{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Sur hest? {{forumTopicSubject}}

Hej, ja nu har jeg gået og undret mig over noget i lang tid. Jeg har jo købt min pony Lady for nok, 2 måneder siden. Jeg er meget glad for hende. Men dengang jeg købte hende fik jeg jo fortalt at hun fandt sig i alt, men af en eller anden grund bryder hun sig IKKE om at blive kælet for, eller "snakket med" så lægger hun ørene tilbage, og kan godt finde på at nappe efter en, eller hvis ikke man var hurtig nok bide en lidt i armen. Hun ELSKER at blive redet på, så jeg tror ikke hun har nogle " smerter " men jeg forstår bare ikke hvordan det kan være at hun er så sur? Jeg er jo vant til islændere og shetlænder der elsker at blive nusset om, og kan næsten falde i søvn når man kæler med dem. Selvfølgelig var der også handelsundersøgelse, og hun fejler intet. Men kender i det? eller har i en idé om hvad det muligvis kunne være? Hvis jeg skulle skyde på noget, så tror jeg hun har et dårligt minde. Forrige ejer havde næsten lige hentet hende fra holland inden jeg fik hende. Jeg øver horsemanship på hende, for at lære hende bedre og kende, og for at se om jeg kunne få et bånd sådan at hun ikke ville bide efter mig når jeg vil kæle for hende. Det er ikke ligeudsagt et problem, for jeg kan sagtens ride på hende og alt det der. Men jeg kunne godt tænke mig at man også bare kunne kæle for hende. Hun vil kun kæles lidt for på halsen hvis jeg har noget mad hun kan spise imens. Skriv hvad i tror, alt kan bruges =).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sur hest?
Kommentér på:
Sur hest?

Annonce