{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Post Danmark - magtesløs! {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg står og er så sk*de magtesløs og frustreret! Jeg kæmper i øjeblikket en brav kamp med Post Danmark smiley
Sagen er den at jeg omkring d. 22. januar skulle have modtaget min sadel, pakket ind i en flyttekasse og tæpper, men denne modtager jeg aldrig. GLS ville ikke sende pakken, da den var for stor. D. 27. januar vælger jeg at skrive en reklamation inde på Post Danmarks hjemmeside som de foreskriver. Efter et par dage kontakter jeg kundeservice telefonisk og får at vide at jeg skal vente et par dage. De par dage går og jeg modtager den stadig ikke, så jeg kontakter dem igen. De opretter så en sag og jeg vil høre fra dem indenfor 4 hverdage. De 4 hverdage går og jeg hører intet. Kontakter dem igen - med samme resultat. Ialt har jeg kontaktet kundeservice 8 gange, hvoraf de sidste 3 gange har de sendt en "akut" rykker, hvor dem der sidder med reklamationerne skal ringe til mig indenfor 24 timer. Dette sker naturligvis heller ikke.

Hvad pokker skal jeg gøre? Jeg kan ikke få lov at få kontakt med den afdeling, der behandler reklamationerne eller kundeservices ledere Afsender har også lavet en reklamation med samme udbytte - eller manglen på samme.

Og jeg mener, man kan jo ikke bare liiige sådan smide en flyttekasse væk - kan man? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Post Danmark - magtesløs!
Kommentér på:
Post Danmark - magtesløs!

Annonce