ser ud til og klogere, end du tror'

    Sig hvad du mener selvom du er den eneste med den mening.
    Sig det selvom stemmen ryster.
    Sig det selvom du ahr en klump i halsen.
    Sig det selvom tårerne presser sig på.
    Din krop vil elske dig fordi du gjorde det.
    Og andre vil beundre og respektere dig fordi du turde at stå ved din mening.

    Du er en stor mester.
    Da du løb, rystede jorden. Himlen åbnede sig. Dødelige veg tilbage.
    De viste vejen til sejr. Og du møder mig ved sejrsskamlen.
    Jeg dækker dig med blomster

    "Den der spørger, er kun dum en gang, den der ikke spørger, er dum hele livet."

    "Tabere giver op,
    Vindere bliver ved med at tabe."

    "Den, der tror sig færdiguddannet, er mere færdig end uddannet."

    "Den bedste hævn er at være lykkelig."

    "Hvor besynderligt at anvende udtrykket ’Man lever kun én gang’ som undskyldning for at sjuske med sit liv."

    "Jeg får ofte at vide at jeg er heldig.
    Sjovt nok er det sådan, at jo mere jeg øver mig, jo mere heldig er jeg..."

    "Giv mennesker mere end de forventer og gør det med glæde."

    "Fiasko er muligheden for at kunne begynde igen på en mere intelligent måde."

    "Den, der starter med at være sikker på alt ender med at tvivle - men den, der starter med at tvivle vil ende med at blive sikker på alt…"

    "En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder."

    "At leve godt og lykkeligt er intet andet end at leve ærligt og retsindigt."

    "De, som mister rigdom, mister meget. De, som mister en ven, mister mere. Men de, som mister modet, mister alt."

    "Det der ikke nedbryder dig
    -gør dig stærkere."

    "Den sikreste måde at slå en ide ihjel på
    er at holde den for sig selv."

    "Vær ikke bange for modstand.
    Husk det er i modvind, ikke i medvind, en drage stiger."

    "Afgørende for, om du når dine mål, er ikke vindens luner - men måden, du sætter dine sejl på."

    "Nogle gange tænker jeg, at jorden er paradiset. Vi mennesker har bare ikke opdaget det."

    "Hvis ikke man prøver noget, så sker der ikke noget."

    "If it doesn´t kill you, it will make you stronger."

    "Jeg kan ikke give en opskrift på succes, men derimod en
    opskrift på nederlag; prøv at gøre alle tilpas."

    "Du skal vokse og blomstre og sætte dine frø
    Du er endnu for ringe til at dø!"

    "Undskyld, jeg skriver langt. Jeg har ikke tid til at skrive kort."

    "Øjet ser hvad det vil."


  • #11   13. feb 2014 Tak for alle de svar der er kommet indtil vider smiley
    Har allerede selv et citat på min arm hvor der står: when life gives you hundred reason to cry, show life you have a thousand reason to smile...
    beause What dosent kill you makes you stronger.

    Men nu vil jeg og gerne have på ryggen og synes jeg har kigget over alt på nette derfor ville jeg bare høre hvad i havde af citater i kunne lide


  • #12   13. feb 2014 jeg har "death is only the beginning" skrevet med heroglyfer skrevet rundt omkring på min ankel.

    og skal også have skrevet "lev today, fight tomorrow" et eller andet sted..

    det er begge citater fra filmen mummien, men syntes de er skide gode, og siger noget om at man skal kæmpe videre og ikk være bange


  • #13   13. feb 2014 Jeg skal have skrevet Face Your Fears, ligeså snart jeg er 18 smiley

  • #14   13. feb 2014 "Happiness is only real when shared"

    "Rather than love, than money, than fame, give me truth."
    Af Henry David Thoreau

    Søg evt. på ham! Han har nogle vilde quotes smiley


  • #15   13. feb 2014 Min næste tus skal være på min arm, hvor der skal stå:

    Where there is desire, there is gonna be a flame
    Where there is a flame, someone's bound to get burned
    But just because it burns, it doesn't mean you're gonna die
    You gotta get up and try, and try, and try

    Teksten er fra Pink's sang Try, som er en sang jeg har hørt utrolig meget, den minder mig om at i en hver passion (her tænker jeg både heste, drenge og andet), er der forhindringer, svære perioder og man kan ikke undgå at blive såret, men det hjælper ikke noget at give op, jeg er nød til at blive ved, for der vil altid være forhindringer og dårlige perioder. smiley


  • #16   13. feb 2014 Har selv en på min underarm hvor der står believe in yourself, stay strong and Enver give up smiley

  • #17   13. feb 2014 vil gerne selv have en der hedder "it's time to let go, it'll be okay", for at minde mig om at man skal huske at give slip på alle de dårlige minder, jeg i hvert fald godt kan føle, har gjort mig til den jeg er, og til tider har følt mig bundet af smiley Men nu må vi se, jeg vil først have det heeelt perfekte sted før jeg får den smiley

    Ellers har jeg i min studenterhue fået graveret "live with no excuses and love with no regrets", som jeg syntes er ret fedt smiley

    When I hear somebody sigh, "Life is hard," I am always tempted to ask, "Compared to what?"
    - Sydney J. Harris

    A dream doesn't become reality through magic; it takes sweat, determination and hard work.
    ~ Colin Powell

    Never love anybody who treats you like you're ordinary - Oscar Wilde


    der var lidt :)!


  • #18   14. feb 2014 Hold da op der er alligevel nogen gode, tror jeg skal gemme dem til når jeg selv skal have en, snart forhåbeligt? smiley

Kommentér på:
citat hjælp ny tattoo

Annonce