{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

Låne pony/hest til efterskole {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg regner med at skulle på efter skole i året 2015/2016, og jeg ville gerne på ridelinje. Men har ikke selv hest eller pony, er der nogen der har erfaring med at låne en hyp et år? Er det for svært at sige "farvel" igen? Er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre....
Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låne pony/hest til efterskole
  • #1   25. feb 2014 Nu har jeg dog ikke selv prøvet det, men jeg tror ikke der er nogle tvivl om at det er meget svært at sige farvel igen! Det er en hest du knytter dig til i et helt år!

Men hvilke efterskoler kigger du på? smiley

• #2   25. feb 2014 Du kan jo bare skrive kontrakt på feks. 1 år?
    Det er vel altid svært at sige farvel, men vi ved jo ikke hvordan dit forhold bliver mellem hesten og dig?
    Hvis det endelig er, så find en efterskole hvor de også har lidt heste/poonyer man låner/deler med 1 anden. smiley

• #3   25. feb 2014 Tak for svarene smiley Jeg har kigget på Lundby efterskole smiley

• #4   25. feb 2014 Der har min datter gået, hun var super glad for det smiley
    Hun havde dog heller ikke selv hest på det tidspunkt, så hun havde part på en af Lundby Efterskoles heste.

Hun knyttede sig selvfølgelig til hesten og det var svært at sige farvel, men hun ville ikke have været foruden smiley

• #5   25. feb 2014 Belinda: Okay, ved du hvad niveau hestene der ligger på? smiley

• #6   25. feb 2014 Jeg tror det er meget svært at sige farvel, jeg tænker også lidt på ride efterskole om et par år. Men ved ikke hvilken hest jeg skulle tage med, min part er helt fantastisk, men ejeren sælger ham ikke. Så jeg regner ikke med at kunne låne ham i et helt år. Desværre smiley

• #7   25. feb 2014 hvad med at låne en med forkøbsret, så kan du købe den hvis du bliver rigtig glad for den, og lade være hvis det ikke er den rigtige hest for dig.

Kommentér på:
Låne pony/hest til efterskole

Annonce