{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.710 visninger | Oprettet:

AMT
AMT
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676

Jer der ser paradise hotel, debat. {{forumTopicSubject}}

Jeg elsker, elsker, elsker paradise hotel!!! Men samtidig gør det mig så sur, frustreret, gal, indebrændt og ekstrem hidsig..

Jeg tror det hele er skuespil, og håber det virkelig, men jeg er virkelig i tvivl.

Det der gør mig så sur er måden folk behandler hinanden på, det er et spil, men hvordan kan det være okay, at kører bevidst psykisk terror på folk, nedgøre folk, svine hinanden til, osv?

Er jeg den eneste der syntes det er gået over stregen? Eller syntes i bare det er fedt at man afsnit på afsnit skal se diskutioner der kun går id over en person, og som er så personlige og ækle at man får helt ondt??

Hvad syntes i?

Uh, men ud over det, hvem tror i så er gemt bag masken?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer der ser paradise hotel, debat.
  • #1   25. apr 2014 puha, jeg synes henrik er begyndt at blive rigtigrigtigrigtig grum at høre på... får det så dårligt hver gang over at han bare bliver VED smiley jeg kunne ellers helt vildt godt lide ham i starten...

jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal tro..

• #2   25. apr 2014 Jeg bliver personligt bare så irriteret over at Henrik virkelig hele tiden skal provokere. Det er okay, men han gør det jo hver aften nu, og det sætter ham snart i dårligt lys! smiley

Men det er vel fordi der er penge ind over. At de hidser sig sådan op over hinanden. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#3   25. apr 2014 Cta: ja, nogle gange slukker jeg fordi det simpelthen er for ækelt at hører på.. Ved ikke hvad han tror han er?

Har så ondt af sandie, men hun klare det virkelig godt smiley

• #4   25. apr 2014 Det eneste de tænker på når de er på paradise, er sex, druk og penge... smiley

• #5   25. apr 2014 Jeg har set et par afsnit af Paradise Hotel, men ser det ikke mere, men håber jeg må give en kommentar med, også smiley selvfølgelig er en del af det "skuespil" på den måde, at der selvfølgelig skal drama ind i det, og de er nødt til at gøre en fjer til fem høns smiley Derudover bliver der jo også klippet bevidst i materialet, så der kommer så meget drama og idioti ud af det, som der kan. Men jeg blev træt af at se det, netop på grund af den måde de behandler hinanden. Det er simpelthen som at sidde og se en børnehaveklasse, bortset fra at en børnehaveklasse nok har flere brikker at rykke rundt med, at dømme efter deltagernes opførsel over for hinanden smiley men det er selvfølgelig spændende, fordi der er så meget drama..

• #6   25. apr 2014 Jeg elsker Sandie.. Hun er den bedste! smiley

• #7   25. apr 2014 jeg prøver at se det, men får simpelhent ticks og hjerneaurismer af de drenge der er derinde, hold da op en omgang diskussionskællinger, som endda indrømmer at de skændes bare for at skændes, det er simpelhent for mandefimset til mig

• #8   25. apr 2014 Cta: ja Sandie er helt fantastisk! Ligesom Sandra fra sidste år! smiley smiley

• #9   25. apr 2014 Jeg håber det er kasper som kommer ind igen smiley Kunne lige se noget fnidder der kunne blive mellem laura, kasper og malte smiley

• #10   25. apr 2014 Jeg synes godt nok også det er ved at blive på grænsen til at være plat. Voksne mennesker der opfører sig værre end en flok tøsefornærmede 6. klasses trunter, amen altså.
    Kan simpelthen krumme tæer på Christian og Henriks vegne over at de skal skabe sig sådan - vil give dem ret i at de nok er nogen af dem der har flest brikker at rykke rundt med, men hvad dælen hjælper det når de udstiller sig selv som dårlige tabere med en intelligens langt under middel ...

Jeg ser det egentlig kun fordi jeg kender Malte fra efterskolen, men det er nu meget sjovt at høre de kommentarer de kommer med en gang i mellem smiley .
    Og så tror jeg også det er Kasper der kommer ind igen smiley

• #12   25. apr 2014 Puha henrik er så grum at høre på! Og så har han så høje tanker om sig selv .. smiley
    - Men kan godt lide at benjamin er kommet ind .. så er der noget godt at kigge på smiley

• #13   25. apr 2014 Har ik rigtig set det siden Amilie var med, hun gjorde det SÅ sjovt, så tror ik der er noget der slår det.
    Man har da tænkt på det med skuespillet, for det må være mega svært, at finde så mange underlige, dumme og for meget - mennesker på samme sted.

• #14   26. apr 2014 Set et par afsnit de andre år, men det fanger ikke rigtig. Om det kørt for langt ud, om det de mennesker der sat sammen ved jeg ikke. Ihvertfald virker det bare af for meget... Og ja alle ville nok blive skøre af at være lukket sammen hver dag uge efter uge. Ikke ane hvem man skulle sove op ad næste gang med kamera på, og eneste mulighed for at dulme det hele er drikke sig for sans og samling! Hm så engang et pogrem om by piger der skulle score en ranch fyr. Se det var underholdning at dem fange en tyrekalv. At holde en krokodille og lave halm balle ræs osv. Sjovt spas og alligvel vildt seriøst. smiley paradise har overlevet sig selv efterhånden. Tror jeg man siger.

• #15   26. apr 2014 Synes Henrik er blevet alt for "stor" til hotellet. Han tror han er det hele, og at han er kongen, så han har ret til at nedgøre folk. Kristian skal spille smart og efterligne Henrik, og prøver så på at gøre det samme, og det er så synd for Sandy, at det skal gå ud over hende.
    I starten syntes jeg Henrik var rigtig sød og nuttet, men så fik han Amanda som han ville, og så blev han en røv. Hvis han havde snakket sådan til mig havde jeg klappet ham en.

• #16   26. apr 2014 Jeg kan et eller andet sted godt forstå Henrik og Christian kører lidt på de piger, de er jo dummere end hovedløse høns!
    Jeg ville selv flippe helt hvis jeg skulle leve op af så dumme mennesker, der dårligt kan sammensætte en sætning.
    min 3 årige datter fremstår mere intelligent end dem.
    Men der skal være ballade ellers gider folk ikke se det

Jeg vil bare have Amanda og Malene tilbage og så skal Malthe, Sandy, Hende den grimme der snakker underligt (hun var ude og så kommer hun fandme ind igen) og muligvis Martin have et los ud af hotellet.

• #17   26. apr 2014 Jeg ser det også. Det er god underholdning smiley Håber virkelig Amanda kommer igen igen. Hun var klart den bedste. Jeg morer mig meget over Henrik, hvis han ikke var der ville det være kedeligt. Der skal være nogen der skaber splid og drama

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#18   26. apr 2014 Camilla: hvordan kan du udtale dig om, hvorvidt de er dumme? Kender du dem?

Så fordi sandie er "dum" forstår du godt at henrik køre psykisk terror på hende smiley

• #19   26. apr 2014 Nu skal folk jo huske på at det bliver klippet sammen, så det nærmest viser hvad redaktionen gerne vil vise...

De er der 24 timer i døgnet - så det er jo ikke til at vide hvad der sker døgnets 23 andre timer end den lille time der bliver vist i tv smiley

• #21   26. apr 2014 Syntes virkelig at det er synd for Laura at Henrik og Christian hele tiden skal skændes/diskutere med den anden gruppe. Har også så ondt af Sandy, hun bliver jo totalt nedgjort!

Henrik burde lige tage den med ro!

Jeg tror at det er Kasper Birch som er bag masken!

• #22   26. apr 2014 Astrid > er det en ny regel at man skal kende folk for at kunne sige om de er dumme?
    Så langt ude kommentar smiley

Jeg synes ikke det er ok at de kører psykisk terror på hende, men det er sgu ok at rette på dem og prøve at fylde deres tomme hoveder med bare lidt brugbar viden - der ikke omhandler extenstions og makeup

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#23   26. apr 2014 Camilla: ja der er en uskreven regel.. Du ved jo ikke hvordan de er som mennesker?

Syntes det er ulækkert at dømme folk ud fra et program og sige at de er dumme og tomme i hovederne

• #24   26. apr 2014 Jeg synes det er ulækkert at dømme folk ud fra en holdning man selv spørger om smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#25   26. apr 2014 Hvem dømmer jeg? Og hvad dømmer jeg?

• #26   26. apr 2014 Hmm, jeg synes til dels godt, at man kan tillade sig at sige de er dumme - bare det at de har meldt sig til Paradise Hotel udelukkende for at bitche andre, feste og have sex siger jo lidt om, hvordan de er som personer. Fair nok at man har forskellige præferencer, men lige netop dét at de melder sig til for at være onde mod andre og være dramaqueens kan jeg ikke tage. Det er lidt svært at sige, om det så gør dem dumme, men på den anden side kan man sige, at de ellers havde været kloge nok til ikke at opføre sig så enormt barnligt. Ifølge mig ville de i så fald have været kloge nok til ikke at melde sig til sådan et program, hvor det kun går ud på at være lede over for hinanden og generelt bare opføre sig umodent smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#27   26. apr 2014 Fordi at man melder sig til paradis er det da ikke ensbetydende med at man er dum, Tom i hovedet eller uklog?

Måske vil man bare gerne prøve det? Måske er det fedt og noget helt andet end hvad vi ser?

Jeg tror det er spil for galleriet - eller håber det ihvertfald.

Men syntes ikke at nogle af dem virker til at være dissideret dumme eller ukloge

• #29   27. apr 2014 Jamen du har ret, selvfølgelige er det da fordi de synes det kunne være fedt at være med i Paradise. Men i min verden, så betyder dét at være "klog", at man er fornuftig, velovervejet og har en realistisk og moden tilgang til tingene. Selvfølgelig har deltagerne overvejet, om de skal være med i Paradise, og de har da sikkert også tænkt på om det var en fornuftig beslutning, men ud fra hvad jeg har set, så virker det ikke til, at de har en særlig moden tilgang til tingene. Dem, jeg så har syntes virkede fornuftige og ikke helt "blændet af drama", har så alligevel været enormt lede og overfladiske, og ja, så virker de ifølge mig til ikke at være særligt "oplyste" smiley
    Men nu kan jeg så heller ikke udtale mig om de nuværende deltagere, da jeg slet ikke har set det smiley

• #30   27. apr 2014 Årh det er faktisk enormt svært at forklare det, for jeg kan sagtens se hvad du mener med, at bare fordi man synes det er sjovt, så betyder det ikke at man er tom i hovedet! smiley men for mig betyder det at være "klog" bare, at man er oplyst nok til at vide, at det ikke er sådan man behandler andre mennesker, eller at verden ikke er sådan indrettet smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#31   27. apr 2014 Funke: der er jo stor forskel på en person i en normal hverdag, pg en person som er omringet af kameraer 24/7 smiley

• #32   27. apr 2014 Hmm du har ret, og programmet bliver jo også tilrettelagt sådan, at man bare kan klippe så meget i det som man vil, men jeg kan bare stadig ikke slippe tanken om, at de frivilligt melder sig til et program, hvor det bare går ud på at være lede mod hinanden og nedgøre andre - men det kommer jo så også an på, hvordan man som person dømmer andre mennesker, og for mig virker de nok til dels "ukloge" fordi jeg ikke kan lide dem smiley

• #34   27. apr 2014 Synes Paradise hotel er fuldstændig latterligt. smiley

• #35   28. apr 2014 Henrik er blevet for meget, med alt sin "jeg er kongen af alt og alle" - men samtidigt ér han altså også den der har mest mellem ørene.

Sandy er virkeligt totalt FABTASTISK. Selvom hun er fuld, eller død træt.. Hun er virkeligt Grinern. Altid en kommentar klar.. Hun klare det vildt godt også selvom hun ses som en "medløber"

• #36   28. apr 2014 Jeg har set paradise med min veninde et par gange, og hun er helt opslugt af det. eg selv afskyr dog denne form for underholdning, fordi jeg simpelthen ikke kan se nogen mening med det! Det lyder måske drastisk og ekstremt fordomsfuldt, men i mit hoved så er det halvvejs prostitution for åben skærm. De gør jo KUN alt det her for at tjene penge på det. Bevares, det kan godt være nogle af dem får nogle fede oplevelser og tætte bånd igennem dette. Men jeg tror helt sikkert også at de får nogle knap så heldige oplevelser, hvis ikke imens de er der nede, så i hvert fald når de kommer hjem! Jeg synes det er utrolig pinligt, og jeg væmmes over at den slags underholdning kan være så populært!
    Selvfølgelig skal dem der har lyst til at se det, se det, men jeg selv er kæmpe modstander, og synes det er unødvendig brug af en masse resourcer.
    Hvad angår deltagerne, så tror jeg også at størstedelen af det er opsat eller spillet, så jeg tror som sådan ikke at de er dumme, men at det bare er spil for galleriet for at blive derinde fordi folk gerne vil se på dumme folk.Sådan er det jo med de fleste reality-stjerner.
    Og så håber jeg at folk snart er begyndt at blive træt af den slags tankeløst underholdning, der kun viser hvor egoistiske og selviske mennesker kan være. Bum! smiley

• #37   28. apr 2014 Jeg ved hvem der er bag masken smiley

• Susling
    Susling Tilmeldt:
    jul 2009

Emner: 3 Svar: 37
    #38   29. apr 2014 Uanset hvor dumme man synes nogen mennesker er, så betyder det ikke at man har ret til at kalde dem billige, ludere, dumme, eller nedgøre dem. Hvis man absolut vil fylde noget viden i hovedet på de mennesker man synes er dumme, så kan man snakke ordentligt til dem.
    Når man vælger at tale til andre som Henrik og Christian gør, så synes jeg det giver et billede af nogle meget ubehagelige mennesker. De skændes for at skændes - så de sårer og provokerer folk med vilje, fordi de synes det er sjovt, og de er tilsyneladende ligeglad med, hvor meget de sårer og påvirker de personer, de rammer med deres skarpe kommentarer.
    Intelligens og det at være et ordentlig menneske er to forskellige ting. Er de intelligente? sikkert. Men er de ordentlige mennesker? Nej, det mener jeg ikke. Hvis man med vilje sårer folk, fordi "det er sjovt at diskutere", så mener jeg ikke man er et ordentligt menneske med ordentlige værdier.

• #39   29. apr 2014 Altså jeg kan nu også godt lide at diskutere bare for at diskutere - ELSKER en god diskussion!

Jeg tror ikke det er det der med at diskutere der er slemt, jeg tror mere det er at de to dudes der ikke kan styre det. Hvis de f.eks. diskuterede sociale problemstillinger, behovet for uddannelse, politik og lign. ville de jo kunne udstille størstedelen af de andre på no-time. Men de diskutere personligheder på en usaglig måde - så er det til sidst ikke er en diskussion mere.

Jeg ville så gerne se dem diskutere, for at diskutere - men ikke det de har gang i.

• #40   29. apr 2014 Susling - du har ret i dét med, at intelligens og det at være et ordentligt menneske er to forskellige ting, MEN ifølge mig så mangler man altså et par brikker hvis man finder det sjovt at nedgøre andre mennesker og være så modbydelig smiley

• Susling
    Susling Tilmeldt:
    jul 2009

#41   29. apr 2014 Funke: Ja, jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Jeg er sikker på de begge kunne klare en universitetsuddannelse, og de har sikkert pæren i orden. Men hvis man har det her behov for at nedgøre andre - især på den måde de gør det - så mener jeg, at de mangler noget social intelligens på en eller anden måde, hvis du forstår hvad jeg mener? Mangel på medfølelse og empati på et eller andet niveau. Og det er det jeg emner gør dem til dårlige mennesker.

Aless: Der er også forskel på at diskutere og på at nedgøre. Det de har gang i er ikke rigtig at diskutere, de nedgør bare. For at man overhovedet kan diskueter med nogen, er men jo nødt til at lade modparten komme til orde, og det lader de heller ikke til at være meget for. Og når modparten så for lov til at sige noget, så sviner de jo bare i stedet for at argumentere. Og uanset hvad, så skal man tale ordentlig til hinanden.

• #42   29. apr 2014 Susling: Det er jo det jeg skriver - det er ikke en diskussion når det er så usaglige personlige angreb smiley

• Susling
    Susling Tilmeldt:
    jul 2009

#43   29. apr 2014 Jeg gav dig også bare ret, på min egen kringlede måde, haha smiley

• #44   29. apr 2014 Susling, ja, jeg forstår godt hvad du mener, og det kommer nemlig også helt an på, hvordan man definerer intelligens - taler man om en bred paratviden, eller om social intelligens smiley

• #45   29. apr 2014 Jeg vil bestem ikke kalde det for en diskussion det de har gang i. Tvært imod er det da direkte GROV!!! mobning! Jeg håber egenltig snart at alle på hotellet får så meget for meget af dem, at de smide de to herrer ud. Måske de er intelligente? Tja hvem ved, men empati ejer de da ikke skyggen af.
    Jeg ser det ikke fast, kun en gang i mellem. Men jeg syntes virkelig det er at gå over stregen dette. Ja TV3 vil gerne have seere, men er det virkelig fair at lade andre mobbe og køre hetz på nogle?

Skal jeg sige en ting om Henrik og Kristian, med Henriks egne ord. De to ejer ikke skyggen af White House Potential. For tror næppe de kommer i nærheden af det hvide hus efter denne udseendelse med den opførsel.

• #46   29. apr 2014 Hold nu k*ft mand.. Har I ikke det der ligner en idé om hvad det er I sidder og ser på? Reality er SÅ opstillet og det meste er jo nærmest skuespil.. tror I virkelig de bare er på ferie og kan vinde en masse penge? programmet er klippet og planlagt på alle måder!

• #47   29. apr 2014 Camilla - Jeg forstår ikke at du kalder dem 'dummere end hovedløse høns', for som du selv siger, jamen det er jo klippet og tilrettelagt ned til mindste detalje. Og der bliver garanteret klippet, så de falder endnu bedre ind i rollerne som rimeligt blanke.. smiley

• #48   29. apr 2014 Kir > jeg er sikker på det er et kriterie for at deltage. slank, store bryster og ingen hjerne. sådan har det været de fleste år og det ændres der nok ikke på smiley

• #49   29. apr 2014 Det er sikkert rigtigt at de caster de der typer - Men jeg tror også bare, at man skal passe på med at gøre dem dummere end de er smiley
    Men jeg er da enig i (hvis jeg tolker rigtigt ;-)) at det ikke er de klogeste der melder sig til paradise.. Især ikke hvis man vil sikre sig en rigtig god fremtid smiley

• #50   29. apr 2014 Jeg ser paradise utrolig meget! smiley men fra starten af elskede jeg bare gruppen : Henrik & Amanda & kasper & Laura! smiley
    men henrik han er virkelig bare ved at være for stor til hotellet, og er endelig ved at være træt af at høre på det smiley og så imens er det bare så synd for Laura at det går sådan ud over hende smiley men ja sådan er det på TV...

har set hvem det er, men vil da ikke sige det smiley smiley

• Susling
    Susling Tilmeldt:
    jul 2009

#51   30. apr 2014 Altså, uanset hvordan det er klippet sammen, så kommer ordene jo stadig ud af deres mund med det tonefald der gør, at det bliver grænsende til mobning. Kunne det hele være skuespil, en opstillet scene? Sikkert, men selv hvis det var, så tror alle seere jo, at det ER sådan det hænger sammen, hvilket giver "mobberne" et ekstremt dårligt image.
    Så uanset hvordan man vender og drejer den, så vinder de ikke noget ved at "diskutere" som de kalder det.

• #52   30. apr 2014 Paradise Hotel er et spil fra galleriet. Hele spillet er skuespil og alle er indforstået med hvad der sker. Fx, læg mærke til, at de altid ved lige hvor de skal stå til parcermoni, sidde til pandoras og hvem der skal være i grupper med hvem osv.. smiley

• #53   30. apr 2014 Hvis seerne er for dumme til at regne ud at det er SÅ opstillet, så er det jo ikke Henriks skyld? Det er jo skuespil.

• #54   1. maj 2014 Jeg ser det fordi det for mig til at føle mig klogere. TV3 har klippet så de for det meste lyder totalt dumme og det synes jeg bare er sjovt at se d:.
    Men jeg ved at hverken Malte, Nadia, Sandy eller Martin er dumme, har mødt dem alle. Og de er virkelig fede personer!

Synes det er sjovt, Sandy bliver udstillet som VILDT dum, men hun var den eneste som faktisk kunne svare fornuftigt på hendes spørgsmål til Mrs. Paradise. Kan godt lide Laura, Christian og Henrik gruppen, meeen synes nu også Sandy er ret cool.

Men ja, er enig med de fleste af jer. Christian og Henrik er begyndt at blive lidt for selvfede at høre på /:. Og synes ikke det er i orden at de kører SÅ meget på Sandy alene fx

• #55   2. maj 2014 Lige nu er Christian et kæmpe fjols.. Han har åbenbart ikke været så glad for Malene som han gav udtryk for når han knalder hende den grimme der trænger til en klipning smiley

• #56   2. maj 2014 Trænger man til en klipning fordi man har langt hår? smiley

• #57   3. maj 2014 Så langt, tyndt og afbleget - ja så er det ret slidt og skal klippes jævnligt (som minimum spidser)

• #58   3. maj 2014 Fordi det er langt, tyndt og afbleget er det da ikke sikkert at hun behøver at blive klippet. Det er altså forskelligt fra hår til hår. Og hvordan ved du at det er slidt? Man ser jo ikke ligefrem håret heeeeelt tæt på, kan jo sagtens være at det er passet efter alle kunstens regler.

• #59   3. maj 2014 Hold nu kæft folk vil diskutere de mest latterlige ting.

som oftest vil så langt AFBLEGET hår være slidt/ødelagt, både fordi man ofte ikke får det klippet ofte for ikke at miste længden og så er afblegning ikke sundt for håret og dette vil også give en slidt effekt.

Så er den debat vidst lukket.
    No matter what er det I MINE øjne hammer grimt det hår der.. det ligner en lidt mangelfuld påsætning af extensions.

• #60   3. maj 2014 Både Amanda og Laura er blevet mørkhåret efter de kom hjem fordi deres lyse hår var blevet helt ødelagt af solen så det er nu rigtig nok hvad Camilla og Hafferne skiver.
    Jeg har selv lyst hår og overvejer at få det farvet brunt fordi det bliver mere og mere Hvidt i længderne og til sommer slider det endnu mere på håret. Det er på trods af jeg bruger god shampoo, hårkur osv.

Men er sgu glad for jeg ikk har lige så langt hår som hende Nathalie. Det gad jeg godt nok ikk

• #61   3. maj 2014 Slap dog af Camilla, jeg undrer mig bare smiley

• #63   5. jun 2014 Juliane H
    Hvorfor skulle det være det ?

• #65   5. jun 2014 Vi snakkede jo bar os paradise hotel diskuterede holdninger, hva der latterligt ved det :S

• #67   5. jun 2014 okay men ingen joke vi har blot snakket om paradise hotel

• #69   11. mar 2015 Det jo spillet som gør det ved dem

• #71   11. mar 2015 Havde ik set det.????

Kommentér på:
Jer der ser paradise hotel, debat.

Annonce