{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Intershowhorse ... {{forumTopicSubject}}

Deltog i Januar måned for første gang i Intershowhorse, og var så heldig at vinde en anden plads. Den roset har jeg aldrig set skyggen af, trods jeg har kontaktet dem flere gange, og de har skrevet de fik lavet en ny roset og sendte den afsted. Det er snart to måneder siden de skrev det, og jeg har stadig ikke modtaget noget som helst.

Deltog så igen i feb hvor jeg ikke vandt noget, og deltog igen i marts hvor jeg vandt to rosetter, i god tro om at 'fejlen' med manglende roset i januar bare var et uheldigt tilfælde, og at jeg nok skulle modtage den snart.
Nu har vi maj måned, og jeg har stadig ikke set skyggen af de tre rosetter jeg har vundet.. Er jeg virkelig den eneste der stadig sidder og mangler? Synes efterhånden jeg har skrevet en del til dem, og de har da også svaret de fleste gange (angående januarrosetten - nu når jeg har skrevet om den manglende rosetter for marts har jeg intet svar fået)

De har lovet mig to gratis tilmeldinger som et plaster på såret, men ærligtalt vil jeg hellere have mine rosetter meget snart, i stedet for at deltage mere uden overhovedet at modtage det jeg bliver lovet smiley

Vandt en giveaway omkring april måned, som jeg modtog ugen efter at hun havde sendt den, så synes virkelig det er mærkeligt at rosetterne ikke dukker op.....

Har været inde og dobbelt tjekke min adresse flere gange, men alt står korrekt så er virkelig ved at være frustreret nu..

Er jeg virkelig den eneste der oplever det her? Jeg ved der har været store problemer med december rosetterne (hvis jeg husker rigtigt) men det er også det eneste jeg har hørt, om folk der manglede deres rosetter, og de fik da også deres..

Min veninde som også deltog i de samme måneder som jeg har modtaget sine rosetter for længe siden smiley Og en anden veninde som ikke bor pokkers langt væk fra mig modtog sin januars roset næsten lige efter de var blevet sendt afsted...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intershowhorse ...
  • #1   13. maj 2014 Jeg har deltaget og vundet hos ISH en enkelt gang.. Og har overhovedet ikke oplevet de problemer der.. Så det lyder da meget mystisk!

  • #2   13. maj 2014 Synes virkelig også at det er frustrerende efterhånden! smiley

  • #3   13. maj 2014 Jeg deltager ret tit, og modtager heldigvis mine rossetter. - Dog kan der godt gå noget tid inden jeg får dem hjem, og en enkelt gang har jeg prøvet at den er blevet væk i posten, men så fik jeg bare en ny. smiley
    Det lyder rigtig underligt det med dine smiley


  • #4   13. maj 2014 Har nu deltaget nogen par gange og venter stadig på dem fra sidste måned mener jeg nok, men de har vidst ikke selv fået dem hjem endnu smiley

  • #5   13. maj 2014 Vi opdagede dog ret hurtigt, at min var blevet væk i posten, og derfor bestilte de en ny smiley Men som sagt så er det altså et par måneder siden nu, og har stadig ikke fået den nye de lovede mig...

  • #6   13. maj 2014 Jeg oplevede det også rigtig mange gange ved min første roset - fik den 6 måneder efter jeg havde vundet den, hun blev ved med at få den retur af en mærkelig grund, så bad jeg hende om at sende den i min søsters navn, da hun havde modtaget sine rosetter når hun havde vundet - bum, tre dage senere lå min roset i postkassen.

    Det er sket flere gange for mig, hvis noget - ikke kun fra ISH - sendes i mit navn, sendes det i min søsters navn dukker det op, så bl.a. rosetter fra ISH og PETS bliver sendt i min søsters navn smiley

    Jeg fik også to gratis tilmeldinger som plaster på såret smiley

    Og det tager lang tid at få rosetterne, de bliver lavet England og skal først sendes - ISH venter vidst også selv længe på at få deres rosetter fra England smiley


  • #7   13. maj 2014 De har bare ikke fået noget retur overhovedet :S
    Og hun sagde at der ville gå omkring 14 dage før de fik den, og da hun havde fået den havde hun sendt den, men intet er kommet stadigvæk.. Modtager ALTID mine pakker fra andre steder - det er første gang der er bøvl med det smiley

    Min første mistanke var også at det var kommet retur til dem, men det afkraftede de med det samme, og som sagt modtog jeg mit ur fra en giveaway imellemtiden og kun med en uges venten... :S


  • #9   13. maj 2014 Der skulle meget gerne stå Line Mortensen på postkassen, da jeg ikke som sådan bruger mit mellemnavn særlig tit smiley Burde det have noget med det at gøre da???

    Har også før oplevet at posten bare har smidt pakkerne i skuret eller hvis et vindue har været åbent har de sat pakken i vinduskarmen, men har efterhånden tjekket det hele dagligt...


  • #11   13. maj 2014 jeg har aldrig haft problemer med dem, og har nu 9 eller 10 rosetter fra dem. Tror altså bare du har været meget uheldig smiley

Kommentér på:
Intershowhorse ...

Annonce