{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Mishandling video..Hurtig Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Der var en video/sammenklip af billeder her inde af dressurheste/konkurrence heste med blod ud af munden, og sår efter spore og ryttere der piskede de stakkels heste.
Kan i linke til den igen da jeg ikke kan finde den??

Mine børn vil lige se hvordan nogle kan finde på at lave noget så grusomt da de har svært ved at tro det... smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mishandling video..Hurtig Hjælp!
  • #1   14. apr 2014 Hjælp!! smiley

• #2   14. apr 2014 Søg på youtube; Rollkur!

• #3   14. apr 2014 ja skynd dig da at vise dine børn al den uretfærdighed og vold der findes i verden - jeg har også et link til en video der har floreret på facebook med folk der bliver skudt bagfra på række hvis det var noget??

helt ærligt.... som forælder burde du vise dine børn vejen via de gode eksempler frem for skrækeksempler - både hvad angår mennesker og dyr.... hvad hjælper det at fortælle dine børn om alle de onde mennesker der findes? gå da i forvejen og vær et godt menneske og vis dem den rigtige vej på den måde, frem for at vise dem hvad de ikke skal gøre... .

at vise dine børn film med mishandlede dyr gør ikke hverken dig eller dine børn til bedre mennesker... sorry to say - det eneste du muligvis opnår er at skulle trøste dine børn efter de mareridt de får om natten...

verden er kold og hård i forvejen - det skal de nok finde ud af helt af sig selv uden at deres mor behøver at finde grimme videoer de kan se.

• #4   14. apr 2014 Cotton - Jeg pakker ikke mine børn ind i vat da det intet gavner de. Det er bedre de får se de ting de spørger ind til sammen med mig, så vi får snakket om tingene og taget huld på det og de tanker det fører med sig! Bedre at have et åbent forhold til sine børn end at de skal smugkikke på ting eller falde over noget der vil give de dumme tanker og blive bekymret for at komme til mig at sige noget i frygt for at have gjort noget "ulovligt". Så hvis mine børn kommer med spørgsmål til ting så vurderer jeg fra sag til sag hvad de må se og ikke se!

• #5   14. apr 2014 Cotton

Hvad hjælper det at lade børn vokse op i en lyserød drømme verden, andet end de for sig et kulturchok når de bliver voksne og møder realiteten?

• #6   14. apr 2014 Cotten: Der kommer intet godt ud af at lade børn leve i en lyserød verden, da jeg var lille måtte jeg mere eller mindre se alt, også fik jeg da bare en pude at gemme mig bag ved hvis det blev for meget.
    Og ærlig talt havde jeg meget sjældent mareridt, og dem jeg havde var ofte omkring alt muligt andet end det "farlige" jeg så i fjernsynet.

• #7   14. apr 2014 Jeg har heller aldrig i mit liv haft marridt, og måtte se alt, og spørge til alt,
    Derimod har jeg en veninde på nu 20, der tuder hvis bare en siger bøh og for marridt over en hund piver, fordi hun er vokset op i bobbelplast.

• #8   14. apr 2014 Helt enig med Minion og Team Grafik, det hjælper INTET at pakke sin børn ind i vat, de er nødt til at se verden som den er. Jeg mener det er helt rigtigt af Tindur, at se det sammen med hendes børn, og så støtte og snakke med dem bagefter.
    Hvis de lever på en lyserød sky, hele deres barndom, og selv må opdage hvor grusom verden er, så får de et shock, og glemmer måske enda det gode, fordi de er fået det forfærdelige klasket lige i hovedet. Man kan ikke skærme sine børn fra virkeligheden. De af mine veninder der er blevet pakket ind i regnbuer, har det forfærdeligt svært, er mentalt svage, naive, og kan ikke klare noget. - Nogle fik ikke engang lov at se TV avisen!
    Jeg har altid fået lov at se hvad jeg ville; Deep blue sea og tortur dokumenterer som 5 årig? Okay! smiley
    Og det har jeg ikke taget skade af overhovedet. Idag ved jeg meeeget mere, end mange af mine jævnaldrende. Okay måske er jeg blevet lidt for hård og kold, på nogle punkter , men det er så det^^

• #9   14. apr 2014 DD aka minion: Det er så underligt du har skiftet navn xD Bliver nød til lige tænke mig om en ekstra gang når jeg ser dit navn nu xD

• #10   14. apr 2014 Har altid gerne ville være en Minion, nu min drøm gået i opfyldelse smiley

• #11   14. apr 2014 Har desværre ikke videoen, men er enig. Syntes sgu det er helt i orden. Jeg er en pige på 15 år og kender til mere af den side af hestesport (og andet dyremishandling) end så mange andre personer, som er langt ældre gør. Det giver en et sundt perspektiv, syntes jeg. På den måde lader vi vores børn få en holdning til at det ikke er ok, og så er der måske en god chance for at det i fremtiden stoppes eller ihvertfald formindskes. Og det er vel det det i grunden handler om.

• #12   14. apr 2014 Emilie - Ja lige nøjagtig. Som en der går meget op i dyrevældfærd så er det vigtigt for mig at minde børn kan skille ret fra galt og med en datter der selv er rytter er det des vigtigere at hun lærer hvordan det ikke skal se ud. smiley

Mange tak skal I have alle sammen, godt I kan se meningen bag min handling smiley

• #13   14. apr 2014 Jeg ved ikke hvilken video du snakker om, men var det noget alla denne?
    Til sarte sjæle: Den kan være voldsom!

http://www.youtube.com/watch?v=3cObej2volE

• #14   14. apr 2014 Louise H - Det var ikke den jeg mente. Denne vil jeg ikke vise mine børn da jeg ikke kunne fuldføre den selv... smiley Den jeg tænker på handler om ryttere der pisker sin hest fordi den bliver bange for noget, rider rollkur så der splatter blod ud af mundvigen på de og man ser tydelige sår efter sporer m.m. smiley
    Videoen du linker til er grusom og jeg føler ikke at mine børn lærer noget af denne... Nogle ting behøver de jo ikke at se...Det skal være en mening...
    Mit hjerte bløder og jeg håber disse mennesker brænder i helvede! smiley smiley
    Mvh TT

• #15   14. apr 2014 TT når du finder den video du søger, vil du så ikke linke her eller lige smide et link til mig i pb? Ved godt folk kan være grusomme, men det lyder vildt det du skriver om den video o:.

• #16   14. apr 2014 Jeg har det helt på samme måde, og tænker heller ikke det var noget jeg ville vise for andre (og heller ikke selv bryder mig om at se). Men du har helt ret: Det er grusomt de de gør! ;(

• #17   14. apr 2014 Sacha - Skal jeg nok hvis jeg finder den smiley
    Louise - Ja! Utroligt det findes sådanne mennesker.. Jeg skyder skylden på omsorgssvigt og manglende empatiske evner smiley

• #18   15. apr 2014 Louise, i sær der i starten; hvor han nærmest slog en økse ned i hestens nakke smiley

TT/ TS: Måske nogle af dem her?:

https://www.youtube.com/watch?v=Tza7HB7NQYI

https://www.youtube.com/watch?v=Ecw8AeX891s

• #19   15. apr 2014 Mathilde - Mange tak! Det var dit link nr. 2. som var den video jeg ikke kunne finde. smiley En forfærdelig start smiley men et godt budskab.
    Mvh TT

• #20   15. apr 2014 Okay - Det tænkte jeg også, elsker slutningen med den røde hest!

• #21   15. apr 2014 TT: Så den lige og den har et rigtig godt budskab. Den ender godt og jeg tror at nogen af dem der har set den, er begyndt at tænke over deres ridning.

Louise: Puha! Jeg måtte kæmpe for ikke at have lyst til at slå menneskerne ihjel på stedet! Jeg måtte også kæmpe for at se den hele, tog hånden op da det blev for voldsomt! Hader sådanne mennesker!

Kommentér på:
Mishandling video..Hurtig Hjælp!

Annonce