{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Intershowhorse {{forumTopicSubject}}

Hej Hg smiley

Da jeg nu ikke starter så mange stævner mere, men stadig har mit konkurrencegen, fandt jeg ved et tilfælde siden intershowhorse.dk

Der står man kan betale med mobilepay, men at det sendes til privatnummer og man skal skrive en sms til nummeret. Men er ikke helt sikker på hvordan jeg gør? Kan i fortælle mig det?

Har også andre spørgsmål:

Er det sikkert? (kan pengene sendes forkert? er ens oplysninger beskyttet?)

Hvilke erfaringer har I med siden?

Hvor tit har I været så heldige at vinde noget?

Mvh. Gry smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intershowhorse
  • #1   23. jun 2016 et spørgsmål mere.

    Må man tilmelde et billede af en pony der er død? Har nemlig min tidligere pony som desværre døde i 2009


  • #2   23. jun 2016 Har ikke prøvet at betale med mobilepay

    men deltager ofte og har også vundet noget... og du må gerne deltage med en død hest... det har jeg selv gjort, der er også indimellem klasser kun til heste der er smuttet over på den anden side


  • #3   23. jun 2016 Du kan finde "Daydreamer DD" herinde eller på facebook.
    Hun har deltaget rigtig meget og kan svare på dine spørgsmål smiley


  • #4   23. jun 2016 Har nu heller ikke prøvet mobilepay, men det er sikkert nok.
    Hvis det rigtige navn står der, så er det bare at sende.

    Jeg har kun goe erfaringer, har deltaget siden 2012, har dog holdt en mindre pause i år.
    Ud over ca 130 rosetter, har jeg osse vundet et Anna Scarpati underlag og et par gavekort.

    Men du ska self vide, at konkurrencen er skarp, der kommer mange goe billeder.


  • #5   23. jun 2016 Det er sikkert smiley Har også selv deltaget meget sidste og forrige år, jeg har nok 50+ rosetter smiley
    Men konkurrencen er skarp! Så nej, man vinder ikke altid smiley

    Jeg har selv prøvet at komme til at dobbelt-klikke på en tilmelding, hvor de uden problemer slettede 2. tilmelding (med samme billede) og betalte tilbage smiley


  • #6   24. jun 2016 Tak allesammen smiley Har nu tilmeldt og glæder mig til at se resultatet.

Kommentér på:
Intershowhorse

Annonce