{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intershowhorse
  • #1   28. feb 2014 Billede nr 11 vil være godt til bedste træningsbillede og billede nr 2 som bedste gangart og billedet til go røv er godt. Tror også du skal tænke på kvaliteten af billederne smiley

• #2   28. feb 2014 Mange tak! smiley Og ja, kvaliteten er ikke helt super på de fleste billeder, men mange af dem er taget ud af video, da den hvide blev aflivet i oktober, og den anden kom jeg af med lidt før sommerferien såå smiley Havde virkelig ingen direkte gode billeder til disse klasser, desværre!!

• #3   28. feb 2014 Helt ærligt, så syntes jeg ikke nogle af dine billeder er specielt gode, eller vil have en chance. De er næsten alle slørede, og ikke specielt fangende, så ville selv vente til jeg fik nogle virkelig gode, skarpe og fangende billeder smiley

• #4   28. feb 2014 Af erfaring ved jeg dog at de ikke går efter kvalitet men selve billedet smiley

• #5   28. feb 2014 de bedømmer meget på kvaliteten, så lad hellere være, jeg har mange gange fået lang lavere placeringer, eller slet ingen (har faktisk spurgt dem hvorfor jeg ikke fik en placering, og det var pg. kvaliteten, så jeg ville ikke deltage med de her billeder smiley

• #6   28. feb 2014 Synes billede 11 er det der fanger mig mest smiley De andre billeder med løsspring er der desværre hele tiden en snor i vejen og lidt forstyrrende baggrund. Ellers nogle utrolig smukke heste smiley Go'røv kan også gå an, men jeg savner at billedet er en smule mere interessant og noget man ikke har set før smiley

• #7   28. feb 2014 Har deltaget med billede 2 og 11 i de første links :-)! Så krydser vi bare fingre ;-)!

• #8   28. feb 2014 Held og lykke med dem, håber du klarer dig godt smiley Jeg er desværre ikke med i år på grund af manglende tid og for lidt penge. Men var så også med hver eneste måned sidste år og kom i top 5 på begge ranglister smiley Så nu er det tid til en pause smiley

• #9   28. feb 2014 Ville super gerne have deltaget med den hvide igen denne måned, nu hvor det er i starten og vi ikke ligger i bunden på ekvipage listen (vi fik en anden plads i sidste måneds ene klasse), men har bare ingen gode billeder øv smiley Kæmper mig dog op de andre måneder, så vi måske har en chance på ranglisterne! smiley Det kunne være super fedt, nu hvor jeg startede med at deltage for første gang sidste måned! smiley

Min roset blev dog hapset af posten, så de har bestilt en ny, som først ankommer om 2 uger - øv bøv!

• #10   28. feb 2014 Postdanmark er desværre tit et problem for Intershowhorse, hvilket er synd for dem, for de gør et kæmpe arbejde smiley Men jeg har flere gange ikke modtaget rosetter og ærespræmier, hvor jeg skulle kontakte dem. Men de er så søde og gode til at få styr på tingene, så selvom der går lidt tid, får du helt sikkert din roset smiley Håber i hvert fald at du klarer dig godt i det her år smiley Et godt tip er at finde en idé til et billede, som dommerne ikke har set før. For så virker det både spændende og interessant smiley

• #11   28. feb 2014 Billedekvaliteten har bestemt osse noget at sige.
    Og kigger man på vinderbillederne, er 99% i go/rimelig kvalitet.
    At billedet viser det der står i beskrivelsen, har self osse betydning.
    Men da det jo er forskellige der dømmer, ka man jo ik gå efter noget bestemt.
    Er bestemt blevet meget smiley smiley overrasket over nogen bedømmelser.

• #12   2. mar 2014 Har også været ret chokeret over nogle af vinderne, men det kan ikke rigtig diskuteres - når dommeren har valgt så har dommeren valgt, også selvom at man selv synes ens billede var 1000 gange bedre, øv! smiley

Men har virkelig set mange 'dårlige' billeder (dårlig kvalitet) som har vundet, og det står skrevet i nogle af klassernes beskrivelser hvis der lægges ekstra vægt på kvalitet, så krydser virkelig fingre! smiley

• #13   2. mar 2014 Jeg ved der nogle gange er flere, der har kommenteret dommervalget.
    Har selv haft et billede diskuteret, billedet havde alt, super skarpt og lækre farver - det fik ingen placering.
    Flere skrev, at de faktisk havde haft det som 1.
    Hvis ellers et billed har det hele, ka man godt se bort fra kvalitet.

Nu har jeg set dine, og mener det var gangartsbilledet der nok burde være klippet til, så alt "støjen" blev fjernet.
    Det havde klart givet større chance:)

Den eneste gang jeg har direkte har klaget, var da der var kommenteret på mine shorts og mangel på ridehjelm - det havde intet med noget at gør.

Kommentér på:
Intershowhorse

Annonce