{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Anonym A
Anonym A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Vægttab {{forumTopicSubject}}

Hej forum.

Først vil jeg gerne sige at jeg ikke er hesteperson, men bare har fundet ud af at her er rigtig mange gode svar at hente. Håber i kan hjælpe mig!

Jeg er en pige på 15, som ønsker at tabe mig. Jeg er ikke overvægtig, men vil bare gerne have lidt fedt af her og der så jeg ser godt ud til sommer.

Jeg har downloadet en app til min telefon hvor jeg skal optælle mine kalorier hele dagen og så er det som et regnestykke der skal gå op - og faktisk synes jeg det er ret sjovt. Den udregnede for mig at jeg måtte indtage ca. 950 kcal. om dagen, udover dem som blev forbrændt ved motion. Jeg er så begyndt på "kuren" og har været på den i lidt over en uge, og det har gået ret godt. Synes ikke jeg har ændret synderligt meget i mine vaner og indtag af mad, men blot sat motionsniveauet op. Men, jeg kan godt mærke at jeg efterhånden begynder at blive konstant sulten. Selvom jeg lige har spist aftensmad, skriger min krop på mere mad. Jeg tror det er pga. den mere motion jeg er begyndt at få, men samtidig ønsker jeg jo at smide nogle kilo, så skal jeg begynde at spise mere? Ønsker ikke at sætte mange muskler, da jeg i forvejen er ret trænet, ønsker bare lige at smide et par kilo.

Det skal også nævnes at jeg faktisk indtager omkring 1700 kalorier om dagen, men bare forbrænder rigtig mange af dem.

Håber i kan hjælpe!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægttab
Kommentér på:
Vægttab

Annonce