Erfaringer med at flytte tidligt hjemmefra? {{forumTopicSubject}}
Er der andre herinde, der har flyttet hjemmefra da de var under 18?
Jeg bliver 17 til juli, og vil gerne væk hjemmefra hurtigst muligt.
Det er ikke en drastisk og impulsiv teenagereaktion. Tog fat i min sagsbehandler om dette fra et år siden, men valgte at give det en chance med mine forældre først. Der er nu gået et år og alt er kun blevet værre, så skal til samtale med min sagsbehandler her i løbet af ugen for at finde ud af hvad mine muligheder er for at få støtte til/ få en ungdomsbolig.
Andre der har været ude i det samme hvor kommunen er inde over? vil meget gerne høre hvad I har fået tilbudt og hvordan det har været...
Hilsen Mira
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.618
Dette var ikke via kommunen, men startede på skolen hvor jeg flyttede op og direkte fra skolen ud på praktikplads, derefter på skolen igen og så hjem til min daværende kæreste.
Så det kan nok ikke samlignes,
Skolen var jo betalt med kost og logi, og på min praktikplads var lønnen jo rekuleret efter kost og logi, Så økonomisk havde jeg bestemt ikke nogen problemer, Det var hårdt socialt for jeg flyttede jo fra alle mine venner og familie, Men jeg klarede mig, I dag er jeg 20. Bor stadigvæk langt fra min familie, men er blevet meget selvstændig, moden af min alder, har aldrig været den der går i byen og det kommer jeg nok aldrig til.
Er der noget du tror jeg kan svare på, Så skriv endelig
Erfaringer med at flytte tidligt hjemmefra?