{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.542 visninger | Oprettet:

Piercings, hvad er pænt??:) {{forumTopicSubject}}

Hej:) Sad og kiggede på piercings tidligere, og ville lige høre jer, hvilken piercing syntes i er pænest? og hvilken ville I helst ha' hvis i sku' vælge?
Hvad med drenge? Hvad syntes i er pænt på drenge?:)

Syntes selv at en bestemt type piger er snakebites pæne til - men langt fra alle!
Navlepiercings er tit ret pæne:) og så er en sten i næsen heller ikke slemt:)
Til fyre syntes jeg at snakebites er virkelig pæne(selvfølgelig ikke alle, men til nogle enkelte, igen, "typer")
Syntes faktisk fyre er pænere med tattoos end piercings:)
Men det er jo bare min mening, hva sys i?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercings, hvad er pænt??:)
  • #1   9. mar 2014 Snakebite synes jeg også er raarrrwww til den rigtige type fyr.. smiley
    Tatto's gør det heller ikke værre - men jeg er nok også ovre i de der lidt alternative typer sådan smagsmæssigt. At jeg så er endt med en ret normal fyr er en anden side af sagen :o)

• #2   9. mar 2014 Jeg elsker snakebites, og vil vildt gerne have det.. Tør bare ikke, hvis det ikke er pænt til mig :3.
    Kan godt lide, ja, snakebites, navlepiercing og en gang i mellem næsepiercing :).

• #3   9. mar 2014 Jeg er ikke den største fan af piercinger til mænd, jeg er så heller ikke imod det. Rimelig neutral. Overtussede mænd er til gengæld mums..

Piercinger til piger kommer an på hvordan du ser ud.. Sådan er det vel også med mænd.. Øjenbryn og bridge klæder til gengæld ingen. Det er de grimmeste piercinger i verden og jeg er ligeglad med hvem der føler sig truffet, de er grimme.

Jeg har 7 og synes jeg kan bære dem jeg har. Overvejer snakebite, men lægger mere vægt på mine tusser, som der kommer mange flere af smiley

• #4   9. mar 2014 Jeg er lidt ligeglad med piercinger til fyre.. Jeg er og bliver dog ikke tilhænger af øjenbryn og tungepiercinger der sidder foran på tungen, sidder den længere tilbage er det helt fint og så den der sidder mellem øjnene/øverst på næseryggen er også totalt no go her. Det er ligegyldigt med køn

Til piger syntes jeg en næsepiercing er rigtig flot, evt en rundt om læben (til bestemte typer snakebite eller ligende) Navle piercinger er altid et hit til piger. Jeg syntes det er sq feminint og flot.

Til fyre er det faktisk sjældent jeg syntes det er mega flot med mange piercinger. Øreringe/strech har jeg det fint med så længe det ikke er for stort, ellers er snakebite mums på en fyr. Septum kan jeg også fint. Det er lidt hvad jeg syntes er okay på en fyr

Jeg vil selv vildt gerne have lavet en navlepiercing en rook i øret og et par enkelte mere i øreflippen, nok også en i næsen og ellers skal der bare fyldes på med tusser når jeg engang fylder 18 smiley

• #5   9. mar 2014 Fedt at høre!:)
    Har ogs overvejet et snakebite, men er sindsygt bange for at det er pisse grimt, og jeg så bare ender med to huller i læben, haha;)
    Tattoos er ogs awesome, de er ogs mindre "type" agtige, altså alle kan jo have tattoos:)

• #8   9. mar 2014 Syntes at bridge, snake bite og septum er fedt til mange fyre!

• #9   9. mar 2014 Både piercinger og tatoveringer på mænd (og så er det næsten ligemeget hvilke det er) er et kæmpe turn on for mig. Mums.

• #10   9. mar 2014 Åhhh, stretch kan jeg ikke lide smiley Syntes det er gyseligt, og virkelig klamt når de tager den der ud af øret og det bare er sådan en klam klump kød der hænger og dingler.. dx

- Tilgængel er andre ørepiercinger, Septum, snakebite og div. til visse mænd mega fedt! Mit store idol er Bill Kaulitz. Og han har mange piercinger, der alle sammen ser mega fede ud! smiley

profilbillede
  • #11   9. mar 2014 Awesome tak!!:)

• #12   9. mar 2014 Piercinger til mænd.. nej tak. Hah :D.. Tattoveringer derimod, mums! Hæhæh..

Til piger.. Hm. Ja. Navlepiercing, tungepiercing, næsepiercing og en tragus er mine favouritter. Til nogle er det også pænt med læbepiercing. Kan dog ikke fordrage madonna'piercing. Hæhæh.. Tattoveringer, jamen hvis der ikke er for mange :p.
    Har selv kun navlepiercing og tragus. Og en enkel tattovering - der kommer dog snart flere smiley

• #13   9. mar 2014 Noget jeg slet ikke kan have (kom jeg lige i tanke om) er smiley og stretch. Dét synes jeg ikke er pænt :P. Eller jo, kan gå med til stretch, men så skal de godt nok ikke være særlig store :P.

• #15   9. mar 2014 Jeg syntes alle piercinger har deres charme på bestemte typer.

Til drenge derimod syntes jeg de skal holde sig til mags at få stretch i ørene eller en enkelt labret. Hvis de først for snakes bite osv minder de for mig om nogle emo'er eller generelt 'tøsede' typer.

Selv kan jeg da ikke vælge hvilke af mine jeg bedst kan lide oO Har 13 lige nu og var den i navlen ikke vokset ud havde jeg logisk nok 14. Og elsker alle.
    Dem jeg har er simple. En smiley, spider bite, 2 x stretch af 6 og 8 mm, rook, helix, dermal, og så 5 'normale' øreringe.

• #17   9. mar 2014 jeg bryder mig hverken om piercing eller tatovering.

jeg selv har dog 2 piercinger, men ikke nogle der kan ses

• #18   9. mar 2014 Jeg har navlepiercing, en ring i næsen og en vertical labret.
    Vertical labret er helt klart min favorit, og så klæder den mange smiley

Jeg elsker piercinger og tatoveringer, så det gør mig ikke noget, at fyre har nogen af delene smiley

• #19   9. mar 2014 Navle piercing og vertical labret. smiley

profilbillede
  • #20   9. mar 2014 Tak, det er fedt at høre, troede faktisk der var flere som ville tænde af på det:)

• #21   9. mar 2014 Jeg synes det ser forfærdeligt ud til mænd, direkte turn off for mig.
    Hvis piger endelig skal have det, så nøjes med en i navlen eller en ekstra i øret.
    Generelt synes jeg at piercinger er fantastisk grimme.

• #22   9. mar 2014 drenge der har snakebite smiley

Jeg kan lide alle piercinger på nær i øjnbrynet..

• #23   9. mar 2014 Synes det er okay at drenge har stretch(ikke for stort) eller øreringe, men ikke andet. Der selvfølgelig nogle typer det klæder at have piercinger, men de er ikke min type smiley
    Af piercinger synes jeg alle former for ørepiercinger er pæne, bare der ikke er for mange og at ens øre ikke er blevet deform af det, for så ser det ikke pænt ud mere, samt at de er ordenlig lavet. Læbe piercinger er pænt til dem der kan bære det, bryder mig dog ikke om madonna, angelbite er dog pænt til nogle typer. Vertical, snakebite og central labret(har selv) er nok mine favorit piercinger. Øjenbryns piercinger gør intet godt for nogen smiley

• #24   9. mar 2014 Fedt, tak!:D

• #25   12. mar 2014 Jeg elsker når folk udsmykker sin krop. være anderledes osv! af piercinger er min klare favoritter navle-læbe-næse-tunge-tragus-industrial-christina-nipple-dermals og ikke mindst også smeileyen kan jeg lide smiley
    Tusser er bare en stort + for mig! tusser er jo unikke og noget man jo selv har valgt! smiley

• #26   20. jun 2014 Må hoppe med på vognen med at snakebite er lækkert, både til drenge og piger smiley PS. Det jeg selv gør hvis jeg er i tvivl om en piercing klær mig er at jeg med hud lim, limen en kule til en piercing fast, så har man en ide om hvordan det ser ud. Et godt råd, hvis man er i tvivl om man vil ha piercinger, så vent!!!!! Især hvis det er i andsigtet

Kommentér på:
Piercings, hvad er pænt??:)

Annonce