{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er Jeres boks str?
  • #1   1. apr 2014 Min på 168 har 2x3 og det er stort nok. Så ja, det vil jeg helt sikkert mene at det er! (:

• #2   1. apr 2014 Sys at 3x3 lige kan gå men min ismule går på 4x3 og de stor på 3,5x4

• #3   1. apr 2014 Min part har stået i 2,5*2,5 i over et år, det har fungeret helt fint. Lige nu står hun dog i 3,5*3,5 og det er super lækkert (men for satan der er meget at muge smiley )

Så ja 3*3 ville være fint i mine øre

Min part er lige omkring de 170

• #4   1. apr 2014 Ok smiley Min hest og nok de kommende er ca 160 stg og mindre men da jeg godt kan lide at sikre mig så lægger jeg altid til da man aldrig ved hvad fremtiden bringer smiley Og så er det bokse med løsdrift så de står frit for at gå ud når de vil medmindre jeg lukker for pga. møgvejr der siger spar to smiley

• Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #5   1. apr 2014 Min på 1,69 står i 3x3.
    Der er dog åbent fortil på boksen så han kan stikke hovedet ud, og i sommerhalvåret åbent vindue ud til gårdspladsen så han kan kigge ud

• #8   1. apr 2014 Min hests er boks er knap 4x4 m. Jeg ville ALDRIG putte noget, der er større end en 1'er pony i en boks på 3x3 m, medmindre det var for en meget kort periode! Heste skal i følge Hesteloven have (2xstangmål)i anden kvadratmeter. En smule mindre er ok, men ikke ret meget....

• #9   2. apr 2014 Stine - Nu ville de aldrig kunne tage mig for at have for små bokse da det er en løsdrifts stald hvor hver boks har en dør ud til folden så de selv går ud/ind medmindre jeg lukker for møgvejr smiley Men jeg skal dog se om jeg ikke kan lave den ene side af boksen lidt længere da den korteste bokslængde skal være mindst 1,7x hestens stangmål og den anden 2x ifølge hesteloven..

Kommentér på:
Hvad er Jeres boks str?

Annonce