{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Fået opereret ører - føler mig rastløs.. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at jeg i mandags fik syet mine stritører ind og derfor render med med forbinding til d. 18/2. Men hold nu op, hvor går tiden langsomt og hvor føler jeg mig ufattelig rastløs. Jeg må ikke rigtigt lave noget.. smiley og så beslutter min DVDafspiller sig selvfølgelig for at stå af, når jeg så finder ud af, at jeg kan kører flere sæsoner af min yndlingsserie igennem... -.-

Doh!

Hvad laver I i ferien? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fået opereret ører - føler mig rastløs..
  • #1   15. feb 2014 Sikke da noget øv smiley du kan ikke så dvd på computeren?

Jeg er på vej over til en veninde for at tage billeder af hende da hun skal ride stævne

• #2   15. feb 2014 Sarah: Jo, men jeg kan ikke for godt tåle og se film længe på min computer. Jeg bruger briller med 7,5 i styrke og dem kan jeg ikke have på lige nu. Så det er noget l.o.r.t smiley

Orv, det lyder ellers hyggeligt! Hvor skal du starte henne? Hun må have held og lykke så!

• #3   15. feb 2014 Jeg er igang med mit værelse! smiley
    er igang med anden omgang maling, om det så er væggene eller mig der har fået mest maling, kan diskuteres smiley og så har jeg fået sorteret i mine ting, så der er smidt 4 sække ud, et sofabord og en kommode smiley

men det kan du jo så nok heller ikke, det er heller ikke sikkert dit trænger så meget som mit gjorde smiley

Kommentér på:
Fået opereret ører - føler mig rastløs..

Annonce